Onnettomuuksia
-
Olof The Ironbeard
-
Janne Forsell
- Viesti:
Kävipä tässä eilen, kun vihermassasta skinkki päällikölle light armoria konveerasin, leikkasin mattoveitsellä itseeni aimo haavan....kieleen - piti kastella terää välillä, no ei mitään, syljen verta puolisentuntia pensselinpesuvesikuppiin, kun armori on saatava valmiiksi, koitin sitten etsiä sitä haavaa peilillä, ei löydy - kieli paranee ilmeisesti nopeasti.
-
Morning spirit
Itellä on pahin onnettomuus käynyt kaverin toimesta. Olin just nähnyt hullun työn convatessani Dark Elf Lordia Cold Onella. Sain sen maalattua jne. Työtunteja tuli suurin piirtein 30h. Sitten pelattiin kaverin kanssa matisa ja mun lordi oli eksynyt sen bolttiksen kimppuun. Kaveri kurotti noppaa ja kättä palauttaessaan tempaisi figun kivilattialle. Se hajos 7 osaan, vieläkin ahdistaa hengitystä kun miettii sitä... Kerrankin keksin hyödyllistä käyttöä GW:n mittatikulle, siitäkin jäi ikuiset jäljet. 
- Jenian Katarn
- Peliporukkavalvoja
Tuossa helmikuun paikkeilla kun olin maastoa muovaamassa finvoamista (miten se nyt kirjoitetaankaan) ja leikkelin sitä mattoveitsellä. Otin kunnon tukevan otteen maastokappaleesta ja aloin halkaisemaan sitä viiltämällä itseebu päin (ainaisista kielloista huolimatta) kunnes tuli himen tiukempi paikka. No hieman lisää voimaa ja hidasteesta päästiin, mutta yllätys se liukui lopun kappaletta läpi asti ja suoraan ranteeseen viiltäen n. 5cm viillon. Nahka auki ja lihas näkyi sieltä oikein hyvin. Verta ei tullut. Johtui varmaan shokista. Lääkärin mukaan oli 2mm mennyt verisuonen ohi pituus suunnassa siinä ihan vieressä. Nyt rannetta komistaa komea arpi... "Kyllä figuarmeijoiden kanssa tulee taisteluarpia!"
NOMADS Bakunin: "Shuffel Puff Grrls"
Tässä juuri viimeksi kun olin pelittämässä isompaa peliä Kaaoksen, Delffien ja Kaaoksen kanssa sattui tapaturma. Peliä ehdimme pelasimme aika pitkälle porukat olivat lähiksissä ja kaikkea. Sattuipa sitten kummasti kun kaverin Bloodthirster taisteli minun valkoisia jelloniani ja kärryjä vastaan aika lähellä reunaa(noin 5 sentin päästä siitä). Minun vuoroni tuli ja noppia piti sitten siinä vaiheessa taas heittää. Nopat majailivat kentän toisella puolella ja minä niitä pyydystämään. Tämä Bloodthirster on kovin suuri ja olkapääni tuuppasi sen ihan vahingossa alas. RUNTS! Siivet irti ei onneksi pahemmin käynnyt. 
wat
No mitäs nyt maalipurkkeja kaatuillut, Spray jälkiä jäänyt parvekkeen kaiteeseen, liimaa mennyt housuille. Ei tuollaisista pienistä ole niinkään haittaa, ainkaan minulle.
Vähän ärsyttävämpiä ovat esim. kun Gyrocopterin siivet/siipi irtoaa..kröhm..kröhöm
Tai muuten vaan figuista katkeilee vaikeasti liimattavia osia. Esim. Gyrocopteria kannatteleva tikku...todella inhottava liimata uudelleen. Ja isojen figujen, kuten Inquisitorien jotkut isot ja painavat
osat, tekevät päänsärkyä liimatessa. Mutta hei! Ei auta itkeminen. Ne kuuluvat tähän harrastukseen
Vähän ärsyttävämpiä ovat esim. kun Gyrocopterin siivet/siipi irtoaa..kröhm..kröhöm
Tai muuten vaan figuista katkeilee vaikeasti liimattavia osia. Esim. Gyrocopteria kannatteleva tikku...todella inhottava liimata uudelleen. Ja isojen figujen, kuten Inquisitorien jotkut isot ja painavat
osat, tekevät päänsärkyä liimatessa. Mutta hei! Ei auta itkeminen. Ne kuuluvat tähän harrastukseen
yleensäkkin nuo GW:n tikut eivät kestä paljoa mitään... pahinta on jos siellä keskellä on ilmakupla ja se katkeaa siltä kohdalta...Chokka_ kirjoitti:Tai muuten vaan figuista katkeilee vaikeasti liimattavia osia. Esim. Gyrocopteria kannatteleva tikku...todella inhottava liimata uudelleen.
todella ärsyttävää...
Kaverin luona sain Black coachin valmiiksi, ja kotimatkalla sain taiteilla hyvän tovin sen kanssa, ettei se vaan putoaisi. Puolen tunnin taiteilun jälkeen pääsin kotiin, coach kuin ihmeen kaupalla ehjänä. Avain lukkoon, käännetään, ja sitä seuraava räks-ääni ei kuulunut lukosta. Coach oli pudonnut käytävään, ja siinä ei ollut muuta ehjänä, kuin renkaat pohjassa. Sitten on jotain minor-maalinkaatamista jne, mutta tuo on jotenkin pysynyt muistissa. Sen jälkeen coach on hajonnut useampaan kertaan, milloin joku on istunut sen päälle tms.
Vaiti tuijottaa ikkunastain,
ruudun takana kasvot kuin puolikuu.
