Pelipöydän rakentaminen
Pelipöydän rakentaminen
Elikkä etsin tuolta enkä löytänyt mitään ja olen itse miettinyt pelipöydän rakentamista. Ja sitten kysymys mistä kannataisi tehdä 40k örkeille pelipöytä?
Green is the best! Stompy! Waaaaaaaaaaaagh! Orks orks orks orks orks orks!
- jupu_pupu_mies
Re: Pelipöydän rakentaminen
http://www.puolenkuunpelit.com/tieto/lu ... nteko1.htm Itse tehnyt olen tuollaisen hyvä ja halpa.
Varmaankin örkeille kannattaisi tehdä aikas paljon tuota maastoa... Kun pelasimme veljeni kanssa latialla liian vähänn maastoa TAU suolisti örkkini.
Pelipöytähän ei missään nimessä saa suosia kumpaakaan osapuolta joten omalle pöydälle mahdollisimman maastoa tunkemalla ei kannata (eikä saa) lähteä hakemaan etua.Waaghboy kirjoitti:Varmaankin örkeille kannattaisi tehdä aikas paljon tuota maastoa... Kun pelasimme veljeni kanssa latialla liian vähänn maastoa TAU suolisti örkkini.
Hyvä huomio!
Taidanpa kumminkin tehdä enemmän kaupunki kentän kuin avomaasto. :)
Taidanpa kumminkin tehdä enemmän kaupunki kentän kuin avomaasto. :)
Tuon finfoam on vain ikävän kallista...Neliömetri taisi olla jo useamman kympin.
Lammilla Foam maksaa 7 euroo 2 metrin pala :D Levee jotai puol metrii :D
- jupu_pupu_mies
Styrofoamia itse käyttänyt.
Mutta mielestäni tuollainen maasto näyttää aikas omituiselta. Ehkä helppo rakentaa muttei mielestäni kovin näyttävä.
"We is gonna stomp da universe flat and kill anyfink that fights back. We’re da Orks, and we was made ta fight and win."
- Ghazghkull Thraka
- Ghazghkull Thraka
- Khorne Marien
Starkista 600mm x 2400mm kokoinen pala n. 10e. Ainakin Kuopiossa. Se levy on sitten vaan 30mm paksua...Aapo95 kirjoitti:Tuon finfoam on vain ikävän kallista...Neliömetri taisi olla jo useamman kympin.
- jupu_pupu_mies
Se on juuri sopivaa.
-
Suomen kauhu
Kannattaa kysellä niistä rautakaupoista hieman vanhempaa styroksia. Siinä ei ole mitään muuta eroa uuteen levyyn verrattuna kuin väri, joka on hieman kellertävä. Tämän vuoksi sitä ei voi myydä täyteen hintaan :D Tulee paljon halvemmaksi
- St. Apollo
Miten muka Finnfoam kallista. Itse ostin 2neliömetrin palaon ja makso alle 4€ K-Raudasta.
Jos tunnet itsesi tyhmäksi, käytä käänteispsykologiaa!
Oma ukkogalleria: http://www.warseer.com/forums/showthread.php?t=224443
- Khorne Marien
MItäh!St. Apollo kirjoitti:Miten muka Finnfoam kallista. Itse ostin 2neliömetrin palaon ja makso alle 4€ K-Raudasta.
- St. Apollo
Niin juuri. 2 neliömetriä, 4€, K-Rauta.Khorne Marien kirjoitti:MItäh!St. Apollo kirjoitti:Miten muka Finnfoam kallista. Itse ostin 2neliömetrin palaon ja makso alle 4€ K-Raudasta.
Minä löysin oman levyn Finnfoamia omalta pellolta.
Puhuin vajan edessä veljen kanssa siitä kuinka tarpeeseen Finnfoam tulisi, kun hän havaitsi jotain vaaleaa pellon heinikossa. Juoksimme katsomaan ja olimme iloisesti yllättyneitä löytäessämme kokonaisen levyn vahingoittumatonta Finnfoamia:) Liittyisiköhän se aiemmin lähistöllä olleeseen putkityömaahan:)
Itse ja peliporukkamme olemme käyttäneet valmistamiani 6'x4' pelipöytiä, joissa on päällä leikattu 6mm vanerilevy ja alla rimasta tehdyt tukirakenteet pitämässä tason ruodussa. Päälle joko hiekkaa tai vaikka GWn grass mat. Nämä sitten heitetään pukkien päälle ja voilà. Aika hintavaa ja tilaa vievää, mutta näin meillä.
