"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Sotavasara miitti ja muut ropecon jutut

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
tiipou

Viesti Kirjoittaja tiipou »

Joo. Toi on ihan hyvä. Toivottavasti pääsee viellä johonkin askartelemaan sitä, kun olen tässä enne konia aika vähän himassa.
Kun tulee osuma,
niin nappi napsahtaa.

Turha sitä sen enempää on etukäteen miettiä.
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Hm, minäkin tein tässä kymmenessä minuutissa oman säätöni, ette kai pistä pahaksenne. ;) Malli on kyllä kopsattu edellisestä, pyydän anteeksi, mutta tyyli on yksinkertaisempi ja vähän ehkä selkeämpi. Taustakuva oli edellisessä minun makuuni ehkä vähän monimutkainen. Mutta tässäkin tuli ehkä vähän liian pieni Nickislotti... Nyt on sen verta kiire, ettei ennätä säätää uusiksi. Kiitokset tu0nentytölle, kaverilleni joka uhrasi viisi minuuttia elämästään saadakseen nämä nettiin. Enkä kehdannut enää valittaa hänelle siitä, että kuvat ovat molemmat samalla sivulla. ;) Nuoleskelin häntä jo liikaa saakaseni kuvat nettiin. Mutta joo... Yrittäkää kestää. Pidämmekö kilpailun siitäkin, että kuka säätää näteimmät käyntikortit? ;) Tuolla.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Sekä Armageddonin että Runen ehdotukset ovat nättejä, mutta eivät oikein ota huomioon meitä silmävammaisia. Meikäläinen saa ainakin tuijotella mokomaa kirpunpaskaa puolen metrin päästä eikä sittenkään näe, mitä siinä lukee. Tai sitten toivoisin ihmisten käyttävän isoa, selkeää fonttia ja mielellään kapiteeleja.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Tohtori-SyFilis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tohtori-SyFilis »

No itse en nimilappua ota, eiköhän takista tunnisteta.
The small boys have come to see me hang
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Jaahas maalaustyöpajan päällä en pääse tulemaan.
Ninnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

baretul kirjoitti:Jaahas maalaustyöpajan päällä en pääse tulemaan.
No just sanoin että maalaustyöpajasta voi pitää taukoa puolisen tuntiä, kun loppumisajankohtaa voi siirtää puolella tunnilla myöhempään jos suurin osa maalareista tuolla haluaa käydä.
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Ninnu kirjoitti:
baretul kirjoitti:Jaahas maalaustyöpajan päällä en pääse tulemaan.
No just sanoin että maalaustyöpajasta voi pitää taukoa puolisen tuntiä, kun loppumisajankohtaa voi siirtää puolella tunnilla myöhempään jos suurin osa maalareista tuolla haluaa käydä.
Aa ok no hyvä :D sitten pääsenkin käymään.
Inexis

Viesti Kirjoittaja Inexis »

Siis onko siellä maalauspajalla joku tietty aika että saa olla? Vai onko siellä...maalausopetusta? Ja miitin ajankohtaa siirrettiin puoli tuntia eteenpäin, puoli kahdeksaan?
Warmachine & Hordes ranking: http://ordoaboensis.fi/wmh-ranking
Ninnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

Crusader kirjoitti:Siis onko siellä maalauspajalla joku tietty aika että saa olla? Vai onko siellä...maalausopetusta? Ja miitin ajankohtaa siirrettiin puoli tuntia eteenpäin, puoli kahdeksaan?
http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=27055

:-)

Edit: en löytänyt tietoa että olisi siirretty, ekassa viestissä lukee että miitti on 19.00. Missä ketjussa tuollaista on juteltu kun ei ainakaan tässä.
Viimeksi muokannut Ninnu, Ti 13.07.2004 11:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
JuhoL

Viesti Kirjoittaja JuhoL »

Itse tuskin pääsen, koska kyyti on paha jutska, ja minä tunnen itseni ulkopuoliseksi kun muut ovat jotain 20 vuotiata ja itse olen vasta 14v.
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
https://www.the-ninth-age.com/
J-P

