Kysymys
Re: Kysymys
Etköhän voi sen itse päättää tai sääntökirja päättää.
Typo here Valkyrie tuli =) valmistautukaa kuviin joskusGoogle kirjoitti:- So how come it ends in 2012?
- I ran out of space on rock.
Kai sitä voi itse sanoa vaikka että "tämä yksi puu (baseineen) esittää vaikeakulkuista maastoa". Eri kysymys on sitten se, että kuinka monta puuta tarvitaan jotta ne näyttäisivät vaikeakulkuiselta maastolta (ongelmahan on siinä, että kunnolla mallinnettuun ryteikköön ei enää sovi ukot sekaan =).
Eiväthän ne minusta mielipiteitä olleet. Faktaa. Pelaajat sopivat ennen pelin aloitusta miksi mikäkin maasto luetaan ja miten se pelissä toimii. Metsänähän voi käyttää vaikka A4:sta, täysin ilman mitään puita.weturi1 kirjoitti:Kiitos mielipiteistänne
Opinions are like assholes: everyone has one and they usually stink.
Pitemmän päälle turha kommentti, mutta jos haluat tehdä puusta järkevästi vaikeata maastoa, niin se voisi esittää vaikka Huornia, joka nostaa suutuksissaan juuriaan maasta muiden kiusaksi.
Jos on päätä myöten kusessa, kannattaa pitää suu kiinni
Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa
Hyvää yritetään, mutta priimaa pukkaa
Joo näitä on ollu et yksi puu on tiheä metsä ja läpipääsemätön.
Tai pari puuta on difficult terraini.
Olen nähnyt myös että on vain piirretty kenttä ilman mitään muuta ihmeempii asioita.
Tai pari puuta on difficult terraini.
Olen nähnyt myös että on vain piirretty kenttä ilman mitään muuta ihmeempii asioita.
When i see basilisk i say; For the Emperor.
When i see Slaanesh Demonettes i say; Fuck the Emperor, Hurray the Slaanesh.
When i see Slaanesh Demonettes i say; Fuck the Emperor, Hurray the Slaanesh.
nazgul, aivan loistava idea. esim kovalevyn pala jonka keskellä on isohko puu. josta säteilee maata pitkin juuria joka suuntaan ( juuret kiemurtelee tietenkin hienosti + nousevat välillä maasta kokonaan ) ja ypärillä sellaista pientä sammalta, kiviä ja kuraa.
Kannattaa kumminkin muistaa, ettei tee niistä maastoista ja alustoista liian UFOn näköisiä, koska sitten eivät ukkelit pysy pystyssä ja pelimukavuus laskee aika kaivon pohjalle, jos ukot kaatuilevat kokoajan. Että parhaita maastoja ovat kuvaavat, mutta tasaiset kappaleet. Myöskin kukkuloista kannattaa muistaa tehdä sopivan kaltevat, jotta napit pysyvät pystyssä.
Jos kyseessä olisi niin häjy puu, että syö jokaisen kaatuvan figun ilman ehtoja. Ei tarttis nostella paljoa :D
Jos on päätä myöten kusessa, kannattaa pitää suu kiinni