Puhuin vajan edessä veljen kanssa siitä kuinka tarpeeseen Finnfoam tulisi, kun hän havaitsi jotain vaaleaa pellon heinikossa. Juoksimme katsomaan ja olimme iloisesti yllättyneitä löytäessämme kokonaisen levyn vahingoittumatonta Finnfoamia:) Liittyisiköhän se aiemmin lähistöllä olleeseen putkityömaahan:)
Itse ja peliporukkamme olemme käyttäneet valmistamiani 6'x4' pelipöytiä, joissa on päällä leikattu 6mm vanerilevy ja alla rimasta tehdyt tukirakenteet pitämässä tason ruodussa. Päälle joko hiekkaa tai vaikka GWn grass mat. Nämä sitten heitetään pukkien päälle ja voilà. Aika hintavaa ja tilaa vievää, mutta näin meillä.
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
- Scumboogie
Hehe, no on aika pulla käynyt :DKaarti kirjoitti:Minä löysin oman levyn Finnfoamia omalta pellolta.
Puhuin vajan edessä veljen kanssa siitä kuinka tarpeeseen Finnfoam tulisi, kun hän havaitsi jotain vaaleaa pellon heinikossa. Juoksimme katsomaan ja olimme iloisesti yllättyneitä löytäessämme kokonaisen levyn vahingoittumatonta Finnfoamia:)
Eikös pelipöydän voi tehdä käyttämällä vaneria/ohutta puulevyä pohjana? Siihen vaan flockia, ruohoa, muovia ja muuta härpäkettä niin omasta mielestäni voisi onnistuakin. Toimiiko siis vaneri pohjana? Olisi kiva jos toimisi, vaneri kun on ohuempaa kuin finnfoamlevyt ja niin mahtuisi paremmin kotiin.
- Kaapelikala
Vaneri ei välttämättä toimi, kun tuo osaa taipua jos (ja kun) kastuu. Toki jos vetää kunnolliset tukirakenteet, niin vaneripöytäkin pysyy kasassa. Suosittelisin kuitenkin sitä Finnfoamia tai vastaavaa ihan jo sen keveyden vuoksi ja pienemmän hinnan vuoksi. Itse maksoin 60*120 palasta jotain 10 egeä kappaleelta erästä toista projekstia varten.
Täytyy kyllä tähän puuttua. Eiköhän styroxi ole aika hajoavaa pöydänrakentamiseen. Tai en ainekaan itse mielellään ottaisi styroxia missään muodossa taloon sisälle, siitä kuitenkin aina irtoaa niitä palleroita.Suomen kauhu kirjoitti:Kannattaa kysellä niistä rautakaupoista hieman vanhempaa styroksia. Siinä ei ole mitään muuta eroa uuteen levyyn verrattuna kuin väri, joka on hieman kellertävä. Tämän vuoksi sitä ei voi myydä täyteen hintaan :D Tulee paljon halvemmaksi
You can take me back to the place where I could watch the sky and see those signs!
You can show me their lies, show me the disbelief in their words. Oh, these burning times!
You can show me their lies, show me the disbelief in their words. Oh, these burning times!
- St. Apollo
Korjaan tuota, se ei ole styroksia, vaan polyuretaanilevyä. Kutakuinkin samaa kamaa kuin sininen. Hinta ei ole halvempi vaan parhaimmassa tapauksessa huomattavasti kalliimpi.Suomen kauhu kirjoitti:Kannattaa kysellä niistä rautakaupoista hieman vanhempaa styroksia. Siinä ei ole mitään muuta eroa uuteen levyyn verrattuna kuin väri, joka on hieman kellertävä. Tämän vuoksi sitä ei voi myydä täyteen hintaan :D Tulee paljon halvemmaksi