Taun maalaaminen
Taun maalaaminen
Eli siis, olin lähiaikoina ehkä ostamassa Tau:ta ja tykkään tuosta Gw:n väriteemasta. Onko kellään mitään linkkiä ohjeeseen, tai muuten vain neuvoja tuon nimenomaisen keltaisen teeman maalaamiseen? Gw:n sivuilta en löytänyt ja koitin sotustakin vähän etsiä, joten anteeksi jos tämä on jo kysytty.
"Kahvi juodaan useimmiten kahvikupeista." -Wikipedia
Re: Taun maalaaminen
Mutu tuntumalla voisin heittää että codexista löytyy.
You can take me back to the place where I could watch the sky and see those signs!
You can show me their lies, show me the disbelief in their words. Oh, these burning times!
You can show me their lies, show me the disbelief in their words. Oh, these burning times!
Re: Taun maalaaminen
=( huoh taas kerran GW iskee... pari kuukautta sitten GW:n sivuilta löytyi maalausohje fire warrioreille sillä perus värityksellä. Mutta syistä jota kukaan todennäköisesti saa selville, ne on poistettu... wtf. Mikä helavatan idea tässä touhussa taas.
Maalaan itse tau armeijaa samalla teemalla. Ohjeiden mukaan vaatteiden väri on scorched brown, ja armorin vomit brown. Viivat armorissa on scorched ja bestial brownin sekoitus... kai, näin itse teen sen, ja saan samanlaisen ulkonäön. Kaikkea sitten korostetaan sekoittamalla bleached bonea mukaan. Iho shadow greyllä ja korostukset sekoitetaan spacewolwes greyhyn.
toivon että auttoi =)
Maalaan itse tau armeijaa samalla teemalla. Ohjeiden mukaan vaatteiden väri on scorched brown, ja armorin vomit brown. Viivat armorissa on scorched ja bestial brownin sekoitus... kai, näin itse teen sen, ja saan samanlaisen ulkonäön. Kaikkea sitten korostetaan sekoittamalla bleached bonea mukaan. Iho shadow greyllä ja korostukset sekoitetaan spacewolwes greyhyn.
toivon että auttoi =)