40k Liiga alkaa!
Valvoja: Peliporukkavalvojat
40k Liiga alkaa!
Jees... Olis aika herätellä taas henkiin tota 40k liigaa.
Tarkoitukseni olis vetää kuusi (6) viikkoa kestävä 40k liiga.
Ensimmäinen varsinainen liiga päivä olis 13.8
Listojen koko tulisi olla 1800 pistettä. Pelaajien tulisi kantaa mukanaan myös sitä perus 1500 listaa, jotta ne pelaajat joilla ei ole 1800 listan viguja löytäisivät vastustajan itselleen.
Tarkoitukseni olis vähän kartoittaa pelaajien lukumäärää, ja millä armeijoilla ihmiset pelailee, jotta tulevaisuudessa voisin aloitella jonkin asteista kamppis meininkiä.
Sana kiertämään, ja kaikki pelaamaan!
Tarkoitukseni olis vetää kuusi (6) viikkoa kestävä 40k liiga.
Ensimmäinen varsinainen liiga päivä olis 13.8
Listojen koko tulisi olla 1800 pistettä. Pelaajien tulisi kantaa mukanaan myös sitä perus 1500 listaa, jotta ne pelaajat joilla ei ole 1800 listan viguja löytäisivät vastustajan itselleen.
Tarkoitukseni olis vähän kartoittaa pelaajien lukumäärää, ja millä armeijoilla ihmiset pelailee, jotta tulevaisuudessa voisin aloitella jonkin asteista kamppis meininkiä.
Sana kiertämään, ja kaikki pelaamaan!
Puolalaisessa vessassa, käsi omassa ulosteessa, olen tulossa vanhaksi.
Re: 40k Liiga alkaa!
Örkeillä pelaan ja kaikki listakoot <2000 onnistuu.
Turun huonoimmaksi rankattu 40k-pelaaja 2012!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
Saako tulevassa liigassa vaihtaa armeijaa kesken liigaa, vai meinaatko narrativeä vetää?Swordie kirjoitti:Tarkoitukseni olis vähän kartoittaa pelaajien lukumäärää, ja millä armeijoilla ihmiset pelailee, jotta tulevaisuudessa voisin aloitella jonkin asteista kamppis meininkiä.
Armeijaa saa toki vaihtaa, jos luulee siten pärjäävänsä paremmin :)
Tosimiehet vetää samalla armyllä loppuun saakka!
Tosimiehet vetää samalla armyllä loppuun saakka!
Tästä ei nyt varmaankaan tule mitään?
Onko siellä torstain peli-illoissa muuten porukkaa? Voisi taas harkita ensi viikolla tulevansa.
Onko siellä torstain peli-illoissa muuten porukkaa? Voisi taas harkita ensi viikolla tulevansa.
Turun huonoimmaksi rankattu 40k-pelaaja 2012!
Ai koska kukaan ei kirjoittele tänne mitään? Kyllä porukkaa oli viime torstaina, ainakin 4 peliä oli.Scoundrel kirjoitti:Tästä ei nyt varmaankaan tule mitään?
Tullee tullee.
Itse en pääse paikanpäälle vielä kolmastoist päivä mutta yritän kovasti saada sen verran vapaata että 20.8 pääsisin.
Armeijana oletettavasti (YLLÄTY YLLÄTYS!) CSM. :P
Itse en pääse paikanpäälle vielä kolmastoist päivä mutta yritän kovasti saada sen verran vapaata että 20.8 pääsisin.
Armeijana oletettavasti (YLLÄTY YLLÄTYS!) CSM. :P
- Janne Koskinen
Yritän parhaani päästä torstaina paikalle edes jonkilaisen pelikelpoisen armeijan kanssa (IG).
Pistän liigan pystyyn juurikin siitä syystä että ihimisiä taas alkais käymään...
Liigan pisteytys tulee olemaan samanlainen kuin Samssonin vetämässä liigassa, eli 3 - 2 - 1 systeemi
Ekalla kierroksella tosiaan saa haastaa vastustajansa ihan itse. Aika jännää vai mitä!
Scenaarion saa itse heitellä, mutta minä toimitan deplot. Muutama kerta tullaan pelaamaan spessu scenaarioita, jotka toimitan paikalle.
