Työhakemuskelpoinen harrastus määritelmä warhammereille?
Työhakemuskelpoinen harrastus määritelmä warhammereille?
Niin, hyviä ehdotuksia. Tuo tietotekniikka kun kaipaa hieman seuraa, ja mikäs olisi arvostusta herättävä tapa ilmaista miniatyyriterroristien harrastamista?
- Henri Ketonen
Omalta osaltani kirjoitin työhakemukseen : "Miniatyyrifiguurien maalaaminen"
Liekö tuolla jotain vaikutusta sitten osoittamaan omaa taiteellisuttani, tuloksia hakemuksilleni en ole saanut tai sitten se tarkoittaa sitä että töitä ei ropise tänäkään kesänä.
-Antti
Liekö tuolla jotain vaikutusta sitten osoittamaan omaa taiteellisuttani, tuloksia hakemuksilleni en ole saanut tai sitten se tarkoittaa sitä että töitä ei ropise tänäkään kesänä.
-Antti
Älykkyyden määrä maapallolla on vakio, ikäväkyllä ihmisten määrä kasvaa kokoajan
Jep, sota sanaa ajattelin tosiaan karttaa, ja pienoismalleja pidin hyvänä minäkin.
Tabletop-Strategiapelit sekä
Pienoismallien kokoaminen ja maalaus kuulostavat hyvältä, minä kiitän. (MOO2 kannettavalla lienee Laptop Strategiapeli
)
Eivät nämä taida minun tapauksessani valintaan vaikuttaa, kun olen kyseiselle laitokselle jo pari vuotta sivutoimisena työskennellyt, mutta onhan hyvää harrastusta tuotava hienovaraisesti esille...
Tabletop-Strategiapelit sekä
Pienoismallien kokoaminen ja maalaus kuulostavat hyvältä, minä kiitän. (MOO2 kannettavalla lienee Laptop Strategiapeli
Eivät nämä taida minun tapauksessani valintaan vaikuttaa, kun olen kyseiselle laitokselle jo pari vuotta sivutoimisena työskennellyt, mutta onhan hyvää harrastusta tuotava hienovaraisesti esille...
-
Mad Larkin
-
Hellbender
- Viesti:
Jaaha, tuskinpa se paljonkaan vaikuttaa työhön ottamiseen, onko sulla siellä strategiapelit (kuten mulla) vai miniatyyripelit tai jotain muuta vastaavaa?
Se mitä on tehnyt sen haettavan työ saralta vaikuttaa. Ainakin pitäisi.
Tietty, jos olet hakemassa johonkin figukauppaan töihin asiaan kannattaa kiinnittää enempi huomiota
Se mitä on tehnyt sen haettavan työ saralta vaikuttaa. Ainakin pitäisi.
Tietty, jos olet hakemassa johonkin figukauppaan töihin asiaan kannattaa kiinnittää enempi huomiota
"Miehet rakastavat pelejä, ja sota on raaka, tappava peli - mutta peli kuitenkin, ja paras mitä on" - William Broyles
-
Puolenkuun Pelit
- Viesti:
Se on ihan omasta asenteesta kiinni. Toiset salailevat mieluusti hörhömpiä harrastuksiaan ja kun niitä sitten ujosti myöhemmin tuovat esiin, niin oudoiltahan ne sivullisista kuullostavatkin.
Itse olen teininä aina kehunut kaikille silloisille tyttöystäville ja myös silloin aikanaan nykyiselle vaimolleni suoraan kaikki omat hörhöilyni ja kun niitä "kantaa mukanaan" oikealla asenteella ne muuttuvat pikemminkin mielenkiintoisiksi ja kysymyksiä herättäviksi.
Kun mulle myös tulee tiskillä isä ostamaan pojalleen miniatyyrejä ja nauraa, ettei ymmärrä moisesta mitään, mä naurahdan takaisin ja kehun itse pelaavani joka perjantai
Itse olen teininä aina kehunut kaikille silloisille tyttöystäville ja myös silloin aikanaan nykyiselle vaimolleni suoraan kaikki omat hörhöilyni ja kun niitä "kantaa mukanaan" oikealla asenteella ne muuttuvat pikemminkin mielenkiintoisiksi ja kysymyksiä herättäviksi.
Kun mulle myös tulee tiskillä isä ostamaan pojalleen miniatyyrejä ja nauraa, ettei ymmärrä moisesta mitään, mä naurahdan takaisin ja kehun itse pelaavani joka perjantai
http://www.PuolenkuunPelit.com - verkkokauppa & peliportaali