Pienet kysymykset jotka eivät tarvitse omaa topiccia

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Blame-nator

Viesti Kirjoittaja Blame-nator »

Mitkä ovat parasta: örkki, IG ja spessu maastoa?
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Jos GW:n linjauksella mennään, niin örkeille kuuluu örkkimäiset talot ja autiomaa, IG:lle rauniokaupungit ja tankkiesteet ja Mariineille kraaterit ja oudot palmumetsät, mutta itse en ole kenenkään viellä nähnyt noudattavan näitä.
Itse sanoisin, että parasta maastoa niille voisi olla ruohomatto, jonka päällä on erinäisiä asiota, esim: kraatereita, raunioita (ei paljoa ellei halua cityfightia), ehkä pari puuta, mäkiä ynnä muuta sellaista, tai sitten oikeastaan mitä tahansa mitä sitten haluaakin sinne pistää.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Hands_of_blue

Viesti Kirjoittaja Hands_of_blue »

Blame-nator kirjoitti:Mitkä ovat parasta: örkki, IG ja spessu maastoa?
Paras vaihtoehto on tehdä yleipätevä sotatanner, joissa kaikki armeijat näyttävät hyvältä. Jos väkisin haluat tehdä teemoitetun pelipöydän niin kuvia ja ideoita on netti pullollaan.

Edit: Onko Brush restorer sama asia kuin sivellin saippua?
ampusiili

Viesti Kirjoittaja ampusiili »

Restorehan meinaa entisöintiä tai kuntoon laittamista, mutta en sitten perusteellisemmin tiedä.

Minullakin olisi yksi tyhmä kysymys, koskien... öhöm.. laatikkoa. :D

Eli siis, onko Battlefleet Gothicin se peruspaketti minkä kokoinen? Jos omistat tai kaverisi omistaa, niin voisiko tänne saada mitat, tai vaikka mututuntumalla kertoa että onko se esim. noin A4-paperin kokoinen tjsp.

Tiedän että pitääkö varautua miten kun tälläsitä lähden pyörällä hakemaan.
92% ihmisistä vetää tilastoja hatusta
Jamo

Viesti Kirjoittaja Jamo »

Jos Pathfinderit ovat Paholaiskalassa pelin alussa, saako se ottaa Scouttiliikkeen vai ei?
...
hirttopuu

Viesti Kirjoittaja hirttopuu »

mikä avuksi korkeaan verenpaineeseen? ulko ilmaa on kokeiltu mutta siitä meinaa lähteä taju. puhun nyt siis hermostumisen yhteydessä tapahtuvasta verenpaineesta.
ja mitäs tähän kirjoittaisi
hyytelöperuna

Viesti Kirjoittaja hyytelöperuna »

nkv kirjoitti:mikä avuksi korkeaan verenpaineeseen? ulko ilmaa on kokeiltu mutta siitä meinaa lähteä taju. puhun nyt siis hermostumisen yhteydessä tapahtuvasta verenpaineesta.
Verenpainelääkkeet luulis auttavan. Alkoholi kanssa voi vaikuttaa.
Raistlin Majere

Viesti Kirjoittaja Raistlin Majere »

Tää on nyt vähän tyhmä kysymys mutta miten sekoitatte maalejanne?
W.A.R is coming and i'm soooo waiting for it!!
Adun

Viesti Kirjoittaja Adun »

Jos tarkoitit eri värien sekoittamista, muovipaletilla sekoitan pensselin avulla.
esko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja esko »

Adun kirjoitti:Jos tarkoitit eri värien sekoittamista, muovipaletilla sekoitan pensselin avulla.
Tai sitten tyhjissä maali purkeissa. Gw: itsekkin myy täysin tyhjiä "mixing potteja" 2.50e hintaan.
Welcome to the jungle.
Raistlin Majere

Viesti Kirjoittaja Raistlin Majere »

Okei:D
W.A.R is coming and i'm soooo waiting for it!!
Hands_of_blue

Viesti Kirjoittaja Hands_of_blue »

esko kirjoitti:
Adun kirjoitti:Jos tarkoitit eri värien sekoittamista, muovipaletilla sekoitan pensselin avulla.
Tai sitten tyhjissä maali purkeissa. Gw: itsekkin myy täysin tyhjiä "mixing potteja" 2.50e hintaan.
Ainakin viimeksi kun katsoin niin hintaa oli kyllä 1€. Mutta märkäpaletti on ystäväsi, ja sekoittamiseen ei kannata käyttää sivellintä, itse käytän pieniä koktail tikkuja. (Märkäpaletista lisää Haulla)
Adun