Liigan pisteytys tulee olemaan samanlainen kuin Samssonin vetämässä liigassa, eli 3 - 2 - 1 systeemi
Ekalla kierroksella tosiaan saa haastaa vastustajansa ihan itse. Aika jännää vai mitä!
Scenaarion saa itse heitellä, mutta minä toimitan deplot. Muutama kerta tullaan pelaamaan spessu scenaarioita, jotka toimitan paikalle.
ilmoittumus!
ELi da:lla pelaan, ja onnistuu molemmat, sekä 1500 että 1800.
Samaan syssyyn ilmottelen ton naisen kans samaan rysään, eli tyranidit ja tolla nappimääräl onnistuu yli 2000pts :D
Tosin! kysymys naisen puolesta: pystyykö liigavetäjä jotenki sopimaan matsit joka toiselle viikolle hänen kohdallaan, neiti kun painaa 2vuorotyötä joten joka toinen viikko on illat kiinni?
Ensi To. (13.9) en tiedä vielä onnistunko ehtimään mukaan, mutta parhaani yritän.
Kentällä nähdään \o
ELi da:lla pelaan, ja onnistuu molemmat, sekä 1500 että 1800.
Samaan syssyyn ilmottelen ton naisen kans samaan rysään, eli tyranidit ja tolla nappimääräl onnistuu yli 2000pts :D
Tosin! kysymys naisen puolesta: pystyykö liigavetäjä jotenki sopimaan matsit joka toiselle viikolle hänen kohdallaan, neiti kun painaa 2vuorotyötä joten joka toinen viikko on illat kiinni?
Ensi To. (13.9) en tiedä vielä onnistunko ehtimään mukaan, mutta parhaani yritän.
Kentällä nähdään \o
Scoundrel kirjoitti:Tästä ei nyt varmaankaan tule mitään?
Voi kyllä tästä tulee, kuten joku tuossa sanoikin, viime to. oli porukkaa ihan asiallinen määrä paikalla.
sekä yksi uusi liha jota koetan tutustuttaa ordon menoon, lisäks tulossa on vielä 2 uutta pelaajaa edellisen lisäksi, kunhan saan tuon ujon naikkoseni lähtemään mukaan sekä kaverin veke kesälomareissulta :D
Eiköhän 40k-liiga mene samalla mentaliteetilla kuin BB-liigaa lukuunottamatta kaikki muutkin on menty. Eli ne ketkä paikalle sattuu tupsahtamaan ko. peli-iltana pääsevät pelaamaan, paritus about Swissillä tai siten ettei tuu kuitenkaan samoja vastuksia liikaa, ja sitte vaan peliä. Eli ei oo mitään valmista otteluohjelmaa mitä pitäisi noudattaa, vaan senku tupsahtaa peli-paikalle (oikeaan aikaan), niin pääsee pelaamaan, eikä kuitenkaan ole velvoitettu pelaamaan, muuta kuin milloin itselle sopii. Liigan vetäjä toimii myös varapelaajana, mikä tarkoittaa että kaikki muut pelaajat pääsevät varmasti pelaamaan, ja liiganvetäjä jättäytyy tarvittaessa pois.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Ekana edit edellisen jonka huomasin vast ny. puhuin tästä päivästä (13.8) en 9:ttä, meni kuukaudet sekasin.
As said, tän illan matseihin en viel ehdi ottamaan osaa kun tuo naaras saapuu lomareissult tän illan aikana kotioloihin.
Mutta ensi To. nähdään ^^
As said, tän illan matseihin en viel ehdi ottamaan osaa kun tuo naaras saapuu lomareissult tän illan aikana kotioloihin.
Mutta ensi To. nähdään ^^
Saatte uutta lihaa myllyyn, taidan tänään valua ensimmäistä kertaa sinne kerholle päin, mikäli en vain eksy matkalla.. Katsoa jos opin pelaamaan sujuvammin, jos sitä osallistuisi liigaankin ihan aktiivisesti :). Örkeillä onnistuu aika pitkälti kaikenkokoiset pelit, Tauta löytyy myös reiluun 2000.
Dörb