Viesti Kirjoittaja J-P »

Noniin nyt on varmistettu sitten mistä minut tunnistaa. Paitani selkäpuolella lukee "Ruma jätkä, ja ylpeä siitä" ja etupuolella "JÅÅ"
Toivottavasti paita pysyy senverta puhtaana perjantain, että vois pitää sitä sitten lauantainakin.
Niin ja minähän en toisten tekemiä nimilappuja pidä, jos jonkun pistän ni se on itsetekemä :) luulisi tuosta paidasta jo tunnistavan.
Ja saa sitten tosiaan tulla letistä kiskomaan conissa, jos on jotain asiaa.
Blood for the bloodgod!
Iron within, iron without.
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Nyt väkersin mallin II, jos muita kuin J-P:tä kiinnostaa. ;) Tuossa.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

Tuo on hyvä versio! Itse tuossa aamulla väsäsin melkein samanlaisen, mutta sitten Rune pisti omansa likoon :P
niih.
Otso

Viesti Kirjoittaja Otso »

Kaipa mininkin täytyy tuonne tulla katselemaan, että millaista porukkaa täällä sotussa liikkuu, varsinkin kun on noin hienot nimilaput.
Alea iacta est.
Akatchi

Viesti Kirjoittaja Akatchi »

"Im coming Kakarot". Vai että nimi lappu...pitää vain pinnistää käsi alani parhaimmilleen, niin saisi joku selvääkin(mahdotonta). Onneksi maalaustaito ei mene käsialan mukaan ;). Ääh, taas tuli tehtävä, missä olen ensikertalainen. Miten liitän avatarini nimilappuun? Armageddonin tarkoitan. Olisin kyllä ottanut runen, mutta chaos on viholliseni(vaikkei siitä paljoa näy), eikä vihollisen kyltillä tule kuin petturiksi ;)
Armageddon

Viesti Kirjoittaja Armageddon »

Barkarot kirjoitti:Miten liitän avatarini nimilappuun?
Avaamalla nimilapun jollain kuvankäsittelyohjelmalla, jonka jälkeen liität avatarisi sille varatulle alueelle. Avatarin voi tosin liittää myös perinteisellä "leikkaa & liimaa" (tm) metodilla tulostuksen jälkeen, mutta laatu saattaa kärsiä. ;)
Battousai

Viesti Kirjoittaja Battousai »

Barkarot kirjoitti:"Im coming Kakarot"
Vai että ollaan sitten DBZ miehiä?
Minkäsnäköinen eläin tuo lateksi muuten on? -TietoPredator
Akatchi

Viesti Kirjoittaja Akatchi »

Eikös sen näe nickistäni? Naruto nick Barkashi :D Bar =Bardock = kakarotin(gokun) isä, mutta ei jatketa off-topiccia pidemmälle. Muistan sen tarina threadin, josta tässä aiheesta tuli kolme sivua(itse en ollut asialla). Kiitos nyt osaan laittaa avatarini siihen.
Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

Barkarot kirjoitti:Muistan sen tarina threadin, josta tässä aiheesta tuli kolme sivua(itse en ollut asialla).
Ärrin purrin :(. Minäkin muistan sen.

Juu ja samalla ilmoitan, että Grom Hardhammeria ei miitissä nähdä. Sen verran muita kiireitä on meikäläisellä, että jää ensi vuodeksi. Olen kuitenkin henkisesti mukana :). But this is not the world's ending...

Or is it...
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
ErrSol

Viesti Kirjoittaja ErrSol »

Jep. Aika ja paikka kuulostavat hyviltä. Pitäisi vain löytää se keltsi...
Ehdin jo väsätä itselleni pienen, rumahkon nimilapun. Se ei ole lähelläkään Runen ja Armageddonin ehdotusten taiteellisuutta, mutta kyllä siitä selvää saa.
Ja kauempaa päin minut tunnistaa mustanpuhuvista vaatteista ja kruunustani.
Eli viikon päästä nähdään!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”