Yleiset kerhoon liittyvät ja liittymättömät asiat

Järvenpään ja lähialueiden peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

blackmetalsiili

Yleiset kerhoon liittyvät ja liittymättömät asiat

Viesti Kirjoittaja blackmetalsiili »

Olen nyt saanut viimeinkin vietyä kerhohakemuksen kaupungille ja nyt odotellaan vastausta kerhon jatkumisesta. Jos kaikki menee niinkuin pitää niin maanantai 17.8 on ensimmäinen kerta kun tuonne päästään, vanhaa 16-20 aikaa haettiin. Kaappitila saadaan myös toivottavasti tälläkin kertaa.

Syksyn ylioppilas kokeiden takia kerho saattaa olla kiinni vetäjien ja myös muiden osalta viikon tai kaksi, noista ilmoitetaan vielä myöhemmin.

Toivottuja pelejä kerholle on ainakin 40k ollut joten sille varmaan varataan aina yksi pöytä. Myöskin mordheimin pelaamista voitaisiin jatkaa, siihen kun saa tarvittaessa helposti kaikki paikalla olijat mukaan. Otto kun ei enää kerholla säännöllisesti/ollenkaan pääse käymään olisi 40k pelaajien hyvä tuoda omia maastojaan, itse pystyn paikalle tuomaan faba/mordheim maastot aina. Tarvittaessa voidaan myös pitää maasto talkoita kerholla eli yhdessä väsäillää taloja sun muuta.

Tässä ketjussa voidaan jatkaa kaikkia kerhoon liittyviä asioita. Hyvä olisi myös jos saatisin osallistujalistaa tänne laitettua aina ennen kutakin kerho iltaa niin nähtäisiin ajoissa ketä on tulossa ja mitä pelaamaan.

Antti
Viimeksi muokannut blackmetalsiili, Ke 31.03.2010 17:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
vompovompatti

Re: Kerhon syksy 2009 ja siitä eteenpäin

Viesti Kirjoittaja vompovompatti »

Hienoa. Rattaat pyörivät ja sitä rataa.
Työt tosiaan estävät osallistumasta kerhon toimintaan aktiivisesti, mutta lupaan tulla käymään, jos aikataulu sen sallii.

Varsinkin nuoria pelaajia (alle 18v) olisi hyvä saada paikalle, koska emme halua että Antille putoaa postista lasku, kuten minulle kävi. Sain toki selvitettyä tilanteen ja en joutunut laskua maksamaan, koska toimintamme pystyttiin laskemaan nuorisotoiminnaksi. En varsinaisesti tiedä missä raja menee näissä asioissa, eli miten paljon alle 18v pelaajia pitää olla yli 18v pelaajiin verrattuna, mutta olisi parempi, jos emme joudu asian kanssa arvuuttelemaan.

-Otto
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
Raivomuumi

Viesti Kirjoittaja Raivomuumi »

Noh minä voin kyllä tulla sitten maanantaina että ainakin yksi alle 18v tulossa :)
blackmetalsiili

Tosiaan ekasta viestistä unohtui mainita pelitilan osoite, uusillekkin osallistujille tiedoksi. Eli pelipaikkana toimii keskustan nuoriso tila, samassa talossa kun järvenpään squash halli myllytiellä (tarkka osoite taisi olla myllytie 3(?)). Junaradan suuntaan olevasta vihreästä ovesta kierreposrtaiden alta sisään. Viime kaudella ennen meidän vuoroa tilassa pyöri joku mummo kerho, saa nähdä miten on tänä syksynä. Heitä ei yleensä ole haitannut jos sisään on tullut vähän ennen neljää, mutta pyritään aina tulemaan tasalta kun meidän vuoro oikeasti alkaa.

Nyt pitäisi olla hyvä suhdeluku yli ja alle kahdeksantoista vuotiaista kun meillä on kaksi uutta ilmeistä osallistujaakin.

Ilmoitan tähän ketjuun vielä varmistuksen kun kerho alkaa, toivotaan että rattaan pyörii paremmin kuin joskus aikaisemmin ja saadaan aloitettua edellä mainittuna 17.8 maanantaina.
vompovompatti

Olisin 17.8 tulossa paikalle (mikäli silloin kerhoa saadaan vielä käyntiin), joten jos tiedätte jonkun 40k:sta kiinnostuneen, jolla ei kuitenkaan ole omaa armeijaa, niin ilmoittakaa minulle. Voin ottaa mukaan, joko kaartia tai mariineja laina-armeijaksi. Tuon mukanani myös maastoa ja levyt, joiden päälle saadaan maasto laitettua.
<Randomi>

Viesti Kirjoittaja <Randomi> »

Joo mukana ollaan, hyvä että tännekkin saadaan hieman eloa. 40k:ta varmaankin nyt ensimmäisellä kerralla tuun pelaamaan, ja voin tuoda kanssa (huonosti maalatut) BfM-maastot.

