Uusi 40K liiga syksylle?

Joensuun peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Dark Servant

Re: Uusi 40K liiga syksylle?

Viesti Kirjoittaja Dark Servant »

No niin, enköhän voisi alkaa jo ottamaan vastaan armeijalistoja kun omani olen jo tehnyt jokin aika sitten. Pelaan reilusti ja rehdisti enkä ala muokkaamaan omaa listaani sitä mukaan kun näen mitä muut ottavat, se olisi äärimmäisen epäurheilijamaista.

Eli tehkää 1500 pisteen lista, jonka lähetätte minulle YV:llä. Mukaan pistehinnat, ryhmien miesmäärät ja kaikki upgradet. Eli tehkää selvät armeijalistat jottei jää epäselvyyksiä mitä otatte ja mitä on kelläkin. Lisäksi toivon, että sama lista olisi esittää sitten vastustajalle ennen peliä, kuten hyviin tapoihin kuuluu. Listat julkaisen sitten samalla tyylillä kuin After Adamantiumissa, eli jokaisen pelaajan "oma tiedustelu" kertoo suurpiirteisesti vastustajien koostumuksen, muttei yksityiskohtia. Deadline on alustavasti sunnuntaina 2.9.

En tiedä ilmoittautuneiden määrää tällä hetkellä kun en Joensuun fantsuun nyt pääse vielä yli puoleentoista viikkoon, mutta oletan siellä olevan jo paljon maksaneita osallistujia.

PS. Muistakaa, ei spessuja armeijalistoihin.
"Victory or Death! Or if we're lucky, both."
Dark Servant

Dark Servant kirjoitti:--- Ilmoittautumisaika päättyy 1.9. lauantaina. ---
Olen sitten mennyt katsomaan kalenteria väärin, sillä eihän 1.9. ole lauantai vaan tiistai. Niin tai näin, ilmoittautumisen päättymisaika pysyy samana, joskaan ei ole lauantai. Itse pelit sitten alkavat seuraavalla viikolla, joten tuolloin on tuo loppuviikko aikaa viimeistään laittaa niitä armeijalistoja tulemaan.
Entrooppi

Viesti Kirjoittaja Entrooppi »

Joku voisi tehdä tästä stickyn.
"Payment accepted in radioactive matter, esoteric tomes or human souls."
Hannubaali

Viesti Kirjoittaja Hannubaali »

Jättäydyn pois liigasta, tuli muutto.
^^Anzku

Viesti Kirjoittaja ^^Anzku »

Uusi pelaaja ilmoittautuu ensimmäistä kertaa liigaan

Nimi Anssi Pitkänen ja pelailen speissujen tummilla enkeleillä :) Minäkin puoltaisin tuota 1500 pisteen tappeluita, taktiikkaa enemmän ja sattumasta johtuu. Ei saa armeijaa välttämättä sellaiseen kuntoon että kestäisi mitä tahansa. 1500:lla joutuu tekemään kompromisseja.

LISÄYS: Maksettu on ja sinnekkin papruun nimi liitettynä.
Viimeksi muokannut ^^Anzku, Ti 11.08.2009 18:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
There is a cancer eating at the Imperium. We have given the horror a name to salve our fears; we call it the Tyranid race. If it is aware of us at all it must know us only as PreyInquisitor Czevak
Dark Servant

Muistuttaisin kaikkia käymään laittamassa nimen Fantasiapeleissä olevaan ilmoittautumislistaan ja maksamaan osallistumismaksun. Myös niitä armeijalistoja voi lähetellä, tällä hetkellä olen saanut vain yhden armeijalistan yksityisviestillä.

Ensi viikolla käyn katsomassa, kuinka moni on jo käynyt ilmoittautumassa. Jos lista on entisellään kuin viimeksi tsekatessani, niin hävetkää!
goddish

Viesti Kirjoittaja goddish »

Moro.

Voisin mielelläni tulla pelailemaan noilla minun demoneilla.

Ongelma on seuraavanlainen: neliö baset koska minun demonit on tehty fabaan...
Kysymys: haittaako jotakuta jos tulen tollaisilla faban baseilla pelailemaan ???

Peki

P.S. jos ette halua pelailemaan niin kertokaa jottei tarvitse turhaan sääntöjä ostella...
Nurinaa, ainaista nurinaa...
Dark Servant

goddish kirjoitti:Moro.

Voisin mielelläni tulla pelailemaan noilla minun demoneilla.

Ongelma on seuraavanlainen: neliö baset koska minun demonit on tehty fabaan...
Kysymys: haittaako jotakuta jos tulen tollaisilla faban baseilla pelailemaan ???

Peki

P.S. jos ette halua pelailemaan niin kertokaa jottei tarvitse turhaan sääntöjä ostella...
Liigan järjestäjänä annan luvan käyttää neliöbaseja. Kiva saada vaihtelua demonimuodossa.

Jos joku on toista mieltä, ilmoittakoot siitä nyt tai on sitten hiljaa liigan aikana.
Sami Jumppanen

Viesti Kirjoittaja Sami Jumppanen »

Tuota, tuota. Mikäs on porukan tuomio WH armeijan liittolaisista?

Käytetäänkö niitä sääntöjä mitä käytettiin Ropeconin turnauksessa, vai pistetäänkö mielenkiintoiseksi ja käytetään 'Ard Boys -sääntöjä?
^^Anzku

Neliö baset ei loppujen lopuksi kovin paljoa erotu ympyröistä. Niillä on sama tehtävä; pitää ukko pystyssä. Väliäkö sillä on onko se neliö vai ympyrä vaiko kolmio? Kuha tehtävänsä ajaa.

