Beastmen
Re: Beast Of Chaos
Toivottavasti ei tule kovinkaan hyvää armeijaa, petomiehien kuuluu olla huono armeija ;) Miksikäs muuten niillä pelaisi? Paitsi jos figut on hienoja niin sekin voi olla hyvä syy..
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
Minkään armeijan ei kuuluisi olla huono, vaan kaikkien samantasoisia. Tätä mieltä minä ainakin olen.
Noh, jatketaan sitä huhukeskustelua.
Noh, jatketaan sitä huhukeskustelua.
'10-'11-'12 WDLOberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
- Khorne Marien
Aatamia harmittaa kun aloitan demonit :Daatami kirjoitti:Minkään armeijan ei kuuluisi olla huono, vaan kaikkien samantasoisia. Tätä mieltä minä ainakin olen.
Wrong!Khorne Marien kirjoitti:Aatamia harmittaa kun aloitan demonit :Daatami kirjoitti:Minkään armeijan ei kuuluisi olla huono, vaan kaikkien samantasoisia. Tätä mieltä minä ainakin olen.
Minua harmittaa enneminkin se että GW pistää kovat hinnat muttei viitsi edes tasapainoista peliä tehdä.
Tämä pätee myös 40K:ssa...
- jupu_pupu_mies
joojoo.... jos sinulla olisi demonien tasoinen armeijja niin tasapainottomuus ei haittaisi sinua yhtään...
En mää ainakaan haluu et mun oma armeija olisi se super ownage armeija...jupu_mies kirjoitti:joojoo.... jos sinulla olisi demonien tasoinen armeijja niin tasapainottomuus ei haittaisi sinua yhtään...
I have a mind for simple things but things are not of mine to simplify
halko kirjoitti:En mää ainakaan haluu et mun oma armeija olisi se super ownage armeija...jupu_mies kirjoitti:joojoo.... jos sinulla olisi demonien tasoinen armeijja niin tasapainottomuus ei haittaisi sinua yhtään...
Kuka nyt haluaisi? Paskakin pelaaja pärjää Demoneilla ,mutta hyvä pelaaja pärjää vaikkapa nykyisillä BOC:illa niitä vastaan ;)
Kirjoittaja Drakojan » To 03.09.2009 17:48
Se on trolli, ei siitä kannata välittää.
Nimenomaan.Stifler kirjoitti:halko kirjoitti:En mää ainakaan haluu et mun oma armeija olisi se super ownage armeija...jupu_mies kirjoitti:joojoo.... jos sinulla olisi demonien tasoinen armeijja niin tasapainottomuus ei haittaisi sinua yhtään...
Kuka nyt haluaisi? Paskakin pelaaja pärjää Demoneilla ,mutta hyvä pelaaja pärjää vaikkapa nykyisillä BOC:illa niitä vastaan ;)
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
Kaikilla ei ole tätä syndroomaa. Henkilökohtaisesti nautin haasteesta, joskaan en tietenkään toivottomasta tilanteesta kerrasta toiseen. Itseäni kyrsisi pidemmän päälle hyvinkin paljon pelata demonien tasoisella armeijalla esim. beasteja ja ogreja vastaan. Jos kirjoitit väitteen yllä tosissasi, niin se kertonee melko paljon tavastasi ja syystäsi pelata Warhammeria. Se on melko päinvastainen omaani verraten.jupu_mies kirjoitti:joojoo.... jos sinulla olisi demonien tasoinen armeijja niin tasapainottomuus ei haittaisi sinua yhtään...
Runinfo\\ Eka oikea peli demoneita vastaan tulossa keskiviikkona. :) Katsotaan mitä detachmentit osaa niitä vastaan. Pikku, I dare you.
Ah, mutta odotellaanpas sitten niitä seuraavia petohuhuja. Kuitenkin, niin pitkään kuin peikot pysyy listassa niin pahasti ei voi mennä vikaan. ;) Jupun kommentti oli vain niin provosoiva, että syöttiin oli pakko tarttua.
