Toisen huoneen asukit on ainakin, että ollaan heti pelivalmiina pe-aamuna. Tuota voisi suositella sullekin.Der Dexter kirjoitti: Tota, pitää yrittää ens viikolla pitää smoggis-ilta, ja mailata ja tarkistaa kaikki aiheeseen liittyvät asiat, tarkennan sitten. Oisitteko molemmat siis menossa sinne to-pe yöksi jo paikalle?
Smogcon 20-22.2 2015
Re: Smogcon 20-22.2 2015
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja lisätään vielä, että kai meidän kannattais yrittää hankkia kaks paikkaa tiimiturneeseen. Tai siis ainakin itteä kiinnostaa. Toki joku saattaa feidata jos onni käy ja paikka sunnuntain isossa kisassa aukeaa, mutta kaipa sitä jonkun saa aina tilalle värvättyä.
Ite oon tossa sunnuntain ULKOMAILLA, joten en osaa sanoa miten kykenen ilmoittautumaan. Eli jos joku muu voisi hoitaa ainakin ton tiimiturneen jutut, mä yritän selvitä itsenäisesti yksilöturnauksiin.
Ite oon tossa sunnuntain ULKOMAILLA, joten en osaa sanoa miten kykenen ilmoittautumaan. Eli jos joku muu voisi hoitaa ainakin ton tiimiturneen jutut, mä yritän selvitä itsenäisesti yksilöturnauksiin.
- GreenMeanie
Oisin ainaki mä joo kyllä.Der Dexter kirjoitti:en oo toviin käyny täällä, kun ei masiinaa pääse pelaans torstaisin, tsorgen.
Tota, pitää yrittää ens viikolla pitää smoggis-ilta, ja mailata ja tarkistaa kaikki aiheeseen liittyvät asiat, tarkennan sitten. Oisitteko molemmat siis menossa sinne to-pe yöksi jo paikalle?
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Kuin myös. Muistaakseni kattelin, että aamun eka lento ois heathrowlla vasta joskus ysin aikaan, eli aika kiirettä saa pitää jos meinaa ehtiä 9:30 jo pelaamaan.GreenMeanie kirjoitti:Oisin ainaki mä joo kyllä.Der Dexter kirjoitti: Tota, pitää yrittää ens viikolla pitää smoggis-ilta, ja mailata ja tarkistaa kaikki aiheeseen liittyvät asiat, tarkennan sitten. Oisitteko molemmat siis menossa sinne to-pe yöksi jo paikalle?
Tolla pitäis siis hoituu. Kannattaa vielä varmistaa hotellilta et saatteko nukkuu siellä jos ilmaannutte paikalle ilman mua.shoddie kirjoitti:Tatu ja HP!
"Once you have decided what event you want to take part in, simply chose your ticket from the drop down (one per person per event) and fill in your email address, name and if your SmogCon ticket was bought by a friend, the email address they used to buy it."
Mun käyttämä email on [email protected] ja nimi tosiaan Niko Ranta. Tällä pitäis siis toimii. Nyt ois sit kaikki vissii kunnos? Tatu on vissii yhteyshenkilönä hotellihuonees. Ei muuta ku massii tilil!
Viimeksi muokannut shoddie, Pe 28.11.2014 16:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- GreenMeanie
Mä ainaski koitan saada timmiturnauspaikan et pääsen pomottaa.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
-
Der Dexter
ai niin, sunnuntaina aukee ilmot jo...
Kait se on sitten oltava sunnuntaina valmistelupäivä
Kait se on sitten oltava sunnuntaina valmistelupäivä
Aliquando Insanire Iucundum Est
Ilmot on sisässä
-Road to Masters A
-Iron Gauntlet
Ja lisäksi ilmosin yhden tiimin tiimiturnaukseen. Sit jos HP pistää toisen, niin meillä on tiimipaikka kaikille suomalaisille.
Eli eipä tartte Timed turnsista stressata \o/
-Road to Masters A
-Iron Gauntlet
Ja lisäksi ilmosin yhden tiimin tiimiturnaukseen. Sit jos HP pistää toisen, niin meillä on tiimipaikka kaikille suomalaisille.
Eli eipä tartte Timed turnsista stressata \o/
- GreenMeanie
Aha olin näköjään liian myöhäs johan kello on 25 yli, Hardcoreen sit ja IG eikä tiimiturnaukseenkaa mahtunu.
