Da Deff boyzz- Blogi -Wip päivitys 20.1.09 s. 7
- Haizelhoff
- Valvoja
Re: Da Deff boyzz- Blogi -- Tankbusta boy 8.7. s. 5
Kyllä örkit on ihana armeija, ja alan päivä päivältä rakastaa enemmän blood axeja, täytyy kyllä motivoitua noista kommandoist. Hieno armeija, eikä maalausjälkikään oo hyvää... vaan tosi hyvää :D
Noniiin!!! Pitkä aika viimeisestä päivityksestä on ollut, joten tässä vähän kuvia. Elikkäs Tankbustazit on nyt valmiit, jokaisen maalasin melko nopsaa, mutta oon silti tyytyväinen näihin. Niin ja sitten vähän offtopiccia; eli IG:tä meinasin maalata muutaman ukkelin verran, airborne hengellä, mutta onko mitään väriskeema ehdoituksia, kun itse olen niin laiska (huono) niitä keksimään. Cadia olisi yksi, mutta liian tavanomainen. Eli jos on jotai ideoita nii niitä vois heitellä tänne.
Mutta kuvat! Tiedän että kökkö kuvanlaatu, mutta koittakaa elää sen kanssa :D
Mutta kuvat! Tiedän että kökkö kuvanlaatu, mutta koittakaa elää sen kanssa :D
- Liitteet
-
- tankbustaz!.JPG (73.53 KiB) Katsottu 1186 kertaa
- Da Big Boss
Re: Da Deff boyzz- Blogi -- Tankbustaz 21.8. s. 6
Taas tavallista pelipöytä-tasoa parempaa maalaamista.
Airboneen voisit tehdä vaikka armageddon ork hunters(niitä veteraaneja) joukon, kun kaikkea örkki sälää omistat(kuten niitä panssareita, glyphejä ,päitä) tai sitten puskajusseja. Mutta sun valintahan tämä on, niin mie en päätä.
edit: Miksiköhän ekat kuvasi ei näy koneellani :/
Airboneen voisit tehdä vaikka armageddon ork hunters(niitä veteraaneja) joukon, kun kaikkea örkki sälää omistat(kuten niitä panssareita, glyphejä ,päitä) tai sitten puskajusseja. Mutta sun valintahan tämä on, niin mie en päätä.
edit: Miksiköhän ekat kuvasi ei näy koneellani :/
Viimeksi muokannut Da Big Boss, To 21.08.2008 20:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
- P. Ruuhijärvi
Bustaseien ihonväri on paljon flätimpi ja tummempi, eli samanlaista kuin minulla ja näyttää muuten paljon hienommalta kuin edelliset. Basen hiekkaan olisi voinut pistää raskaampia korostuksia.
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit.![]()
Joo, mäkin mietin miks ne ekat kuvat ei näy.... Flätillehän ne näyttää kun kuvasta kattoo, mut livenä parempi, hiekka on mielestäni ihan hyvä, sopii tuohon teemaan.
Noniin. Nyt jaksoin sitten kasata ukkelit pöydälle ja ottaa kuvia. Näitten lisäksi tulossa: Noboja, kommandoja, Assaultonblackreach örkit ja Ghazghkulli, jahka tuo maalausurakka on valmis, niin alan laittamaan lisää massaa trooppeihin..... Nam....The Big boss kirjoitti:Pistä ryhmäkuva, olisi hienoa nähdä koko armeija.
- Liitteet
-
- A Full army 1.JPG (44.26 KiB) Katsottu 1085 kertaa
Viimeksi muokannut Jipe, Ti 02.09.2008 09:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Da Big Boss
Re: Da Deff boyzz- Blogi -- Armypicture 24.8. s. 6
Mahtavan kokonaisuuden olet saanut aikaan. Voinko odottaa black reachin boxin örkeistä dipattuja vai ''originaaleja''?