Multa onnistuu sit kans LotRin/WotRin(=War of the Ring) demottaminen, jos jotakuta kiinnostaa. Tänne vaikka viestiä, YV:nä tai sitten paikan päällä sopimalla.

<Miiro>
Kuli

Viesti Kirjoittaja Kuli »

Moi.-

Tuun myös paikalle ja otan mukaan 2000-3000p edestä tyranideja. Yritän myös väsätä jotain kraaterin tynkää mukaan ja jotain muuta pientä maastoa niin on sitten jotain suojaakin. En vielä tiedä kerkeänkö ihan klo 16 kun oon stadissa koulussa mutta todennäköisesti ehdin.
<Randomi>

<Edit>: ei mitään enää
Viimeksi muokannut <Randomi>, Ke 25.11.2009 21:52. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Olmo

Viesti Kirjoittaja Olmo »

Eli pelaatteko te siellä fantasyä? Mä voisin kyl varmaan tulla pelaamaan mun fantasyn örkeillä, jos sitä pelataan.
Kukaan ei ole täydellinen, en edes minä.
vompovompatti

Olmo kirjoitti:Eli pelaatteko te siellä fantasyä? Mä voisin kyl varmaan tulla pelaamaan mun fantasyn örkeillä, jos sitä pelataan.
Ainakin aikaisemmin on fabaakin pelailtu. Katsotaan jos joku lupautuu fabafiguja paikalle kantamaan.
blackmetalsiili

Voidaan ottaa faba matsia sillon kun saadaan ensimmäinen kerhokerta.

Kaupungilta ei ole vielä kerhoajan varmistumisesta tullut mitään viestiä, soittelen tänään siihen suuntaan ja kysyn miten on. Ilmoittelen lähiaikoina tähän ketjuun miten on, saadaanko jo 17. päivä aloitettua tuolla myllytiellä.
Raivomuumi

laskin että multa löytyy 40k chaosta 500 pojoo jos joku haluu pelaa? paitsi codex puuttuu >< että jos joku haluaisi ottaa mukaan jos löytyy.
blackmetalsiili

Joo kyllä yhdellä meidän 40k pelaajista löytyy chaos marine kirja pitäisi löytyä, voidaan hänelle asiasta mainita.
Raivomuumi

Mutta jos ei saa codexia paikalle niin vanha löytyy.
blackmetalsiili

the great success...

Kerho jatkuu 17.8!

Paikkana toimii siis edelleen Myllytie 3 nuorisotila. Uusi vuoro ajankohta on nykyään 17-21, eli jonkun verran muutosta on tullut kevääseen verrattuna.

Pistetään tähän vielä jotain sääntöjä ja huomioita ja yritetään kaikki pysyä niissä:
- Tulkaa kerholle vasta varsinaisen vuoron alkaessa tai sen jälkeen. Paikanpäällä saa tietysti olla aikaisemmin, mutta mennään sisälle tiloihin vasta viideltä. Tämä siksi ettei häiritä aikaisempia vuoroja ja ettei ne häiritse meitä.
- Pidetään paikat siistinä ja laitetaan pöydät yms. samaan järjestykseen kun aikasemmin.
- lisää huomautettavaa tähän voidaan editoida vielä myöhemminkin, joten siihen asti käytetään myös omaa järkeä ;D

Syksyllä kun lukioissa alkaa ylppärit niin se saattaa aiheuttaa joitan ylimääräisiä lomaviikkoja meidän kerholle, toivotaan ettei näin tarvitse tehdä ja niistä ilmoitetaan sitten myöhemmin etukäteen.

