Kesän iso 40k turnaus!
Valvoja: Peliporukkavalvojat
- Dark Elf69
Re: Kesän iso 40k turnaus!
Multa tulee 2 teemulta tulee 2. Pitkiksessä oli vissiin joku 4 pöytää?
Lepakko siipiä maalarin teipistä ja rautalangasta, DE69:n Blogi
Through Hatred All Things Are Possible!
kynthuithalkein!
kynthuithalkein!
Pöytiä on reippaan puoleisesti, kun varauduttu on siihen 30 pelaajaan. Katsotaan vain ennen turnausta parhaat pöydät kentälle, jotta on mukavampi pelata.
- Dark Elf69
No joo mielelläni jättäisin oman puu pöydän pois jos niitä pöytiä löytyy kun se on sellainen aika vääntynyt malli(ja vihreä)
Mutta lumi pöytä rupeaa olemaan hyvällä mallilla. Enää värjätä maastoja ja tehdä niitä hiukan lisää. Ainiin ja water effectiä lisäillä pari kertaa päivässä...
Edit: Pöydän joki on nyt puolivälissä, Silta valmis, Tie kutakuinkin valmis ja jotain maastoa löytyy mutta vaatii käsittelyä ja maalin pintaan.
Mutta lumi pöytä rupeaa olemaan hyvällä mallilla. Enää värjätä maastoja ja tehdä niitä hiukan lisää. Ainiin ja water effectiä lisäillä pari kertaa päivässä...
Edit: Pöydän joki on nyt puolivälissä, Silta valmis, Tie kutakuinkin valmis ja jotain maastoa löytyy mutta vaatii käsittelyä ja maalin pintaan.
kynthuithalkein!
kynthuithalkein!
Pahus kun muutama pelaaja perunut ilmoituksensa. Näillä näkymin 14 pelaajan turnaus tulossa, mut kyllä silläkin hyvät pelit saadaan aikaan.
Itse pidän pekkasvapaan perjantaina, joten olen pitkällä koko päivän valmistelemassa paikkoja: siivoamista, järkkäilyä ja maastojen viimeistelyä ym. Arvostaisin kovasti, jos porukka viitsisi ja tulisi auttamaan. Jos aikaa jää niin illasta voisi jotain häröilläkin porukalla.
Itse pidän pekkasvapaan perjantaina, joten olen pitkällä koko päivän valmistelemassa paikkoja: siivoamista, järkkäilyä ja maastojen viimeistelyä ym. Arvostaisin kovasti, jos porukka viitsisi ja tulisi auttamaan. Jos aikaa jää niin illasta voisi jotain häröilläkin porukalla.
Mä ja Niko ollaan tulossa yhden pöydän kanssa jo perjantaina, Jerestä en tiedä yhtään mitään. Pelaajana varmaan lauantaiaamulla, + sulla taitaa olla työt vielä Nevalla perjantaina?
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
- Dark Elf69
Kyl määkin tulen perjantaina haistatan pitkät pomolle jos ei käy(no ei sillä oo varaa sellasen takia potkuja antaa kun siellä on työntekijöistä hiukan pulaa)...
Tuon sen lumi/jää pöydän mukanani sitten....
Tuon sen lumi/jää pöydän mukanani sitten....
kynthuithalkein!
kynthuithalkein!
katon jos pääsisin, mutta voi olla että auto on käytössä muualla....ilmottelen torstaina
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
en pääse, auto lähtee toiseen suuntaan...(perjantaina siis, lauantaina toki tuun pelaamaan)
- Dark Elf69
Nähdään turnauksessa...
kynthuithalkein!
kynthuithalkein!
+1Dark Elf69 kirjoitti:Nähdään turnauksessa...
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
- Isä_Aurinkoinen
Kuinka te näitä turnauksia pidätte, onko ne aina Pitkikses vai mihinä?
Meinaan, itte en oo niin sinut tuon Pitkiksen väen kans, jott'en sinne kyllä oo menos. ^^
Mikätahansatie, kyllä turnaukset kiinnostaa mutta ku oon vain semmonen fiilis-pelaaja (style before substance, sano!), en luokkaa koskaan voita mitään, en oo kyllä maksamas mitää turnauksesta. =P
Eli, järkkäättäkö ilimaasia turnauksia tms.?
Further more, onko teillä jotain postituslistaa tms.? Meinaan, en kovinkaan usein täälä pällistele ja olis kiva tietää tulevista turnauksista, kampanjoista tms.
Voin myös kirijootella kampanjaa tms. jos tarves olis semmoselle (ajattelin nyt näin "töis" pistää näppiksen itkemähän ja duunata jotain pientä / ***** isoa).
Näin se homma etenee!
Meinaan, itte en oo niin sinut tuon Pitkiksen väen kans, jott'en sinne kyllä oo menos. ^^
Mikätahansatie, kyllä turnaukset kiinnostaa mutta ku oon vain semmonen fiilis-pelaaja (style before substance, sano!), en luokkaa koskaan voita mitään, en oo kyllä maksamas mitää turnauksesta. =P
Eli, järkkäättäkö ilimaasia turnauksia tms.?
Further more, onko teillä jotain postituslistaa tms.? Meinaan, en kovinkaan usein täälä pällistele ja olis kiva tietää tulevista turnauksista, kampanjoista tms.
