[Pori] Blood Bowl - pelien sopimisketju
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: [Pori] Blood Bowl - pelien sopimisketju
Olisiko sitten heti hyvissä ajoin? Klo 11 vai 12? Otan varmaan tavis tiimin mukaan ja sen matkaversion myös.
Kalat meni kotio...
Ite aattelin siin klo 11 aikaa ol paikalla.
Minkäs laista BB matsia huomenna on nyt sitten kaupalla luvassa? Hieman pimennossa olen tämän foorumin kanssa hetken taas ollut, jos sitä vaikka lähtisi paikanpäällä piipahtamaan jos aikataulut antavat myöden.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
aika randomia suunnitelma kai vaan on, että ketkä kaikki ikinä vahingossa eksyykään huomenna paikalle tuossa yhdentoista kieppeillä ja katsotaan mitä saadaan aikaan :DRunt kirjoitti:Minkäs laista BB matsia huomenna on nyt sitten kaupalla luvassa? Hieman pimennossa olen tämän foorumin kanssa hetken taas ollut, jos sitä vaikka lähtisi paikanpäällä piipahtamaan jos aikataulut antavat myöden.
Jos joku saa lautaa mukaan niin ottakee, kun varmaan vähintäs se toinen tarvitaan lisää ja itse en laiskuuttani viitsisi kun tuun kävellen todennäköisesti :D
Joo mää voin tuoda laudan ainakin. Voisin tuoda vanhan Human tiimini. Jos sillä vaikka kokeilisi pitkästä aikaa.
Kalat meni kotio...
Oisko muutem ketään jota kiinnostais (korjaus) maanantaina pelata erä? Vois ottaa vielä yhden harjoittelu pelin samalla kun toimittaa rosterin sinne liikkeeseen( ja nyt on ne äijätkin viimeistelty).
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Mites ihmisillä aikaa aamupäivä-/päiväpeleihin nyt tulevalla viikolla? Liiga alkaa lauantaina, että olisi viimeisten hajoitusten ja testien ajat käsillä.
Mennään Tomin kanssa huomenna kello 12 Pelikaupalle matsaamaan BB:tä. Että jos on vapaata ja aikaa ja tylsää ja varsinkin jos sitä on useammallakin, niin lisää pelejä pystyyn vaan.
Ilmoittelen jo tänne, että voitte minun lohkossani pelaavat vastustajat vähän kypsytellä ja mietiskellä.
Eli en ehdi varmaankaan nyt tulevana lauantaina, eli liigan aloituspäivänä ottaan yhtään matsia Bowlia. Tuun varmaan mestoille morjesteleen siinä aloitussuhinassa ja sopiin mahd. pelejä. Mutta mulle kävisi ensi viikon maanantaina iltapäivällä, joskus klo 16 tai sinnepäin peli, samoin ensi viikon tiistaina kävisi ihan mihin aikaan vaan oikeastaan. Keskiviikkonakin vielä sopisi joskus aamupäivällä.
Eli en ehdi varmaankaan nyt tulevana lauantaina, eli liigan aloituspäivänä ottaan yhtään matsia Bowlia. Tuun varmaan mestoille morjesteleen siinä aloitussuhinassa ja sopiin mahd. pelejä. Mutta mulle kävisi ensi viikon maanantaina iltapäivällä, joskus klo 16 tai sinnepäin peli, samoin ensi viikon tiistaina kävisi ihan mihin aikaan vaan oikeastaan. Keskiviikkonakin vielä sopisi joskus aamupäivällä.
Kalat meni kotio...
Mä huutelen ajoista kun saan tietää ne.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Ketään kiinnostais matsata huomenna? Tarjolla aloittelijamokia, skaveneja ja helppoja juoksuja.
-
rauhanmies
Meikäläinen voi pelat. Oon Pelikaupal 11-18 tänää (mieluusti aloteltais 12-13 välil jos viel pelit kiinnostaa)Kuutsa kirjoitti:Ketään kiinnostais matsata huomenna? Tarjolla aloittelijamokia, skaveneja ja helppoja juoksuja.
Pääsen vasta kahdelta tai sen jälkeen, tuli muutoksii aikatauluihin. Onnistuuko silloin?
-
rauhanmies
Sori sitten en kerkeä enää pelaamaan. Mutta ei hätää mitenkä huominen?
Ja miten muilla tyypeillä on innostusta pelailla huomenna?
Tarjolla olisi ainaskin.
Jannen Dwarffit
Minun Chaos tai Dark Elf (Ei kellää olis dark elf tiimii myytävänä btw?)
Itse olen 11 paikalla ja Janne tulee 13 jälkeen paikalle
Ja miten muilla tyypeillä on innostusta pelailla huomenna?
Tarjolla olisi ainaskin.
Jannen Dwarffit
Minun Chaos tai Dark Elf (Ei kellää olis dark elf tiimii myytävänä btw?)
Itse olen 11 paikalla ja Janne tulee 13 jälkeen paikalle
Jos tuo taulukko pitää paikkansa, niin mulla on Spluugan kanssa molemmat ekat pelit. Sovittiin ne pelattavaksi nyt seuraavasti:
Ma 17.6. Klo 16.00 pelikaupalla undead vs undead
Ti 18.6. Klo 16.00 pelikaupalla chaos dwarf vs vampire
Ma 17.6. Klo 16.00 pelikaupalla undead vs undead
Ti 18.6. Klo 16.00 pelikaupalla chaos dwarf vs vampire
Kalat meni kotio...
Pahus et sitten anna sen uncuille leveleitä mun pitäs pelata sitä vastaan myös ekassa parituksessa.
Niin ja muistakaa, että tuohan ei ole se kiveen hakattu järjestys vaan kaksi ekaa peliä saa pelata kummassa järjestyksessä vaan saakin onnistumaan.
Niin ja muistakaa, että tuohan ei ole se kiveen hakattu järjestys vaan kaksi ekaa peliä saa pelata kummassa järjestyksessä vaan saakin onnistumaan.
Okei. En tiennyt. No ei sen väliä :) Sovin myös Teemun kanssa pelin tiistaille klo 12. Pelikaupalle.
Tiukkaa settiä. Kolme peliä ja kaksi päivää.
Tiukkaa settiä. Kolme peliä ja kaksi päivää.
Kalat meni kotio...
Täytyypä tulla ihmettelemään ainakin jotain noista matseista :D
-
rauhanmies
Viralliset lohkot ja pelijärjestys
Tuonne tulee myöhemmin jokaisen joukkueen rosteri jne.
Sieltä löytyy myös samalla otteluparit kahteen ekaan matsiin.
Teen huomenna vähän isomman postauksen.
Tuonne tulee myöhemmin jokaisen joukkueen rosteri jne.
Sieltä löytyy myös samalla otteluparit kahteen ekaan matsiin.
Teen huomenna vähän isomman postauksen.
Jaahas Tomi kolmas kerta toden sanoo koska pelataa :D
Tietty toi Terokin haluaa sua vastaan myös.
Tietty toi Terokin haluaa sua vastaan myös.