ExoCowboy.net - Exon blogi (päiv. 26.11.-14)

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Rosgakori
Viesti:

Re: To Sotavasara and Back - ExoCowboyn ukkoja (päiv. 27.7.-09)

Viesti Kirjoittaja Rosgakori »

Okein nättiä. Itsekkin rautasoturien pelaajana voin sanoa että hyvältä näyttää. itse tuen tummempaa metaalisävyä IW:llä, mutta tämä on aivan loistavaa. Samoin tuo rhino näytää tyylikkäältä. Keep up the good work, toivottavasti Conissa näkyilee nämä, ja eigän sitä tiedä jos vaikka saisin ne vastaani.
Merimetsä kirjoitti:Te tarvitsette tyttöystävät.
Suomi-Rivendell-Asgard
Pelipöytäraportti
ExoCowboy
Peliporukkavalvoja

Re: To Sotavasara and Back - ExoCowboyn ukkoja (päiv. 27.7.-09)

Viesti Kirjoittaja ExoCowboy »

Kiitokset vaan kommenteista, ja tosiaan hauska nähdä että ketju on jatkunut jo yli 500 viestin verran.

Mutta homma vaan jatkuu. Conit on huomenna, ja lauantaina turnaus, joten oli jo aikakin saada armeija maaleihin.

Tässä aluksi, toisen WB squadin special weaponit. Kyseessä siis vanhoista lascannonista ja plasmasta uudelleen aseistetut fleikkarit. Plasmassa homma oli nopea, lascannon-miehessä sai jo maalata melko paljon uusiksi.

Kuva

Ja tässä kuva muun ryhmän kanssa (nämä olleet valmiina jo pari vuotta, mutta nyt siis uusilla special aseilla):

Kuva

Koska fleikkareiden kanssa on kurjaa juosta, saivat sedät viimein myös auton. Tässä rhino:

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Tässä siis haettu tuohon IW rhinoon verrattuna enemmän kaoottista ja fanaattista ulkoasua, paljon revittyjä päitä, kirjoituksia, mutaatioita, kun taas IW:llä tankki oli hyvin käytännöllinen ilman suuria koristeita.

Sellaista settiä. Tulkaa tosiaan moikkaamaan jos coneissa törmätään :).

t.exo
Emp

Re: To Sotavasara and Back - ExoCowboyn ukkoja (päiv. 30.7.-09)

Viesti Kirjoittaja Emp »

Siinä missä IW rhinon nähdessäni silmiin syttyi kiilto, tuo WB rhino saa leuan tippumaan ja kuolan valumaan. Varsinkin keula on Nättiä isolla ännällä.
Wut.
Bad Boy

Viesti Kirjoittaja Bad Boy »

Oot tehny aika hienon rainon Mika. Ja siitä aposta, vaikka se tredi meni toiseen ulottuvuuteen ja stompa ei tullu takas =( niin olihan se kiva kattoo, kun Marneuksen honorit rähähti semmoseen pikku paukkuun. :-D
Entä jos elämän ikuinen pulla katkeaa ja loppuu ownaus multa. Entä jos eksyn matkalla plänttii voinko mä ruveta vaikka tähä kämppii. Ainoa varma on vain tämä rundi sen jälkeen oon servun ykkös kundi.
karampaFIN

Viesti Kirjoittaja karampaFIN »

sitä kohtaa en nähnykkää, kun tapoin IG:eel nidejä siellä omalla pikku taistelu alueellani xD

Hienoja WB:eitä on itse pidän tuosta rhinosta todella paljon :D

Järki on kohta menny ihan kokonaan, kun oon vasta saanu maalattuu 1/4 tyranid armeijasta ja olis vielä 2 ja puol battleforcee kasaamatta ja maalaamatta...

