"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Eden

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
tnjrp
Viesti:

Re: Eden

Viesti Kirjoittaja tnjrp »

Escapen muovinapeista esikatselmusta:
http://www.beastsofwar.com/escape/plast ... ape-taban/
HeRoS: tauolla ainakin toistaiseksi
Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

tnjrp kirjoitti:Escapen muovinapeista esikatselmusta:
http://www.beastsofwar.com/escape/plast ... ape-taban/
Niin, tämä näyttää nyt vähän siltä, että myöhästyy maaliskuulle varmaan, kun kiinalainen uusi vuosi on pukkaamassa päälle. Tuo Blue Kira on kyllä hämmentävän äärikökkö - ei voi ymmärtää. Muuten nämä kyllä näyttävät ihan hauskoilta. Materiaalina taitaa olla tuo niin sanottu restic, eli valurippeiden poisto tule olemaan tuskaa, mutta yksityiskohtiahan tuo toistaa ihan kivasti. Yellow Oshoku on minusta tosi kivan oloinen.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
tnjrp
Viesti:

Pian pääsee taas nukketeatteriin, tosin kaiketi vain rajoitetun ajan:
http://www.beastsofwar.com/eden/dance-s ... et-master/

Saisivat tuoda nuo puppetit ihan normaalimarkkinoillekin, niille olisi käyttöä. Iso mökö taas on turhan Eden -spesifisen oloinen mun tarpeisiini.
tnjrp
Viesti:

Tämän kuun tarjoomukset tältä alalta:
http://www.beastsofwar.com/scifi/april- ... -releases/

Jurgen on mukavasti hiukan jotain muuta ja myös monikäyttöinen.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Kappas... Piiitkästä aikaa hyvännäköistä muoviakin. Taino, valtaosa historiallisen puolen muoveista on hyvää ja GW:kin muovi on jees (jos hinta ja GW ei lasketa), mutta ehkä eräs nimeltämainitsematon jenkkipulju sai vain mut pettymään pahemman kerran...
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
varhaisdementia

Viesti Kirjoittaja varhaisdementia »

Millaisia mahdollisuuksia olisi päästä kokeilemaan Edeniä pääkaupunkiseudulla? Löytyykö jo vakiintuneita peliporukoita? Itse peli vaikuttaa oikein hauskalta Hammerheartin (viewtopic.php?f=2&t=101961) kuvauksen perusteella ja post-apokalyptinen teema on aina iskenyt.
Hammerheart

varhaisdementia kirjoitti:Millaisia mahdollisuuksia olisi päästä kokeilemaan Edeniä pääkaupunkiseudulla? Löytyykö jo vakiintuneita peliporukoita? Itse peli vaikuttaa oikein hauskalta Hammerheartin (viewtopic.php?f=2&t=101961) kuvauksen perusteella ja post-apokalyptinen teema on aina iskenyt.
Joo, mä esittelen kyllä oikein mielelläni. Esmes Pasilassa Poromagian peli-illassa tiistaisin sopii. Tosin ensi viikko tekee tiukkaa, mutta mites se seuraava, eli 3.6.? Klo 16:30 tai sen jälkeen. Voin tuoda kaiken tarpeellisen.

Meitä on jonkun verran tosiaan pääkaupunkiseudulla - tiedän ainakin kahdeksan ihmistä lisäkseni, joilla on maalattu poppoo.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Hammerheart

Ropecon lähestyy ja siellä jälleen turnaussettiä luvassa. Lisää infoa seuraa lähiaikoina.

Myös kesäkuun uutuuksista alkaa tihkua kuvallista materiaalia:

Askareille hauskannäköinen jätti-ihmissusirottaotus
Kuva

Nephilimeille myöskin lupaavannäköinen jössikkä
Kuva
varhaisdementia

En tiedä mitä mieltä ootte, mutta mun mielestä toi figuversio Nephilimien uudesta Hk'Hyudnista näyttää jotenkin masentuneelta verrattuna piirrokseen:
Kuva
Toisaalta siinä ehkä voi nähdä jotain mörököllimäistä juroutta, vähän niinku Paavo Lipposessa. :P Statsit näytti kyllä ihan mielenkiintosilta sen puolesta mitä vajaavaisella ranskalla ja Googlen translatorilla sain ymmärrettyä. Askaris-hurtankin statsit löyty ranskankielisen foorumin puolelta.
Fiend_

Viesti Kirjoittaja Fiend_ »

On se kyl vähän masentuneen näköinen nyt kun mainitsit :D
Something something Dangerzone!
Hammerheart

Haha! Cannot be unseen - nyt se näyttää ikuisesti myrtyneeltä =D

Mutta siis ihan näppärä nappi kuitenkin minusta. Ja luulen, että kun näkee livenä ja ehkä maalaa hieman toisin, niin ei tule noin masentunut fiiliskään.
Fiend_

Viesti Kirjoittaja Fiend_ »