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Veikkaanpa että ei tuu dipattuja, maalaan nopeasti, mutta yritän hienoja. Massalla kun ei niin väliä että on showceis tasoo, mutta ne nobot jotka tulee Aobr- boksissa nii maalaan tunteella :)
- P. Ruuhijärvi
Hieno potrettihan tuo on. Konvi-trukin metalli tosin on turhan kiiltävää. Mitäs sieltä oikeasta reunasta kurkistaa? Missile Grotteja?
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit.![]()
Elikkä Kommando nobia oon tänään maalannu, ja siinä vähän harjoittelin sitten tulevaan kisatyöhöni. Meinasin kokeilla uusia asioita ja tapoja maalata tiettyjä kohtia, esim maastokuvioo pöksyihin, kuraa kenkiin, metalleihin likaa,ruostetta yms. Mitään neuvoja näiden asioiden tekemiseen olisiko kellään. Ja kuvaakin voi kommentoida.
- Liitteet
-
- wipkollaasikommandonob.JPG (40.85 KiB) Katsottu 698 kertaa
- Da Big Boss
Re: Da Deff boyzz- Blogi -WIP kommandonob 21.10. s. 6
Miten osaat tehdä tuon ihon noin smoothiksi? Itse kun olen yrittänyt tuommoista ihoa kerrokset näkyvät aivan selvästi. Nii, mutta hyvää työtä. Ite odotan ainakin innolla nähdä lisää.
Kun tekee vaan tarpeeks monta kerrosta niin siinä se tapahtuu.
Monen kerroksen lisäksi kannattaa ohentaa maalia normaalia enemmän.Da Big boss kirjoitti:Miten osaat tehdä tuon ihon noin smoothiksi? Itse kun olen yrittänyt tuommoista ihoa kerrokset näkyvät aivan selvästi. Nii, mutta hyvää työtä. Ite odotan ainakin innolla nähdä lisää.
Pate5 kirjoitti:Monen kerroksen lisäksi kannattaa ohentaa maalia normaalia enemmän.Da Big boss kirjoitti:Miten osaat tehdä tuon ihon noin smoothiksi? Itse kun olen yrittänyt tuommoista ihoa kerrokset näkyvät aivan selvästi. Nii, mutta hyvää työtä. Ite odotan ainakin innolla nähdä lisää.
Jep. Onko mitään vinkkejä kuran maalaamiseen? Sitäkin voisi kokeilla.
Kuivaharjaa aluksi laajalle alueelle vaaleaa ruskeaa. Sekoita ruskeaan tummanruskeaa inkkiä(tai maalia ja vettä) ja roiski alueille jossa mutaa on paljon. Sekoita kaikista tummin je vetisin seos ja laita kaikista likaisimmille alueilla. Kuivaharjaa lopuksi todella kevyesti vaaleimmalla sävyllä. Kuva.Jipe kirjoitti:Jep. Onko mitään vinkkejä kuran maalaamiseen? Sitäkin voisi kokeilla.
Joo kiitos, pitääpi tuota kokeilla.
-
The most Dark Angel
Oikein hieno iho.Millä väreillä oot tehny ton?
Juuri tuon nobin maalasin niin että: Pohjalle orkhide shade. 1st highlight orkhide shade 50% ja knalroc green 50%. 2nd highlight Knalroc green. 3rd highlight knalroc green 50% ja goblin green 50%. 4th highlight goblingreen. 5th highlight goblingreen 75% ja skull white 25%.
Suurinpiirtein se noin meni. Aika paljon kerroksia, joten niistä täytyi tehdä ohuita.
Suurinpiirtein se noin meni. Aika paljon kerroksia, joten niistä täytyi tehdä ohuita.
- P. Ruuhijärvi
Hyvin smoothi Blendi, mutta iho on aivan liian Vaaleaa. Aloita vaikka jonkinlaisella 2/1 DAGreen/CBlack- kombolla.