Jos tarkoitat WH:na witch huntereita nii niille saa tulla liittolaisia deamon huntereita, imperial guardia ja speissuja kun kerta niiden codexissa niin on sanottu. Näin minä asian näen. (Minulla on melko uusi codex niiltä, en ole varma onko se uusin. Minun mielestäni se on.....)
There is a cancer eating at the Imperium. We have given the horror a name to salve our fears; we call it the Tyranid race. If it is aware of us at all it must know us only as PreyInquisitor Czevak
Dark Servant

Sami Jumppanen kirjoitti:Tuota, tuota. Mikäs on porukan tuomio WH armeijan liittolaisista?

Käytetäänkö niitä sääntöjä mitä käytettiin Ropeconin turnauksessa, vai pistetäänkö mielenkiintoiseksi ja käytetään 'Ard Boys -sääntöjä?
Voisitko hieman tyhjentävämmin tarkentaa, vaikka privaviestinä jollei muuten. Kun ei kumpikaan ole tuttu minulle.

Itsekin olen pääasiallisesti codex-linjalla.
^^Anzku

Tuohon liittolaisuuteen vielä, minäkin saisin liittolaisia jos haluaisin mutta en niitä kuitenkaan aio käyttää. Kävi mielessä että ottaisin 20 tavan siskoa mukaan mutta en kuitenkaan :) Minulle liittolaisuudet kelpaavat mutta enemmistö ja pääasiassa järjestäjä päättävät =)
Sami Jumppanen

Viesti Kirjoittaja Sami Jumppanen »

Niin, mitä mieltä olette näissä säännöissä olevissa liittolais rajoituksista:
http://www.games-workshop.com/MEDIA_Cus ... zRules.pdf

Tuli mieleen toinen juttu: Pidetäänkö tänä syksynä Apoc. matsi? En tiedä lasketaanko nämä kaksi aikaisempaa matsia jo perinteeksi, mutta eikös se ala olla jo aika?
Entrooppi

Viesti Kirjoittaja Entrooppi »

Nuohan näytti ihan fiksuilta, nuo 'Ard Boyzien säännöt. Minkäslaiset säännöt Ropeconissa oli?
"Payment accepted in radioactive matter, esoteric tomes or human souls."
Rebony

Viesti Kirjoittaja Rebony »

Jaahas, tulihan sitä tähän(kin) lähdettyä joten siis Joel Jänis ja space mariineilla kai on tultava.
Stone Fist

Viesti Kirjoittaja Stone Fist »

Näin... Nyt tuli sitten minunkin osalta avattua tämä 40k harrastus virallisesti. Eli mukana liigassa ollaan ja armeijana toimisi Tau Empire.
-Put your trust in stone and iron - stone and iron have always been true friends of the Dwarfs.
Dark Servant

Muistutuksena kaikille, ilmoittautumisaikaa on vajaa viikko jäljellä. Joten nyt on korkea aika käydä ilmoittautumassa jos ei ole jo ilmoittautunut sekä maksaa osallistumisensa liigaan jos ei ole jo maksanut. Ilmoittautumislista lähtee 1.9. juuri ennen liikkeen sulkemista mukaani, jonka jälkeen ei enää oteta ilmoittautumisia vastaan. Jos joku ei ole maksanut tuohon mennessä (eli "maksanut" kohtaa ei ole rastitettu), otan hänet sitten silmätikuksi ja katson, millä tuulella olen että mitä teen asian suhteen (oikein kettumaisella tuulella huonon päivän päätteeksi evään liigaan osallistumisen kokonaan).
^^Anzku

Hei mites on, mahtaako olla kiinnostusta ihmisillä jo hieman alustavasti sopia niitä pareja jotka ottavat yhteen päivämäärän alettua? Sopia vaikka jo täällä ketkä ottaisivat minkäkin päivän?

Itselleni ei oikein kelpaa mikään muu päivä kuin lauantai tai perjantai iltapäivistä eteen päin, opiskelen toisella paikkakunnallakin "todella kaukana" Joensuusta ja en omaa omaa autoa jolla ajella, vaikka kortti kylläkin löytyy. Perjantaisin minulla loppuu koulu klo 11.30, mutta syön koululla, olisin suunnilleen aikaisimmillaankin klo 13.00 kaupungissa. Lauantaisin pääsen mitenkä pääsen, riippuu miten myötämielisiä vanhempani ovat auton lainaamisessa.... =D
Gilaelin
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Gilaelin »

Timolle ehdotinkin ol' good Swedland-mallin ensimmäistä kierrosta, eli pelaajat saavat haastaa toisensa ensimmäisellä kierroksella. Näin vältetään epämiellyttävät paritukset, joissa kymmenen vuotta toisiaan vastaan pelanneet kaverit miekkailevat heti ensimmaisella kierroksella. Turnaukseen onkin tullut sen verran uutta lihaa, että moni vanhaparta varmaan jo irstaasti hihittäen hieroo käsiään ja odottaa pääsevänsä pelaamaan uusia ihmisiä vastaan.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
Koukku

Viesti Kirjoittaja Koukku »

Eiköhän se kuitenkin olisi parempi arpoa vaan suoraan alusta asti parit, niin ei kenellekään tule edes mieleen taktikoida haastamalla "nyypän" ekalla kierroksella. Ja näin varmistetaan että systeemi on tasapuolinen, eivätkä jotkut joudu vaivaamaan itseään kohtuuttomasti pelitoverin etsinnässä.
...And walls close in...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Joensuu”