lotr pelikaveria turussa
Valvoja: Peliporukkavalvojat
lotr pelikaveria turussa
hei! etsin lotriin pelikaveria (kaveria) turusta. jos asut turussa ja pidät lotreista tai olet joko aloittamassa keräämään tai yksinkertaisesti vain pidät enemmän lotrista kuin hammereista niin ota yhteyttä tähän viestiin ja sovitaan sitten jos on mahdollista. (huom! jos mahdollista ja sovitaan sitten kaikki) sinulla ei täytyisi olla lotreja vielä mutta täytyy olla ehdottomasti edes kiinnostunut kyseisestä lotr stragedy battle gamesta (tai war of the ring käy myös mutta olen vasta aloittelemassa sitä joten pitäisi vähän opetella sääntöjä). jos pääsemme niin pitkälle että voimme soittaa toisillemme (jos vaikutat mukavalta tyypiltä) niin ennen sitä kerromme nimemme jos sopii ja ikä. iällä ei nyt ole väliä muutakuin että suotavampaa olisi että olisit erillainen kuin joku 20v. huumehörhö. en tarkoittanut tuossa ketään täältä tuntemaani enkä ketään muutakaan. kun olemme tutustuneet niin voin ehkä lähettää puhelin numeroni yksityis viestillä.
olen sitten alle 20 mutta yli 10. ota vaan yhteyttä tähän viestiin ja montakin kaveria kelpaa katsotaan ja sovitaan sitten. se on moro!
olen sitten alle 20 mutta yli 10. ota vaan yhteyttä tähän viestiin ja montakin kaveria kelpaa katsotaan ja sovitaan sitten. se on moro!
Re: lotr pelikaveria turussa
Ei tuolla Ordon peli-illoissa sattuisi olemaan ketään lotrin pelaajia?
Olisin itsekkin kiinnostunut kyseistä peliä testaamaan. Jos joku osaa säännöt, omistaa riittävästi figuja ja viitsii täydelle ummikolle peliä demottaa niin ilmoittautukoon niin päästään sopimaan yksityiskohdista.
Ja minä olen sitten yli 20, mutta alle kolmekymmentä :P
Olisin itsekkin kiinnostunut kyseistä peliä testaamaan. Jos joku osaa säännöt, omistaa riittävästi figuja ja viitsii täydelle ummikolle peliä demottaa niin ilmoittautukoon niin päästään sopimaan yksityiskohdista.
Turun huonoimmaksi rankattu 40k-pelaaja 2012!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
Voin tuoda 2. Elokuuta sunnuntain pelipäivään LotR figuja mukanani, jos pääset tulemaan. En kyl "kokoaikaisesti" pelaa, mutta figuja ja säännöt löytyy.Scoundrel kirjoitti:Ei tuolla Ordon peli-illoissa sattuisi olemaan ketään lotrin pelaajia?
Tosi hiljasta Ordolla on ollu Lotrin suhteen. Fantsusta varmaan kannattaa kysellä, demotusta luulis ainakin saavan sitä kautta ja oiskohan joku Lotriliigakin niillä, mene ja tiedä.
Mulla on vanhoja Lotrifiguja, jos joku vaan tarttee. SBG ei itteä kiinnosta yhtään, mutta WotRia on aika paljon kehuttu joka suunnalla, ni sitä tekis mieli kokeillakin.
Mulla on vanhoja Lotrifiguja, jos joku vaan tarttee. SBG ei itteä kiinnosta yhtään, mutta WotRia on aika paljon kehuttu joka suunnalla, ni sitä tekis mieli kokeillakin.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Varsinaista liigaa siellä ei ole, mutta vapaata pelailua aina torstai-iltaisin.TheEmu kirjoitti:Tosi hiljasta Ordolla on ollu Lotrin suhteen. Fantsusta varmaan kannattaa kysellä, demotusta luulis ainakin saavan sitä kautta ja oiskohan joku Lotriliigakin niillä, mene ja tiedä.
Demotusta saa ja pitää kysyä! Annathan työntekijöille jotain kivaa tekemistä siks aikaa. ;)
Juu se war of the ring olisi itsellekkin varmaan lähempänä sitä sopivaa peliskaalaa, mutta käsittääkseni sen säännöt perustuvat aika pitkälle "peruspelin" sääntöihin, joten ajattelin kerrankin lähestyä puuta tyven kautta.TheEmu kirjoitti:Tosi hiljasta Ordolla on ollu Lotrin suhteen. Fantsusta varmaan kannattaa kysellä, demotusta luulis ainakin saavan sitä kautta ja oiskohan joku Lotriliigakin niillä, mene ja tiedä.
