Paljonko JUURI SINULLA on uponnut rahaa WH:hon?
-
Agathokles
Ei tommosta uskalla ees rupeen laskeen liikaa kumminkin! 
Konversio- ja sculptauspalveluja ota yhteyttä YV:llä
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=95464
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=95464
-
Baharroth
Huh huh!
Minulla on mennyt aivan liikaa rahaa en edes osaa laskea nii pitkälle.
Ainoa huono puli näissä figuureissa onkin hinta joka hipoo taivaita.
Mielestäni hintoja pitäisi laskea sillä yhden muoviukon valmistus maksaa noin 2 centtiä ja jos niitä ostaa 20 nii se maksaa jo 25 € eli yhden hinnaksi tulee yli 1 € joten kallista on. Mutta ei sille mitään voi sillä pitäähän kauppiaidenkin jollain elää. Ja sitäpaitsi ei raha saa olla este näinkin hienossa harrastuksessa kuin tämä on! :x
Ainoa huono puli näissä figuureissa onkin hinta joka hipoo taivaita.
Mielestäni hintoja pitäisi laskea sillä yhden muoviukon valmistus maksaa noin 2 centtiä ja jos niitä ostaa 20 nii se maksaa jo 25 € eli yhden hinnaksi tulee yli 1 € joten kallista on. Mutta ei sille mitään voi sillä pitäähän kauppiaidenkin jollain elää. Ja sitäpaitsi ei raha saa olla este näinkin hienossa harrastuksessa kuin tämä on! :x
- Teonanacatl
-
zakug_the_insane
-
Andromedus
En uskalla kyllä edes ajatella mitä on menny... Olen figujen oston aloitellu silloin 80-jotakin (suunnilleen silloin kun Rogue Trader ilmesty ja ne ekat muoviset Space marinet ilmesty)
Välillä oon ostellu enemmän, välillä vähemmän.
sanotaank näin, että paljon rahaa on menny tähän ja rinnastettaviin harrastuksiin (figupelit, lautapelit, tietokone...)
No, mikä laulaen tulee, se viheltäen menee...
Ja sanon myöskin sen, että en GWtä syytä tästä rahanmenosta ollenkaan. Paljon olen myöskin saanut niiltä. Mielikuvitusta ruokkinut, jos näin voisi sanoa.
Turha on GWn miehiä riistäjiksi kutsua. Jos ne oikeasti rahaa haluaisivat tehdä, niin olisivat valinneet jonkun toisen alan. Ei näissä piireissä rahaa nyt niin hirveästi liiku. Kyllä nuo GWn tyypit kaiketi rakkaudesta tähän harrastukseen tätä työtä tekevät suurimmaksi osaksi. Onneksi myös sieltä joku osaa myös pitää puljun pystyssä, ett voivat jatkaa tällä alalla edelleenkin.
Välillä oon ostellu enemmän, välillä vähemmän.
sanotaank näin, että paljon rahaa on menny tähän ja rinnastettaviin harrastuksiin (figupelit, lautapelit, tietokone...)
No, mikä laulaen tulee, se viheltäen menee...
Ja sanon myöskin sen, että en GWtä syytä tästä rahanmenosta ollenkaan. Paljon olen myöskin saanut niiltä. Mielikuvitusta ruokkinut, jos näin voisi sanoa.
Turha on GWn miehiä riistäjiksi kutsua. Jos ne oikeasti rahaa haluaisivat tehdä, niin olisivat valinneet jonkun toisen alan. Ei näissä piireissä rahaa nyt niin hirveästi liiku. Kyllä nuo GWn tyypit kaiketi rakkaudesta tähän harrastukseen tätä työtä tekevät suurimmaksi osaksi. Onneksi myös sieltä joku osaa myös pitää puljun pystyssä, ett voivat jatkaa tällä alalla edelleenkin.
About 700€. Ehkä vähän enemmän, kun laskee siveltimet, liimat, maalit ja
maastotekoa varten hankitut tavarat.
[EDIT] Tähän vois tietty lisätä Lotrit ja nykyään Necronit... En enää uskalla laskea, pelkään pyörtymistä.
maastotekoa varten hankitut tavarat.
[EDIT] Tähän vois tietty lisätä Lotrit ja nykyään Necronit... En enää uskalla laskea, pelkään pyörtymistä.
Viimeksi muokannut Zyder, Ti 30.12.2003 13:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"I will not let this Republic that has stood for 1000 years be split in two. My negotiations will not fail"
-
zakug_the_insane
yli 20 000 €, jos pelihuoneen saa laskea mukaan
No todella infernaalisesti ilman sitäkin. :oops:
http://www.puolenkuunpelit.com - verkkokauppa ja peliportaali
Liikkeet Lahdessa, Kouvolassa ja Tampereella
Liikkeet Lahdessa, Kouvolassa ja Tampereella
Onkohan unohtunu jostain yks nolla...Sun Taut on jo yksin maksanut enemmänHArri kirjoitti:Vaikka en kauaa ole figuillu olen tilanteessa n. +15€(kaikki figuilut)
Ja mikä toi + merkki tossa edessä on? Älä väitä että oot voitolla...
Viimeksi muokannut Zyder, La 24.05.2003 13:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"I will not let this Republic that has stood for 1000 years be split in two. My negotiations will not fail"