Eikä tietenkään unohdeta mun Death Guard marsujen maalausta. Henki on varmaan menny tos ennen kerhon uudelleen alkamista, joten ei tarvii ihmetellä jos mua ei siellä näy xD

Eniten kumminkin ketuttaa se kun ei pääse pelaa ketään vastaan ennen kerhon alkamista...
Oisin halunnu pelaa mun nideillä kun niitä en oo päässy kokeilee mutta ei ne kyllä sen puoleen oo ees valmiita.................. :(
Symmetry is key, everything must be aesthetically pleasing.
Bad Boy

Mulla on viellä IG:n battle forse kokoomatta ja maalaamatta (yks ukko valmis). Nii ja haluutko Jani pelaa perhossa ku se alkaa??
Entä jos elämän ikuinen pulla katkeaa ja loppuu ownaus multa. Entä jos eksyn matkalla plänttii voinko mä ruveta vaikka tähä kämppii. Ainoa varma on vain tämä rundi sen jälkeen oon servun ykkös kundi.
Bad Boy

korjaus kerhossa
Ilfierno

Viesti Kirjoittaja Ilfierno »

[WINK]EDIT[/WINK]

Täytyy sanoa, että hienoja ovat. Menin topicin vanhemmallekin puolelle ihastelemaan, eivät ne vanhemmatkaan huonoja olleet. :)
Da Big Boss

Viesti Kirjoittaja Da Big Boss »

Maalaus normaalia parempaa kamaa, tosin näyttää melko paksulta joissain kohdissa.

Mutta pidän tuosta, tuo panssariin sulanut zombi on erittäin kiva lisä. Infantry taas on sitä hyvää Exo luokkaa.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Greathin

Viesti Kirjoittaja Greathin »

Hienojahan noi... Miten meni ropecon?
P. Ruuhijärvi

Viesti Kirjoittaja P. Ruuhijärvi »

Ensivaikutelma vaikuttaa ainakin mukavalta. Alustontikin on onnistunut ihan kelvosti. Punainen ja musta luovat nätin kontrastin, mutta kulta/kupariväriä on käytetty vähän liian kanssa olletiki Rhinossa. Portitus-efekti Rhinon edessä on ideana hyvä, mutta jäin kaipaamaan jonkinmoista häivetystä tuon punaisen ja nahan välillä.
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit. :)
karampaFIN

lähetin YV sulle Bad Boy, joten sano jos ei saavu niin katon mikä on.

nyt kun kattoo vähän tarkemmin itekki tota rhinon iho kohtii niin kyl se pieni häivetys olis ollu ihan hieno minunkin mielestä
Pahkasika

Viesti Kirjoittaja Pahkasika »

Nyt menee off topikisi tämä thredi. menkää sopimaan noista tappeluistanne tonne: peliporukat -> Hyvinkää ja Riihmäki
By my fury they shall know the Emperors name!
Colonel Radec

Viesti Kirjoittaja Colonel Radec »

Kyllä noi ukkelit ovat hienoja sitä ei käy kiistäminen, mutta jos vaihteeksi herra Lehmipoika kokeilisi jotain räväkkää ja kaavasta poikkeavaa. Tuon marsun kypärän huippuvalot vähän häiritsevät. Olen itse kiintynyt noihin tankkien laseihin (löytyy esim. boltterin molemmin puolin) mikä on salaisuus?
Pahkasika kirjoitti:Nyt menee off topikisi tämä thredi. menkää sopimaan noista tappeluistanne tonne: peliporukat -> Hyvinkää ja Riihmäki
Olen täysin samaa mieltä!
Greathin kirjoitti:Hienojahan noi... Miten meni ropecon?
Niin pärjäsitkö?
Rosgakori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rosgakori »

Komiata katseltavaa olivat punapojat livenä, varsinkin juuri tuo Rhino.Kiitos vielä kerran monista mukavista juttutuokioista 'conissa, Keep up the good work!

EDIT:Huomasin muuten conissa myös sen, etää nämä kuvat vaalentavat jonkin verran, oikeasti näyttivät tummemmalta.
Viimeksi muokannut Rosgakori, Ma 03.08.2009 14:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Merimetsä kirjoitti:Te tarvitsette tyttöystävät.
Suomi-Rivendell-Asgard
Pelipöytäraportti
ExoCowboy
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja ExoCowboy »

