Kaaoskääpiöt - lähes koossa.

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
ile

Re: Kaaoskääpiöt - lähes koossa.

Viesti Kirjoittaja ile »

Nää on hupaisia nää tällaset threadit, jossa One Truehen uskovaiset ja vähemmän uskovaiset vääntää poikien lelujen "todenmukaisuudesta".

Hyötykäyttönä tällaisista threadeista voi bongata palautevammaisia käyttäjiä, ja bannata heidät kokonaan omasta näkymästään. Näyttää tämäkin foorumi sen jälkeen paljon sivistyneemmältä.

Itse asiaan: maaleja odottelen. Noi ukot saa näyttämään aikas erilaisilta normaaleihin kääpiöihin verrattuna, kun vaan hakee kaaoskääpiömäisiä värejä.

-ile
Bartholen

Viesti Kirjoittaja Bartholen »

ile kirjoitti:Nää on hupaisia nää tällaset threadit, jossa One Truehen uskovaiset ja vähemmän uskovaiset vääntää poikien lelujen "todenmukaisuudesta".

Hyötykäyttönä tällaisista threadeista voi bongata palautevammaisia käyttäjiä, ja bannata heidät kokonaan omasta näkymästään. Näyttää tämäkin foorumi sen jälkeen paljon sivistyneemmältä.

Itse asiaan: maaleja odottelen. Noi ukot saa näyttämään aikas erilaisilta normaaleihin kääpiöihin verrattuna, kun vaan hakee kaaoskääpiömäisiä värejä.

-ile
Jos tarkoitat näillä kuparia, mustaa ja punaista niin omat kaaoskäpsäni (pääväreinä shadow grey, snot green ja vallejon violetti) ovat sen verran kirjavaa sakkia, että Oberon itkisi varmaan silmät päästään ne nähdessään. Lähdin alusta alkaen hakemaan erilaista ja persoonallista väriteemaa. Ja perkele, jos vaatii, että kaaoskäpsien pitää olla juuri tällaisia niin voisi miettiä, onko keskivertofiguilijalla a) aikaa b) kärsivällisyyttä värkätä niistä tuollaisia.

Jos niitä figuja voitaisiin nähdä maaleissa, niin alkaisi tämä feed bäkki vähän ehkä muuttumaan toisenlaiseksi.

[Kukaan tässä ketjussa ei ole vaatinut kaaoskäpsien olevan vain tietynlaisia ja ylläoleva on kirjoitettu vahvahkon provokaation vallassa]
Ensin harmittelin liian vähäisiä figuja.
Sitten harmittelin liikoja maalaamattomia figuja.
Sitten harmittelin liikoja kokoamattomia figuja.
Nyt harmittelen liikoja muoveissa olevia laatikoita.
VD

Viesti Kirjoittaja VD »

Bartholen kirjoitti:
ile kirjoitti:

-ile
Jos tarkoitat näillä kuparia, mustaa ja punaista niin omat kaaoskäpsäni (pääväreinä shadow grey, snot green ja vallejon violetti) ovat sen verran kirjavaa sakkia, että Oberon itkisi varmaan silmät päästään ne nähdessään. Lähdin alusta alkaen hakemaan erilaista ja persoonallista väriteemaa. Ja perkele, jos vaatii, että kaaoskäpsien pitää olla juuri tällaisia niin voisi miettiä, onko keskivertofiguilijalla a) aikaa b) kärsivällisyyttä värkätä niistä tuollaisia.
Se nyt tietty, että mikä on se "kaaoskääpiömäinen" väriteema, niin nostaa vähän mietteitä. Omat hattuhemmot kulkevat kovin retroissa kelta-punaisissa ja omaavat vielä kovin vanillakääpiömäiset oranssit parrat, joista varmasti jokunenkin "Kaaos on evilzzz"-tr00hemmo voisi ottaa nokkiinsa. Mutta loppujen lopuksi, väriteemat ovat kuitenkin aina maalaajan käsissä eikä niille pääsäntöisesti ole yhtä tiukkoja standardeja kuin sille, miltä sen figun pitää fyysisesti näyttää. Ja toki, nämäkin figun korvikkeet varmasti näyttävät paremmilta maalattuina etäisesti edes kohtalaisesti, kuten mikä tahansa muukin miniatyyri.

Jeppis.
ile

Viesti Kirjoittaja ile »

"Kaaoskääpiömäinen väri" on tietenkin aina ihan itse määriteltävissä.

Eli elkeepä hätäilkö, en ainakaan minä ala huutamaan, jos nää ukot ei tule MUN mielestäni "oikeisiin" väreihin. Emmä eres tiärä, mitä ne "oikeet" värit oiskaan. Näille figuille oikeet värit tulee olemaan ne, jotka figujen omistaja niihin päälle laittaa. :)

Lähinnä mua kiinnostaa, miten näiden figujen konffaaja mahdollisesti tuo maalauksella esiin ne fluffissa mainitsemansa kolme eri ryhmittymää.

-ile
Immeli

Viesti Kirjoittaja Immeli »

Kai niille nyt sit kannattaa maalata vihreä iho, turkoosit parrat ja ripulin värinen vaatetus, että tätä mainiota "haista kakki GW" teemaa saadaan sujuvasti jatkettua
Lahti pilaa tunnelman.
Snafu

Viesti Kirjoittaja Snafu »

Siis täähän on aivan mahtava threadi! 40k:sta pöllityt moottorisahamiekat luovat oivaa FaBa-tunnelmaa ja tossa Gyrokopterissa on kunnolla asennetta. Vieläkun kehtaat tuolla mennä pelaamaan johonkin turnaukseen, niin saat kaikki pisteet kotiin.

Tahtoo lisää kuvia ja lisää fleimausta, kitos...
Opinions are like assholes: everyone has one and they usually stink.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”