- Khorne Marien
Sori vielä offi, mutta voihan demoneillakin pelata semmoisella listalla joka ei ole ylijuusto?Rune kirjoitti:Kaikilla ei ole tätä syndroomaa. Henkilökohtaisesti nautin haasteesta, joskaan en tietenkään toivottomasta tilanteesta kerrasta toiseen. Itseäni kyrsisi pidemmän päälle hyvinkin paljon pelata demonien tasoisella armeijalla esim. beasteja ja ogreja vastaan. Jos kirjoitit väitteen yllä tosissasi, niin se kertonee melko paljon tavastasi ja syystäsi pelata Warhammeria. Se on melko päinvastainen omaani verraten.jupu_mies kirjoitti:joojoo.... jos sinulla olisi demonien tasoinen armeijja niin tasapainottomuus ei haittaisi sinua yhtään...
Runinfo\\ Eka oikea peli demoneita vastaan tulossa keskiviikkona. :) Katsotaan mitä detachmentit osaa niitä vastaan. Pikku, I dare you.
Ah, mutta odotellaanpas sitten niitä seuraavia petohuhuja. Kuitenkin, niin pitkään kuin peikot pysyy listassa niin pahasti ei voi mennä vikaan. ;) Jupun kommentti oli vain niin provosoiva, että syöttiin oli pakko tarttua.
:)Khorne Marien kirjoitti:Sori vielä offi, mutta voihan demoneillakin pelata semmoisella listalla joka ei ole ylijuusto?
Toki,otatko listaan Nurlingeja ja Daemonetteja ilman Heraldia? :D lista olisi aivan turha ja ylihuono. Demonit on lähes kokonaan juustotus armeija,oli sitten se Greater Demon tai ei- Toki listasta voi yrittää tehdä hieman tasapainoisempaa mutta ei siitä aivan kunnollista tule. Oma mielipiteeni.
Kirjoittaja Drakojan » To 03.09.2009 17:48
- Isompi Arska
ei noista kumpikaan ole ylihuonoja siltikään. 35 pinnaa nurglingeista on aika vähän jos vertaat muihin swarmeihin. kyllä demoneilla voi pelata ihan kaveripelejä, keskityt juuri sinne coreen, sekä muuhun kuin niihin vakiovalintoihin, joihin et kajoa liikaa. demoneilla on kaikkea kivaa mutta kaikki nää tyhjät juustopäät ei sitä ihan näe kun kovaa propakandaa on liikkeellä :P... kokeilkaa kaikkea. demoniprinssikin on kyllä pelattava nappiStifler kirjoitti::)Khorne Marien kirjoitti:Sori vielä offi, mutta voihan demoneillakin pelata semmoisella listalla joka ei ole ylijuusto?
Toki,otatko listaan Nurlingeja ja Daemonetteja ilman Heraldia? :D lista olisi aivan turha ja ylihuono
Takaisin beasteihin :D. Toivottavasti nyt nuo mutaatiot tulisi. MIelestäni pedot ovat yksi persoonallisimmista armeijoista, eteenkin herdi ja ambush sääntöjen takia. Petojen kirja ontuu kyllä joo, mutta onneksi pedot liikkuvat ja iskevät tarvittaessa kovaa, niin yleensä peleissä nämä ovat määränneet tahdin. Ylitehokkaat yksiköt ja taikaesineet pitää korvata vaan oveluudella ja joustavuudella.
The oldes and strongest emotion of mankind is fear. And the oldest and the strongest kind of fear is the fear on unknown.
-H.P. Lovecraft
http://www.takomoalkutuli.fi/
-H.P. Lovecraft
Mutaatiot helpottavat asiaa jos ne tulevat, joo.
Jokin maaginen lippu joka antaisi +1 LD kaikille 15" päässä oleville herdeille olisi mukava, eikö?
Aaah, nyt olen taas henkisesti tasapainossa kun sain varmistuksen sille että fabassa hyvä taito voittaa juustoisuuden ;).
Jokin maaginen lippu joka antaisi +1 LD kaikille 15" päässä oleville herdeille olisi mukava, eikö?
Aaah, nyt olen taas henkisesti tasapainossa kun sain varmistuksen sille että fabassa hyvä taito voittaa juustoisuuden ;).