Moi vaan kaikki,

ensinnäkin, pidetääs pojat nuo offtopic -viestit ja toisillenne tarkoitetut viestit pois tästä ketjusta. Koskee siis etenkin Bad Boy ja karampaFIN. Ei siis näin:
Bad Boy kirjoitti:Mulla on viellä IG:n battle forse kokoomatta ja maalaamatta (yks ukko valmis). Nii ja haluutko Jani pelaa perhossa ku se alkaa??
karampaFIN kirjoitti:lähetin YV sulle Bad Boy, joten sano jos ei saavu niin katon mikä on.
Eikä tuohon mitään selittelyjä enää, pitäkää omat ja kerhon keskustelut tuolla Pahkasian osoittamassa peliporukat -osioissa :)

Sitten omiin selittelyihin. Maalit voivat joissain kohdissa näyttää paksuilta, johon vaikuttaa varmaan osiltain tuo viimeinen lakkakerros, mutta myös se että osa napeista on käytettyjä ja päällemaalattuja. Puolestaan tuossa rhinossa on kevyttä siirtoa tankista ukkoon (zombieen), joka ensin vaihtuu punaisen sävyssä ja sitten ihoksi - joka tosin ei välttämättä tunnu riittävän pitkään jatkuvalta ja helposti huomattavalta siirtymiseltä.

Ropeconit on puolestaan takana, ja kiitoksia myös Rosgakorin suuntaan taukojen juttuhetkistä. Oma armeija toimi erittäin hyvin, ja ensimmäisen 3-17 -tappion jälkeen loput pelit olivatkin voittoja. Kaksi peleistä 20-0, ja viimeinen loppui sekä omaan hölmöyteen että erityisesti siihen, että peli päättyi viidennen vuoron jälkeen 13-7, kun mahdollisuus oli saada siitäkin 20-0 (vihollisella 2 plaguebeareria enää kentällä). Loppusijoitus 7., mahdollisuus olisi tuon vikan vuoron tunaroinnin mentyä toisin ollut olla loppusijoituksessa 2. Hyvä tulos siis kuitenkin! Mutta nyt siis toimiva lista on valmis kaaoksella, kun nuo autot saatiin mukaan, siitäkin saa olla tyytyväinen.

Muutenkin Conit olivat hauskat, mutta täytyy sanoa että sitä alkaa tuntea jo itsensä vanhaksi ja koko päivän (turnaus-)pelailut meinaavat tuntua jo liialta. Täytyy siis katsoa, tuleeko turnauksissa enää käytyä minkä verran, että keskittyykö mieluummin leppoisampaan pelailuun ja maalailuun. Ja maalattavaa tosiaan riittää, mukaan kun lähti noin 100 örkkiä kaubamajasta...

ps. Colonel Radec: Räväkkää? Kaavastapoikkeavaa? Kuules nyt, mitä sanoisit puoliksi hyppäävässä asennossa olevasta, konvertoidusta harlekiini-wraithlordista? Varo mitä toivot ;)
karampaFIN

mitäs on muuten seuraavaksi tulossa?
Bad Boy

sori.. vähä omaa dusausta oli samaan aikaa. niin en ehtiny miettii mitä teki =)
Nummi

Viesti Kirjoittaja Nummi »

Bad Boy kirjoitti:sori.. vähä omaa dusausta oli samaan aikaa. niin en ehtiny miettii mitä teki =)
Eikös tästä juuri varoitettu, älä vastaa pahoitteluilla? äh ja nyt minä jatkan vielä offtopicia, olenpas neropatti...

Stompa on aivan mahtava, keltainen näyttää aivan IHGulta! Ei liian karkki! ei liian laimea, aivan perfectO!

Vallan onnistunut kokonaisuus, onnittelut! Tuo mahtaa näyttää hienolta armeijan seassa.

Punainen rhino on hienosti onnistunut, mutta edgehighlightit ( onpas pitkä sana) näyttävät jotakuinkin paksuilta.
Luuranko oli hieno idea, näyttää mahtavalta vaikka jos alan ajatella tarkemmin se tuntuu oudolta idealta, living dead hanging on a rhino?? Olet kuitenkin saanut sen oudon idean näyttäämään hyvältä.

Ja nyt lopetan hölynpölyn puhumisen.

.
Akke

Viesti Kirjoittaja Akke »

Täääydellisiä tyyppejä!!! Kiva ku käytit kirkkaita värejä joissakin!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”