Löytyy. Periaatteessa kaikkien pitäis pystyä pudottamaan listastaan se 250 pistettä tarvittaessa, kun kerran molempia pelikokoja Ordon sivuilla luvataan. Mä ainakin oon tulossa paikalle.Lt_dot_com kirjoitti:Löytyykö torstaille 27.10 1500pts vastustajaa?
40k peli-ilta
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: 40k peli-ilta
Jaahas! Meikäkin pääsee vihdoin taas 40k iltaan 27. päivä. Minkä kokoisella listalla kannattaa tulla pelailemaan?
Viimeksi muokannut Eino, Ma 24.10.2011 22:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Eikö nämä eteläsuomalaiset ole jo aika vanha juttu?" -Damagelaardi
- Lt_dot_com
No jos mä varaan sut 1,5k:n peliin?Malkuth kirjoitti:Löytyy. Periaatteessa kaikkien pitäis pystyä pudottamaan listastaan se 250 pistettä tarvittaessa, kun kerran molempia pelikokoja Ordon sivuilla luvataan. Mä ainakin oon tulossa paikalle.Lt_dot_com kirjoitti:Löytyykö torstaille 27.10 1500pts vastustajaa?
Olihan se tosiaan niin että paikalla on aina varapelaaja joka skippaa jos tulee tasa määrä väkeä?
^Joo, se on toi Tuomas, tai VeZuri täällä foorumilla. Varmuudella pääsee pelaamaan taas nykyään, ellei se toisin tässä ketjussa oo ilmoittanu.
Katellaan noita pelipareja sit paikanpäällä. Mä ehkä pelaisin mielummin 1750:tä (saan ehkä ko. määrän blood angeleita maaleihin just torstaiksi), mut voin kyl tarvittaessa pelata 1500:aa myös. Listoissa ei oo kuin viiden figun ero...
Katellaan noita pelipareja sit paikanpäällä. Mä ehkä pelaisin mielummin 1750:tä (saan ehkä ko. määrän blood angeleita maaleihin just torstaiksi), mut voin kyl tarvittaessa pelata 1500:aa myös. Listoissa ei oo kuin viiden figun ero...
Juu normaalisti minä olen se varapeluri paikalla, tosin nyt torstaina en voi varapeliä luvata kun pukkaa Blood Bowli päälle. Tuun kuitenki paikalle aukomaan ovia ja näin päin pois et mahkuja peliin pitäis olla.
"Uvver teams play, Blitzwaaagh kills!" ("Kaptin" Grimgor Ironjaw; Da Blitzwaaagh!)
itse olen tulossa pelailee. voin varautua 1500, 1750 ja 1850 listoilla
- Lt_dot_com
Tulen paikalle 1500pts listalla. Isompaan ei ole figuja. 1,5k:honkin joutuu ehkä pikkusen "korvaamaan", riippuen maelstromista. Tuon tod.näk. yhden kaverin mukanani, en ole varma kuinka ison listan se saa raavittua kasaan. Vähintään 1500 kuitenkin.
Eikös se kuudelta ollut, vai kuinka?
Eikös se kuudelta ollut, vai kuinka?
Kuudelta joo, kannattaa saapua jo kymmentä vaille.Lt_dot_com kirjoitti:Eikös se kuudelta ollut, vai kuinka?
Yritän päästä 17.50 paikalle mutta siltä varalta että saavun vasta 18.00 ni säästäkää mulle silti pelipari! Otan 1500, 1750 ja 1850 listat messiin.
Joo tota noin... Onnistuinpahan tuleen kipeeksi sitten joten en pääse huomenna paikalle ovia avaamaan. Pistin justiinsa viestiä Ordon hallitukselle päin ja kyselin et jos saatais joku toinen tuleen paikalle ovia avaamaan ettei jouduta peli-iltaa perumaan. Päivittelen tilannetta jahka saan vastausta.
"Uvver teams play, Blitzwaaagh kills!" ("Kaptin" Grimgor Ironjaw; Da Blitzwaaagh!)
Mä voisin vaikka tulla hakeen sulta kotoo avaimet jos kukaan muista vetäjistä ei kerkee paikalle avaamaan ovia?
Just Tuomakselle vastasinkin, että ite oon kanssa kipeenä, eikä toivookaan että pääsisin pelastamaan teitä ja Jouni, jolla on viiminen avain, on Tampereella bilettämässä. Eli vaihtoehdot nyt on tosiaan että joku hakee Tuomakselta avaimen taikka sitten ovet ei aukea.Malkuth kirjoitti:Mä voisin vaikka tulla hakeen sulta kotoo avaimet jos kukaan muista vetäjistä ei kerkee paikalle avaamaan ovia?
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Tämä lienee paras vaihtoehto. Jos suoritettaisiin avainten lainaus tossa Three Beers:in edessä huomenissa johonkin aikaan?Malkuth kirjoitti:Mä voisin vaikka tulla hakeen sulta kotoo avaimet jos kukaan muista vetäjistä ei kerkee paikalle avaamaan ovia?
17.20 varmaan toimis, kävelen siitä sit ES:lle. Sul on mun puh.no., ilmottele jos tulee muutoksia.VeZuri kirjoitti:Tämä lienee paras vaihtoehto. Jos suoritettaisiin avainten lainaus tossa Three Beers:in edessä huomenissa johonkin aikaan?Malkuth kirjoitti:Mä voisin vaikka tulla hakeen sulta kotoo avaimet jos kukaan muista vetäjistä ei kerkee paikalle avaamaan ovia?
Elikkä siis, sikäli kun se ei edeltä käy ilmi, peli-ilta EI ole peruttu, mutta varapelaajaa ei ole, eli toivotaan tasamäärää väkeä. Koitetaan sit pelata vaikka pari pienempää peliä tai jotain jos joku on jäämässä ilman vastustajaa.
Jos jollain on 2000 pisteen lista mukana niin mikä ettei. Tai tietty voi pelata skenua jossa sillä yksin jäävällä osapuolella on joku selvä etu, sillon vois 1000 + 1000 vs. 1850 toimia kans.Eino kirjoitti:Tai 2 vs 1?
Tarvittaessa itseltä löytyy 2k. Eli ennemmin pelaan tuollaisen kuin lähden tyhjinkäsin kotiin. Varsinkin kun olen tulossa ekaa kertaa kahteen vuoteen.
Kyllä me kaikille paikalle saapuville joku matsi keksitään, ei huolta siitä.