Otan kyl niin possut mukaa.
Otan kyl niin possut mukaa.
Mä pääsin Iron Areenaan!
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
No näköjään onneksi olin sit ajoissa iiikkeellä. Jotain tällasta kieltämättä aattelinkin. Jos tapahtumaan myydään jotain 300 lippua ja turnauksissa on 64 paikkaa, niin aika helpollahan ne loppuu =(
Toisaalta monen jäädessä nuolemaan näppejään ja valituksen kasvaessa saattaa vielä olla, että lisäävät turnausten määrää. Toivotaan näin!
EDIT: Ja kannattanee varmaan spämmätä jonnekin mailia, että ottavat peruutuspaikalle mahdollisimman hyvälle sijalle, kun droppeja kuitenkin tulee.
Toisaalta monen jäädessä nuolemaan näppejään ja valituksen kasvaessa saattaa vielä olla, että lisäävät turnausten määrää. Toivotaan näin!
EDIT: Ja kannattanee varmaan spämmätä jonnekin mailia, että ottavat peruutuspaikalle mahdollisimman hyvälle sijalle, kun droppeja kuitenkin tulee.
- Ihme_apina
hjuva hjuva, liikkeessä koko päivä ni saa nähä mitä siel on jäljel :P
*edit. Vastaus on "Ei mitään!"
Onk kellään käryä miten sais ittesä varasijoille? Ihan suoraa emailii tohon suuntaan vaan vai?
*edit. Vastaus on "Ei mitään!"
Onk kellään käryä miten sais ittesä varasijoille? Ihan suoraa emailii tohon suuntaan vaan vai?
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Mä oon tavallaan ihan tyytyväinen Iron Arenaankin. Voi lähteä hyvillä mielin cygnarilla, kun ei tarvitse yrittää menestyä...
Kannattaa varmaa pyytää jotai random SR turnauksii sinne. Mootissaki järkättii ylimääräsii turnauksii vaik oli vaa 77 pelaajaa.
http://smogcon.org/blog/2014/12/02/tues ... on-update/
Tulossa vielä yksi 32 pelaaja qualifier lauantaille. Paikat jaetaan "odotuslistalaisille". En kyllä tiedä mikä tämä odotuslista ylipäänsä on tai miten sille on voinut ilmoittautua, mutta olettaisin tuolle päätyneen, jos on spämmännyt mailia järjestäjien suuntaan. Jos joku suomalainen turnauksiin mukaan haluava ei näin jo oo tehnyt, niin viimeistään nyt heti kannattanee toimia.
Tulossa vielä yksi 32 pelaaja qualifier lauantaille. Paikat jaetaan "odotuslistalaisille". En kyllä tiedä mikä tämä odotuslista ylipäänsä on tai miten sille on voinut ilmoittautua, mutta olettaisin tuolle päätyneen, jos on spämmännyt mailia järjestäjien suuntaan. Jos joku suomalainen turnauksiin mukaan haluava ei näin jo oo tehnyt, niin viimeistään nyt heti kannattanee toimia.
- GreenMeanie
Tuli nyt mieleen (vähän) ajoissa, että jos meillä on jengiä jotka ei pelaa eventeissä PERJANTAINA niin pystyiskö joku poistaan mulle kaikki peikko/possu prereleaset kaupasta (saa hakista)?
Mä luulen et näitä vois sopia vaiks ens vuoden puolella mut eiköhän jollain oo sen verran aikaa tai oo muutenkin menossa sinne kauppaan (mä esim. tarviin gobber drudget sieltä ;) ).GreenMeanie kirjoitti:Tuli nyt mieleen (vähän) ajoissa, että jos meillä on jengiä jotka ei pelaa eventeissä PERJANTAINA niin pystyiskö joku poistaan mulle kaikki peikko/possu prereleaset kaupasta (saa hakista)?
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Peikoillae ei vissiin tuu mitään enää tohon aikaan...
Puolalaisessa vessassa, käsi omassa ulosteessa, olen tulossa vanhaksi.
- GreenMeanie
Riippuu onko Braylen ja Fire-eaterit alku vai loppukuun julkasuis.Swordie kirjoitti:Peikoillae ei vissiin tuu mitään enää tohon aikaan...
braylenii myytii jo WMWs muistaakseni