2.8 ajoittuu pahasti kesälomani päälle, ja sitä lyhyttä aikaahan ei TOD käytetä figupelaamiseen. Pitäisiköhän sitä sitten torstai-iltana piipahtaa siellä fantsussa katsastamassa sitä demopeliä.
Turun huonoimmaksi rankattu 40k-pelaaja 2012!
Luulis sitä demopeliä heruvan muinakin päivinä kuin tollon torstaina. Ainaki mitä ite oon siellä nyt vähän hengaillu, ni eipä ne kauheen kiireellisiltä vaikuttanu. :)Scoundrel kirjoitti:2.8 ajoittuu pahasti kesälomani päälle, ja sitä lyhyttä aikaahan ei TOD käytetä figupelaamiseen. Pitäisiköhän sitä sitten torstai-iltana piipahtaa siellä fantsussa katsastamassa sitä demopeliä.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
itse en ole ordon tiloista kuullut paljonkaan mutta fantsussa olen parin kaverin kanssa pelaillut ja armeijjaakin löytyy pelkästään hyviksillekkin 5k edestä
voisiko joku ehkä vähän valaista tätä ordon asiaa
voisiko joku ehkä vähän valaista tätä ordon asiaa
"it is at the walls of minas tirith that the fate of men will be desidet"
Helposti:westis kirjoitti:voisiko joku ehkä vähän valaista tätä ordon asiaa
http://www.ordoaboensis.net/
Siellä pitäis olla kaikki tieto; peli-illoista, jäsenyydestä, turnauksista, jne.
en löytänyt mitään lotriin liittyvää vaan whta
westis kirjoitti:en löytänyt mitään lotriin liittyvää vaan whta
Ordolla ei ole tällä hetkellä LotR toimintaa, mutta sehän tarkoittaa vain että tarvitsemme jonkun joka pistäisi liigoja/turnauksia käyntiin! Ilman pelaajia ja/tai järkkääjiä ohjelmaa ei tulekaan...TheEmu kirjoitti:Tosi hiljasta Ordolla on ollu Lotrin suhteen.
armeijjallinen easterlingejä hyllyssä odottelee. Jos toimintaa saadaan voisin jopa katsella osallistumista.
Pian tulee kuvia omista maalauksista. sitten kun kamera taas heräilee talvihorroksesta.
joo ja voisin minäkin tulla sisään vaikka en mikään pro olekkaan
Tosiaan, seuraava Ordon järjestämä vapaata pelailua-päivä sijoittuu epäsopivasti Ropeconin kanssa samalle viikonlopulle, mutta jos olette vapaita sunnuntaina 2/8 niin tulkaa Turun Yliopiston talolle Turku-saliin Rehtorinpellonkatu 4b, klo 12-18. Siellä voisi sitten katsoa miten LotR pelaajia löytyy Turussa ja voitaisko järjestää heille/teille ihan jokaviikkoista liigaakin.Samsson kirjoitti:Voin tuoda 2. Elokuuta sunnuntain pelipäivään LotR figuja mukanani, jos pääset tulemaan.
Tervetuloa!
2.8? olen riparilla
ajattelin herätellä tätä uudestaan, dinttari kertoili että siellä on keskiviikkoisin alkamassa lotri liiga 200-500pts armeijjoil, olisiko ketään ketä olisi kiinostunut tulemaan pelailemaan silloin tai muulloinkin
Ordo ei ainakaan ole järjestämässä LotR liiga lähitulevaisuudessa, ellei yhtäkkiä ole löytynyt vetääjä.westis kirjoitti:ajattelin herätellä tätä uudestaan, dinttari kertoili että siellä on keskiviikkoisin alkamassa lotri liiga 200-500pts armeijjoil, olisiko ketään ketä olisi kiinostunut tulemaan pelailemaan silloin tai muulloinkin
Loppujen lopuksi jos asiallinen vetääjä löytyy, voi mitä tahansa peliä järjestää Ordossa.
- Half-breed
Westis taisi tarkoittaa sitä Fantsun liiga.Samsson kirjoitti:Ordo ei ainakaan ole järjestämässä LotR liiga lähitulevaisuudessa, ellei yhtäkkiä ole löytynyt vetääjä.
Loppujen lopuksi jos asiallinen vetääjä löytyy, voi mitä tahansa peliä järjestää Ordossa.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
kyllä, fantsun toiminnasta puhuin, onko kukaan tulossa tänään? 17-19
oli aika vähän ihmisiä, nyt heput sinne pelaamaan! tarvii enemmän ihmisii et saadan kunnon liiga!!!