Koska tulee lisää pellejä? :D
Something something Dangerzone!
varhaisdementia

Huomasin tossa, että 30 pts hinnallaan tota Hk'Hyudnia (olkoon nyt sitten vaikka Hyundai, kuka nää nimet on keksiny?!), on aika vaikee saada sopimaan mihinkään kokoonpanoon. Nephilimit kipeesti kaipais jotain 10 tai 15 pisteen "täyttöalienia".
Hammerheart

No niin, nyt on jonkinlaista enkkua uutuuksien säännöistä tarjolla:
http://www.taban-miniatures.com/forum/s ... 625&page=2
varhaisdementia kirjoitti:Huomasin tossa, että 30 pts hinnallaan tota Hk'Hyudnia (olkoon nyt sitten vaikka Hyundai, kuka nää nimet on keksiny?!), on aika vaikee saada sopimaan mihinkään kokoonpanoon. Nephilimit kipeesti kaipais jotain 10 tai 15 pisteen "täyttöalienia".
Merceissä on jotain tuon hintaisia, mutta tietty ne on varsin outoja noille.
varhaisdementia

Joo, mäkin mietin esim. Dunbaria, mut tosiaan ei oikein istu kivasti siihen porukkaan...

Toi Yellow Oshokun vika kyky tekee kyllä Askarien Tactical cardit melko kalliiksi, esim. Tarik heittää pahimmillaan kolmeatoista noppaa PSI-heitossa:
*Perturbateur (perm) (1 PS, 1/tour)*
You can activate this ability after choosing the first player for the round. When playing a tactical card, each player must make a difficulty 4 PSI roll with their leader. Each die that does not succeed raises the SP cost of playing that card by one. If the player can not or does not want to pay this extra cost, the card has no effect.

:P
Hammerheart

varhaisdementia kirjoitti:Joo, mäkin mietin esim. Dunbaria, mut tosiaan ei oikein istu kivasti siihen porukkaan...

Toi Yellow Oshokun vika kyky tekee kyllä Askarien Tactical cardit melko kalliiksi, esim. Tarik heittää pahimmillaan kolmeatoista noppaa PSI-heitossa:
*Perturbateur (perm) (1 PS, 1/tour)*
You can activate this ability after choosing the first player for the round. When playing a tactical card, each player must make a difficulty 4 PSI roll with their leader. Each die that does not succeed raises the SP cost of playing that card by one. If the player can not or does not want to pay this extra cost, the card has no effect.

:P
Juu, keilailin ihan samaa. Toki ISC:n pomoilla on myös tyypillisesti melko rankat PSI arvot ja kyky vaikuttaa molempiin, mutta on tuo kyllä aikamoinen.
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Hoh, kävin selailemaan näitä figuja ja tätä ketjua alusta ihmetellen, miksen ole aiemmin syttynyt näistä, kun nämä on kuitenkin näin siistejä ja sitten ekalta sivulta osui silmään kun olen vajaat pari vuotta sitten hekumoinut noita Beduiineja... Pitäisiköhän sitä laittaa joku starttisetti hankintaan, jos tätä olisi jopa mahdollista päästä pelaamaankin? :)
NorjanPaavi

Viesti Kirjoittaja NorjanPaavi »

jamovoima kirjoitti:Hoh, kävin selailemaan näitä figuja ja tätä ketjua alusta ihmetellen, miksen ole aiemmin syttynyt näistä, kun nämä on kuitenkin näin siistejä ja sitten ekalta sivulta osui silmään kun olen vajaat pari vuotta sitten hekumoinut noita Beduiineja... Pitäisiköhän sitä laittaa joku starttisetti hankintaan, jos tätä olisi jopa mahdollista päästä pelaamaankin? :)
Totta kai on mahdollista päästä. Ens tiistaina... eli siis huomenna ainakin pari ois pelaamassa Porossa, ilmeisesti Varhaisdementtia ja Fiend_. Joista edellä mainitulla ainakin Asakireja. Hieno peli.
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Juu, ei tässä tosin mikään hätä ole sen suhteen. En ole arkipäivisin lähelläkään Pasilaa vielä hetkeen :)

Edit. Mutta tosiaan näyttää niin kevyeltä aloituskynnykseltä, kun tarvitsee vain muutaman ukon, että varmaan parin porukan startterit jossain vaiheessa tilaan, jotta voi myös tartuttaa kaverit peliin :)
varhaisdementia

Juu, ei tässä tosin mikään hätä ole sen suhteen. En ole arkipäivisin lähelläkään Pasilaa vielä hetkeen :)
Joo, jos nyt kuitenkin eksyt pääkaupunkiseudulle, niin voin mielelläni lainaa Askareita ja samalla demottaa itse peliä. Tietysti jos päätös on tehty, tervetuloa erinomaisen pelin (ja faktion) pariin! :) mul on myös joistain Askarien napeista kokemusta, jos mietit mitä tilata. Täytyy myös tunnustaa, et menee muutama peli ennen ku ne avautuu pelillisesti. Ei ehkä helpoin faktio alottaa, mut ei myöskään mahoton.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”