Viesti Kirjoittaja Adun »

Mistä korkkilevyä kuopiosta? Entäs liuskekiveä?
esko
Viesti:

Adun kirjoitti:Mistä korkkilevyä kuopiosta? Entäs liuskekiveä?
Korkkia saa semmosina korkki ilmoitustauluina. Ja liuskekiveä en tiedä, mutta koska kaarna ajaa sen asian niin Kukka istutuksien alta.
Welcome to the jungle.
esko
Viesti:

Oisko mitenkään päin järkevää pelata "un limited" matsi. Kun eihän keski ajan sodissakaan ollut niin että "mulla on 200 ukkoo ja sulla 199."
Welcome to the jungle.
Teonanacatl

Viesti Kirjoittaja Teonanacatl »

esko kirjoitti:Oisko mitenkään päin järkevää pelata "un limited" matsi. Kun eihän keski ajan sodissakaan ollut niin että "mulla on 200 ukkoo ja sulla 199."
Voihan sitä aina kokeilla, mutta kannattaa miettiä onko pelissä sitten molemmilla pelaajilla kivaa. Kymmenen loharia vastaan kahta hiisiyksikköä ja hiisisankaria ei pelinä ehkä ole mikään pisin tai edes hyvä.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

esko kirjoitti:Oisko mitenkään päin järkevää pelata "un limited" matsi. Kun eihän keski ajan sodissakaan ollut niin että "mulla on 200 ukkoo ja sulla 199."
Jos kaikki figut on maalattu, maasto on näyttävää ja pelaajat ovat sopivalla asenteella liikenteessä, mikä ettei. Rajoittamaton hero-hammer maalaamattomilla viguilla ja paperilapuilla sen sijaan on ajanhukkaa.

Pelasimme tässä muutama kuukausi sitten Traconissa Warhammer Siege -demopelin, jossa teimme armeijat sillä periaatteella että löimme pöytään suunnilleen kaikki maalatut figut, jotka olimme jaksaneet kantaa paikalle ja aloitimme pelaamaan. Armeijat ottivat käyttöönsä sopivalta tuntuvan määrän charactereita. Kaikki oli siis periaatteessa ilmaista, mutta minkäänasteista "juustottamista" ei kuitenkaan näkynyt koska siinä ei olisi ollut mitään järkeä.

Täytyy myöntää, että en ollut pitkään aikaan nauttinut fabasta yhtä paljon kuin kyseisessä demopelissä.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

jullevi kirjoitti:
Jos kaikki figut on maalattu, maasto on näyttävää ja pelaajat ovat sopivalla asenteella liikenteessä, mikä ettei. Rajoittamaton hero-hammer maalaamattomilla viguilla ja paperilapuilla sen sijaan on ajanhukkaa.

Pelasimme tässä muutama kuukausi sitten Traconissa Warhammer Siege -demopelin, jossa teimme armeijat sillä periaatteella että löimme pöytään suunnilleen kaikki maalatut figut, jotka olimme jaksaneet kantaa paikalle ja aloitimme pelaamaan. Armeijat ottivat käyttöönsä sopivalta tuntuvan määrän charactereita. Kaikki oli siis periaatteessa ilmaista, mutta minkäänasteista "juustottamista" ei kuitenkaan näkynyt koska siinä ei olisi ollut mitään järkeä.

Täytyy myöntää, että en ollut pitkään aikaan nauttinut fabasta yhtä paljon kuin kyseisessä demopelissä.
Eikä kannata unohtaa erästä Puolenkuun Pelien turnausta, jossa tarkoitus on tuoda vain niin paljon joukkoja kuin mahdollista, eli koko Force Organisation sheetti (40K peli).
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Mainittakoon, että Epic: Armageddonin sääntökirja kovin vahvasti suosittelee pelaamaan peliä skenaariolähtöisesti ja unohtamaan keinotekoiset pistehinnat. Esim. Imperator Titanille on statit, mutta ei pistehintaa.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
esko
Viesti:

Oisko neuvvoja aukinaisen kirjan ja kynttilöiden tekemiseen???
Welcome to the jungle.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”