Anyway, tere tulemast kaikille 17.8 klo 17, fabaa ja 40kta olisi ilmeisesti ohjelmassa ensimmäisellä kerralla

Antti
Olmo

Viesti Kirjoittaja Olmo »

ööö.. eli siis voinko mä vaan tulla sinne? Mä oon 14 ja pisti tos silmään et tartee alle 18v. pelaajia. En oo oikee pelaillu ennen, mutta kaikki tarvittava pitäis fantasyyn löytyä.Mulla ois noin 500p. örkkiarmeija(jos sitä ny armeijaks voi sanoa:)
Kukaan ei ole täydellinen, en edes minä.
<Randomi>

Olmo kirjoitti:ööö.. eli siis voinko mä vaan tulla sinne? Mä oon 14 ja pisti tos silmään et tartee alle 18v. pelaajia. En oo oikee pelaillu ennen, mutta kaikki tarvittava pitäis fantasyyn löytyä.Mulla ois noin 500p. örkkiarmeija(jos sitä ny armeijaks voi sanoa:)
Voit tulla, se on ihan vapaa kaikille, ja toi et olis alle 18 vuotiaita on kait sen takia että kun toi on nuorisotila, missä sitä pidetään, niin siin on joku suhde kuinka paljon pitää olla alle 18 vuotiaita yli 18v:en verrattuna, ettei tilasta tarvitse maksaa, Antti korjatkoon jos oon jotain käsittäny väärin.
vompovompatti

Kerho on joo vapaa kaikille. Varsinkin nuoria (lue: alle 18v) ollaan toivottu paikalle, koska silloin toimintamme on nuorisotoimintaa ja saamme vapautuksen kerhotilojen vuokrasta. Tietenkin tuo vuokran kiertäminen ei ole se ainoa syy miksi otamme nuoria pelaajia mukaan mielellämme. On hyvä jos saadaan uusia pelaajia mukaan harrastukseen ja kokeneet pelaajat voivat hyvin auttaa harrastukseen mukaan. On koko harrastuksen etu että uudet pelaajat saavat opastusta kokeneemmilta ja näin oppivat nopeammin.
blackmetalsiili

vompovompatti kirjoitti:Kerho on joo vapaa kaikille. Varsinkin nuoria (lue: alle 18v) ollaan toivottu paikalle, koska silloin toimintamme on nuorisotoimintaa ja saamme vapautuksen kerhotilojen vuokrasta. Tietenkin tuo vuokran kiertäminen ei ole se ainoa syy miksi otamme nuoria pelaajia mukaan mielellämme. On hyvä jos saadaan uusia pelaajia mukaan harrastukseen ja kokeneet pelaajat voivat hyvin auttaa harrastukseen mukaan. On koko harrastuksen etu että uudet pelaajat saavat opastusta kokeneemmilta ja näin oppivat nopeammin.
Juuri näin.
MarshallRTEast

Viesti Kirjoittaja MarshallRTEast »

Hienoa, hienoa. Maanantaina tulossa paikalle, en varmaankaan ota mitään figuja mukaan, lähinnä katastelen säilytystilat yms. että tietää mitä sinne voi jättää säästöön ja mitä pitää aina kantaa mukana.
Toki jos tarvitsee pelaajia johonkin peliin (40K pienet matsit, Mordheim ja Fabassa isommatki onnistuu), niin voin uhrautua raahaamaan omia mukaan, mutta ilmoitusta viimestään huomenna (su) johonkin järkevään aikaan tänne sitten (kasin jälkeen ei kannata toivoa sen varaan, että käyn täällä lukemassa).
Uusia tulokkaita kyllä otetaan joo innolla, mukava saada vähän uutta verta Khor... ei kun siis kerhotoimintaan. Toivottavasti innostus pysyy, että useamminkin teitä siellä nähdään.
En nyt tiedä kuinka egotrippiä tämäkin, mutta taidan olla vissiinkin tällä hetkellä kerhossa käyvistä paras maalaaja ja tuun todennäkösesti siellä maalailemaan samalla ku muut pelailee. Eli jos jotakuta kiinnostaa kysellä maalaamisesta, niin voin kyllä jotain pientä opetustakin hoitaa. Jos haluaa ihan tekniikoiden esittelyä, niin ilmottaa ajoissa, niin otan mukaan sopivat vehkeet (lue: jämäfigu ja pari lisämaalia).

Antti: editoippas noi tärkeimmät tiedot tohon ekaan viestiin, niin on helpompi kattella tätä topiccia.
Raivomuumi: otan sen 40K Chaos Marines kirjan mukaan, ihan siltä varalta että sitä tarvitset.
Figuja löytyy näistä:
http://galleria.sotavasara.net/galleria/818/ (korjattu)
ja http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=77271 (järjestän ko. topicin jossain vaiheessa)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Järvenpää [Korpisoturit]”