Varjo viikatteen, tumman vaatteen
Tiedän ettei se voi olla kukaan muu...
ruudun takana kasvot kuin puolikuu.
Varjo viikatteen, tumman vaatteen
Tiedän ettei se voi olla kukaan muu...
Noh entäs sitte Empiren StateTrooppien lipun varsi jos se katkee niin ei ihan helpolla mee taksindaider kirjoitti:yleensäkkin nuo GW:n tikut eivät kestä paljoa mitään... pahinta on jos siellä keskellä on ilmakupla ja se katkeaa siltä kohdalta...Chokka_ kirjoitti:Tai muuten vaan figuista katkeilee vaikeasti liimattavia osia. Esim. Gyrocopteria kannatteleva tikku...todella inhottava liimata uudelleen.
todella ärsyttävää...
No, onhan sitä maalia tullut kaadeltua. Vaarallisin tilanne oli kun konvertoin possupoikiani ja olin leikkelemässä aseita uuteen uskoon. Yksi oli harvinaisen tiukassa ja rupesin käyttämään voimaa.
Eikös keihäänpala sitten lähtenyt lentoon kuin tykin suusta, otti kimmokkeen pöydästä ja osui minua silmäluomeen. Siitä lähtien olen konvertoinut suojalasit päässä.
Ärsyttävin "vahinko" sattui eräiden ¤!#%/(!"##! toimesta entisessä Arcanessa. Olivat hankkineet airsoftit ja pistäneet minun necromunda jengin maalitauluiksi!!!!!
En ole antanut anteeksi, enkä aio antaa ja tämä skisma tulee aina vaikuttamaan mielipiteisiini ao. tyypeistä vaikka tapauksesta onkin vuosikausia.
Eikös keihäänpala sitten lähtenyt lentoon kuin tykin suusta, otti kimmokkeen pöydästä ja osui minua silmäluomeen. Siitä lähtien olen konvertoinut suojalasit päässä.
Ärsyttävin "vahinko" sattui eräiden ¤!#%/(!"##! toimesta entisessä Arcanessa. Olivat hankkineet airsoftit ja pistäneet minun necromunda jengin maalitauluiksi!!!!!
En ole antanut anteeksi, enkä aio antaa ja tämä skisma tulee aina vaikuttamaan mielipiteisiini ao. tyypeistä vaikka tapauksesta onkin vuosikausia.
"Malja kansainväliselle kommunistis-kapitalistiselle salaliitolle, johon olen aina halunnut kuulua."
Moh Kohn: Tähtijaosto (kirj. Ken MacLeod)
Moh Kohn: Tähtijaosto (kirj. Ken MacLeod)
joooo
oli kerra ihan kiva kun mun pikkuveli leikki wyvernillä niinku että se lentäis ja sitte loppu on kiva koko figu palasina mun huoneen lattialla kun tuun koulusta kotiin.
: (: (: (: (:( : (: (
: (: (: (:(
: (:(
: (: (: (: (: (: (: (: (: (: (: (: (: (: (: (: (: (: (: (: (: (: (: (: (: (:
warhammer is the best
no, olen nyt aiemminkin tänne kirjoittanut, mutta laitan uusimman haaverin:
Aamulla, sen jälkeen kun olin syönyt, kävin lukaisemassa sotavasaran viestit, kuten minulla on tapana. Sain siitä innostusta mennä kokoamaan uusia dwarffejani (kyllä, minä, high elfs pelaaja kerään nyt myös dwarffeja).
Pihalta kuului lintujen laulu ja ajattelin että huoh, taas kouluun. Sitten yritin mattoveitsellä leikata dwarffien pöksyjä irti sprueasta, mutta se pirulainen oli tiukassa, otin vasemman käden apuun, ja tohelona laitoin sen pöksyjen taakse. Sitten kun kunnolla painoin, veitsi upposi vasempaan keskisormeen, ja siihen tuli noin centin haava, joka vuoti vettä kuin hanasta. Veri tirskahti inhasti sormille, sammutin äkkiä valot toisellä kädellä ja painuin vessaan laittamaan laastaria. Nyt kun katsoin haavaa, siinä oli mukava lovi
.
Tuossa esimerkkiä miten mukava aamu voi kääntyä painajaiseksi. Saattoi jopa siinä hötäkässä ne dwarffien pöksyt kadota jonnekkin kun säikähdin...
Aamulla, sen jälkeen kun olin syönyt, kävin lukaisemassa sotavasaran viestit, kuten minulla on tapana. Sain siitä innostusta mennä kokoamaan uusia dwarffejani (kyllä, minä, high elfs pelaaja kerään nyt myös dwarffeja).
Pihalta kuului lintujen laulu ja ajattelin että huoh, taas kouluun. Sitten yritin mattoveitsellä leikata dwarffien pöksyjä irti sprueasta, mutta se pirulainen oli tiukassa, otin vasemman käden apuun, ja tohelona laitoin sen pöksyjen taakse. Sitten kun kunnolla painoin, veitsi upposi vasempaan keskisormeen, ja siihen tuli noin centin haava, joka vuoti vettä kuin hanasta. Veri tirskahti inhasti sormille, sammutin äkkiä valot toisellä kädellä ja painuin vessaan laittamaan laastaria. Nyt kun katsoin haavaa, siinä oli mukava lovi
Tuossa esimerkkiä miten mukava aamu voi kääntyä painajaiseksi. Saattoi jopa siinä hötäkässä ne dwarffien pöksyt kadota jonnekkin kun säikähdin...
"Monet ihmiset tuhlaavat rahoja, joita eivät ole ansainneet, tavaroihin, joita eivät halua, tehdäkseen vaikutuksen ihmisiin joista eivät pidä."