Juustolla nyt yleisesti pelaa ihmiset jotka ovat liian yksinkertaisia taktikoidakseen. Kun ei ole minkäänlaista stradegia tajua niin se korvataan sitten ainoastaan yhden asian ympärille pyörivällä tehojyräyksellä. Kun fiksumpi ihminen osaa tajuta mikä se on, se on myös helppo kukistaa.
On se vaan vähän surullista kun kumminkin kyseessä on stradegiapeli :P.
The oldes and strongest emotion of mankind is fear. And the oldest and the strongest kind of fear is the fear on unknown.
-H.P. Lovecraft
-H.P. Lovecraft
Jaa, että kaikki ne pelaajat, jotka voittavat isoja turnauksia (Fanaticit, GT:t yms.) ovat oikeesti ihan paskoja fabassa, koska pelaavat hyvillä (juusto?) listoilla?Creeser kirjoitti:Juustolla nyt yleisesti pelaa ihmiset jotka ovat liian yksinkertaisia taktikoidakseen. Kun ei ole minkäänlaista stradegia tajua niin se korvataan sitten ainoastaan yhden asian ympärille pyörivällä tehojyräyksellä. Kun fiksumpi ihminen osaa tajuta mikä se on, se on myös helppo kukistaa.
Niin varmaan joo.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
No he palaavat hyvillä armeijoilla JA taktikoivat, jotkut valitsevat vain toisen.
Mitä on rakkaus?
Aivan. Kehtaanpa väittää, että hyvillä listoilla pelaavat taktikoivat peleissään enemmän, kuin nää fluffipelaajat, jotka tökkii nappeja eteenpäin ja nauttii hienoista figuista. En sano, että kumpikaan olisi huonompi vaihtoehto, toisille äitiä ja toiselle tytärtä jne. mutta on aika tyly väittää, että hyvillä listoilla pelaavat ei taktikoi yhtään.Kaarti kirjoitti:No he palaavat hyvillä armeijoilla JA taktikoivat, jotkut valitsevat vain toisen.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Onpahan sellaisiakin pelaajia tavattu.
Ihmisiä on niin monelaisia, siitä ei päästä mihinkään. Jokainen pelaa tyylillään. Itse tykkään pelata ehkä vähän "huonommilla" armeijoilla, kuten Dark Eldar, BoC, vanha IG (Tarkoitan armeijoita joilla jokainen yksikkö ei ole kovin hyvä valinta), jolloin voitto tuntuu usein hienommalta ja taktikointi tuntuu oikeasti vaikuttavamman enemmän lopputulokseen, vaikken hyvä pelaaja olekaan. Mutta tämähän on vain yksi tyyli pelata. Kyllä minä turnaukseen parempia listoja/armeijoita ottaisin mukaani, jos hyvää sijoitusta lähtisin hakemaan.
Ihmisiä on niin monelaisia, siitä ei päästä mihinkään. Jokainen pelaa tyylillään. Itse tykkään pelata ehkä vähän "huonommilla" armeijoilla, kuten Dark Eldar, BoC, vanha IG (Tarkoitan armeijoita joilla jokainen yksikkö ei ole kovin hyvä valinta), jolloin voitto tuntuu usein hienommalta ja taktikointi tuntuu oikeasti vaikuttavamman enemmän lopputulokseen, vaikken hyvä pelaaja olekaan. Mutta tämähän on vain yksi tyyli pelata. Kyllä minä turnaukseen parempia listoja/armeijoita ottaisin mukaani, jos hyvää sijoitusta lähtisin hakemaan.
Mitä on rakkaus?
Näinpä. Hirveästi näkee niitä jotka hankkivat armeijansa pelkästään sen mukaan millä pärjää. Kuten sanottiin pelaajia on moneen junaan ja toiset tykkää muhkummasta. Ei ollut ketään tarkoitus loukata, mutta jos sydämeen alkoi sattua niin sopii miettiä miksi. Voittaminen on aina kivaa, mutta jos päätyy tilanteeseen jossa väistämätön häviö välillä tulee eteen ja alkaa homma maistumaan paskalta pelataan väärää peliä.Kaarti kirjoitti:Onpahan sellaisiakin pelaajia tavattu.
-H.P. Lovecraft
-H.P. Lovecraft