Anteeksi Runefang, on tullut poroista sekaannus... Ja kun sinällään, jos täsät aiottaisiin tehdä tosissaan sellainen prjoketi missä jokaisen ihmisen ehdotuksia puntaroidaan koko joukolla, jokainen erillinen ehdotus jouduttaisiin koko kansan kesken äänestämään, että ketkä tämän tahtoo ja ketkä ei ja koko homma menisi aivan sekaisin. Joistain asioista oli jo päätetty edellisessä ketjussa ja monista asioista kesksuteltu, ja esimerkiksi niitä Saunajuttuja on tullut todella useita, vaikka jotenkin minulla on sellainen kuva että siitä ei tosiaankaan tulisi yhtään mitään.
Toiseksi, nämä loitsut. Sipulih on nähnyt vaivaa näiden tekemiseksi, ja hänellä on oikeastikin valtuus muutella niitä loitsuja, ottaa niitä lisää tai poistella niitä nykyisestä listasta. Valitukset niistä menevät mielellään hänelle. Ja jos tuo lista ei ole viimeisimmän 9 tunnin aikana muuttunut mitenkään ja te mietitte että miksei, vastaus on että olen ollut nukkumassa. Useat myöskin näistä raakaideoista mitä tänne on tullut, on ollut aikapitkälle joko juustoa tai ideat ovat sotineet sitä perusperiaatetta vastaan mitä edellinen ketju piti yllä. Ja Runefang, sinullakin on ollut todella useita todella hyviä ideoita, mutta jokaista ei voi toteuttaa. Minä ottaisinkin mielelläni monilta eri ihmisiltä eri näkö kantoja tähän, että mitä yksiköitä heidän mielestään pitäisi muuttaa (sitä on jo vähän tullut), tai että mitä nykyisistä ehdotuksista pitäisi valita. Yksinoikeuteni ei tosiaankaan ole ollut tähän mennessä sellaista miltä se saattaa näyttää, jokainen muutos tähänkin mennessä on mietitty (jotain kömmejä lukuunottamatta, esim porot. Ne korjaan piakkoin) ja siitä on pääasiassa keskusteltu. Jos ei muiden niin ainakin Sipulihin kanssa. Anteeksi, mutta nyt tarvitsisin oikeasti muiden kansan mielipidettä (Runefangin mielipide ei riitä, tarvitsen sille vahvistusta muilta ihmisiltä ja heidän mielipidettään asiasta).
nightwish kirjoitti:(vaikka hulluja tässä ollaan ku tällästä ollaan ruvettu väsäämään

)
No tuossa puhut asiaa.
esit\\ Nyt olen Runefang ottanut copypastella suoraan sen sinun uusimman versiosi pororidereista tuohon poro herder/riderien tilalle, josta valitit. Kyllä niillä siinä viestissäkin luki että Great axe. Että etkö halua niille Great axea? How come, minä en oikein ymmärrä? Hyvinhän ne niille sopisivat.
Joo, ja mitä ihmiset ovat mieltä noista ylläolevista special charactereista? Minusta voisi olla ihan hyviä nuo, mutta itse ajattelin niistä jotain enemmänkin Empiren Spec. characterejen tasoisia. Kun niitä super charruja on kyllä näkynyt aika turhankin usein WH:ssa
minun mielestäni, joten voisiko joitain noista heikentää? Joku noista ainakin taisi olla aika tehokas. Ja eikös jollakin ollut jossain tässä threadissa ajatus Lallistakin, se ei ollut minusta kovin paha. Mitä muut mietitte?
Niin, ja jss, noista karpaaseista on yritetty tahallaan tehdä enemmän minotaurin/roskakorin tai trollin oloisia, ja mikä on roskiksien T arvo? Oli se minun muistini mukaan 5.