Voin myös kirijootella kampanjaa tms. jos tarves olis semmoselle (ajattelin nyt näin "töis" pistää näppiksen itkemähän ja duunata jotain pientä / ***** isoa).
Näin se homma etenee!
There is only one constant in life, and that's change.
Always seek to improvise, improve and adapt.
hmm, no joo ilmais turnauksis on se että sitte jää se 8-13e joiltain saamatta(en itse kyllä oo ikinä voittamas mtn, mutta silti maksan turnauksista sen 3e...) ja turnaukset on luolas varmaanki siksi koska siellä nyt vaan on paremmat pelitilat isompiin turnauksiin...
täällähän turnauksista tiedotetaan viikkoa paria ennen.
täällähän turnauksista tiedotetaan viikkoa paria ennen.
Linnassa ollaan tuskin pitämässä mitään turnauksia, koska siellä ei yksinkertaisesti ole tarpeeksi pöytiä ja maastoa siihen hommaan. Ilmaisten turnausten järjestämistä epäilen vahvasti. Onhan ne ranking pisteet ihan jees, mutta onhan se kiva hyötyäkkin siitä voitosta jotenkin.
Jos pelit kiinnostaa, niin suosittelen laittamaan viestiä tuonne haastetopikkiin.
Jos pelit kiinnostaa, niin suosittelen laittamaan viestiä tuonne haastetopikkiin.
Orders unquestionable
All rank and file
Expendable
All rank and file
Expendable
FaBassa on maksulliset turnaukset ainakin siksi, että ne voittokredut on oikeastaan ainut tapa millä saan kustannettua figuni >:3
Seconded. Kiekossa on tällä hetkellä saatavilla se 15 pöytää ja maastot kaikkiin, missä Linnassa on pöytiä pari (?) ja maastoja kuulemma ei yhtään.zewe kirjoitti:Linnassa ollaan tuskin pitämässä mitään turnauksia, koska siellä ei yksinkertaisesti ole tarpeeksi pöytiä ja maastoa siihen hommaan. Ilmaisten turnausten järjestämistä epäilen vahvasti. Onhan ne ranking pisteet ihan jees, mutta onhan se kiva hyötyäkkin siitä voitosta jotenkin.
- Isä_Aurinkoinen
Joo, no Linnassa on auttamatta äärimmäisen vähän tilaa. Mikä on erittäin ärsyttävää.
Ehkä sitä pitää vetää joku jääkiekkomaski naamalle ja valakooset haalarit päälle ja marssia Luolaha.
Ilimaasista turnauksista meinasin lähinnä sellaasia hupihupi - turneeta. En mitää official - settiä tms. Mistään ranking pisteistä en eres tierä mitää. ^^ Siitä on aikaa kun oon viimeksi pelannu, unfortunately.
Mutta, kaippa mä koitan muistaa tätä osastoa selaalla aina sill'oon tällöön, jos vaikka sattuus jotaki kohorallen.
Ehkä sitä pitää vetää joku jääkiekkomaski naamalle ja valakooset haalarit päälle ja marssia Luolaha.
Ilimaasista turnauksista meinasin lähinnä sellaasia hupihupi - turneeta. En mitää official - settiä tms. Mistään ranking pisteistä en eres tierä mitää. ^^ Siitä on aikaa kun oon viimeksi pelannu, unfortunately.
Mutta, kaippa mä koitan muistaa tätä osastoa selaalla aina sill'oon tällöön, jos vaikka sattuus jotaki kohorallen.
Tuo haaste-topic on kyllä hyvä paikka etsiä pelikaveria. Onnistuu pienemmällä porukalla sitten se Linnallakin pelaaminen. Ottaa vaikka omaa maastoa joukkoon.
joo, yleensä sitä kautta löytyy aina joku joka olis valmiina pelailee...
- Isä_Aurinkoinen
Joo. Pitää muistaa se. Aika vain ei hirveesti joka paikkaan taharo piisata. =P
Ittellä ei käytännössä yhtään oo kyllä maastoa, joten se kyllä haittaa menoa. Jos olis, niin pelaasin varmahanki aika palijon enemmän (kun, kuten sanottu, Linnalla on ollu jo aika kauan todella aneemiset 40k puitteet).
Mitenkäs, oottako itte maastonna teheny, vai oikeen ostanu?
Ittellä ei käytännössä yhtään oo kyllä maastoa, joten se kyllä haittaa menoa. Jos olis, niin pelaasin varmahanki aika palijon enemmän (kun, kuten sanottu, Linnalla on ollu jo aika kauan todella aneemiset 40k puitteet).
Mitenkäs, oottako itte maastonna teheny, vai oikeen ostanu?
Ollaan tehty aika paljolti. Ihan laadukkaita maastoja niistä on tullut. Nyt tähän kesän turnaukseen tehtiin ihan teemapöytiä (niin että maastot ja pöytä sopii hyvin yhteen) Ja sitä tosiaan riittää n. 15 pöytään eli sitä on suht runsaasti.
Orders unquestionable
All rank and file
Expendable
All rank and file
Expendable
tosin metsää on vain vähänlaisesti....welffipelaajana faban puolella vähän harmittaa...