Tarinakisa 2011

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
Da Big Boss

Re: Tarinakisa 2011

Viesti Kirjoittaja Da Big Boss »

Miten ihmeessä mä onnistuin eksymään 4chaniin lukiessani kytkoon fluffia. Aaargh.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Gilaelin
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Gilaelin »

Da Big Boss kirjoitti:Miten ihmeessä mä onnistuin eksymään 4chaniin lukiessani kytkoon fluffia. Aaargh.
Teini-ikä+nörttiharrastukset+uteiliaisuus=4chan. Hyvin looginen päättelyketju. Se on ihan normaalia. =) Mutta ei kannata langeta. Se paikka on surullinen - ei edes paha, vaan vain ja ainoastaan surullinen.
Rune kirjoitti:Pohjoispuolella. Aina kesäkuulle asti. Pitää kuitenkin käydä Jouluna tyttöä kattomassa kotona, ettei se riehu... Hiukka jaksaa vieläkin vinkua sitä että menin ja lähdin tänne. :) Jotain outoa 'ikävästä'. Ei voi ymmärtää.
Älä unohda meggistä! Se on se ensimmäinen prioriteetti >:3.
Drumavatic kirjoitti:Miksi, oi miksi olen niin nuori? Erittäin ahdistavaa kuunnella teidän "voi pikku ylä-aste ikäisiä" kommentteja, kun ei voi vastaankaan väittää. petskules.

Pöö. Vanhempana toivotaan nuoruutta, nuorrmpana toivotaan lizää ikää
Jokaisessa iässä ja ajassa on omat hyvät ja huonot puolensa. Surkuhupaisasti kaikesta valittavana ja suurimman osan ajasta vain negatiiviisiin puoliin keskittyvänä, tämä ikuisen emouden kansa osaa löytää kaikesta aina ensimmäisenä ne huonot puolet. :D Kaikki on kuitenkin lopulta syklistä ja kannattaa ottaa ehdottomasti irti kaikki mitä sen hetkisestä elämäntilanteestaan ja ajastaan saa, koska se ei tule koskaan takaisin.

Ja jihaa! Olin laskenut budjettini satasella väärin. Olen sittenkin rahoissani!
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
Alien of Change

Viesti Kirjoittaja Alien of Change »

Jes. Sain Vanquishin ja Dragon Age Originsin tuliaisiksi Digiexposta. Säästyivätpä rahat siihen.

Synti ja häpeä. Jouduin pelaamaan Halo 2:n heroicilla legendaryn sijasta, syytän kontrolleja, jotka ovat jonkun ihmeen takia kehnommat, kuin muistin (Vistalla pelatessa Master Chief pystyi vielä mennä kyykkyyn juostessa, 7:lla pelatessa kontrollit ovat oudon nykivän tuntuisia).
Weedeeo

Viesti Kirjoittaja Weedeeo »

Ainoa oikea alusta Halolle on Xbox, ja ainoa oikea Halo on Halo CE. Joo, en ole enää lainkaan kärryillä noista haloista, Halo Wars nyt ainakin on demon perusteella arsesta. Halo ykköstä kyllä pelaan jos Haloa tekee mieli.

Nyt menee kyllä liikaa elektronisiin peleihin, Puolilajike innostuu pian.
Ja jihaa! Olin laskenut budjettini satasella väärin. Olen sittenkin rahoissani!
Hui, opiskeletko?
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
Da Big Boss

Ainoat halon kentät tähän mennessä jotka olen pelannut legendarylla ovat yhtä helvettiä, on Cortana kolmosesta ja Exodus Reachista. Pitäisi CE ja kakkonenkin varmaan hakata läpi, kun Reach in the end onkin osoittautunut pienoiseksi pettymykseksi.

Ja mä katsoin tänään kaupassa elokuvaa 3D:nä!

4chania ei voi koskaan saada periaatteessa tai teoreettisesti yhteen laskutoimitukseen, mutta läheltä meni ;)
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Weedeeo kirjoitti:Ainoa oikea alusta Halolle on Xbox, ja ainoa oikea Halo on Halo CE. Joo, en ole enää lainkaan kärryillä noista haloista, Halo Wars nyt ainakin on demon perusteella arsesta. Halo ykköstä kyllä pelaan jos Haloa tekee mieli.

Nyt menee kyllä liikaa elektronisiin peleihin, Puolilajike innostuu pian.
Ei puhuta CoDista, niin ei tarvi trollailla laannuttaakseen vitutusta.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Alien of Change

Viesti Kirjoittaja Alien of Change »

Da Big Boss kirjoitti:Ainoat halon kentät tähän mennessä jotka olen pelannut legendarylla ovat yhtä helvettiä, on Cortana kolmosesta ja Exodus Reachista. Pitäisi CE ja kakkonenkin varmaan hakata läpi, kun Reach in the end onkin osoittautunut pienoiseksi pettymykseksi.
Cortana oli IMO aika helppo (Ja tylsä) paria kohtausta lukuun ottamatta. Exodusta en muista enää. Halo Reach on minunkin mielestäni pienoinen pettymys loppua kohden (Aluksi kamppanjaa lukuun ottamatta iso pettymys). Tosin tänä vuonna on tullut pettymyksiä (AvP, Vanquish, Mass Effect 2 ym.), vaikka muille jakaa niin ei se mitenkään hirveän kamala asia ole.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Halo Reach? Pieni pettymys? Voi voi teidän pienien poikien kanssa.

Miten muuten suhtaudutaan kuvien piirtämiseen tänä vuonna? Minä kun tykkäsin tuossa Sola 4:ssa niin kovasti Terminator Sergantin piirtämistä kuvista sielläfluffin keskellä, että tästä lähtien tulen itsekin piirtämään muutaman kuvan aina jokaiseen fluffiini ainakin siellä areenoiden suunnassa. Mutta miten on asianlaita tässä turinakisassa? Katsotaanko niitä kuvia siellä tekstin seassa hyvällä vai pahalla silmällä?
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Weedeeo

Viesti Kirjoittaja Weedeeo »

Itse olen sitä mieltä, että kuvat sopivat kyllä hyvin tuollaiseen Solan tyyliseen menoon, mutta eikös kuvat tällaisessa tarinakisassa rajoita lukijan mielikuvitusta? Tarinoissahan lukijan on tarkoitus kuvata tekstin tapahtumat mielessään niin kuin ne itse mieltää, eikös? Toisaalta minullekin on joskus tullut mieleen piirtää kuva jonkin tarinan oheen, etteivät lukijat sorru kuvittelemaan hienoa kohtausta vähemmän eeppiseksi kuin sen on tarkoitus olla.

Minulle se on kuitenkin ihan sama, en koe olevani altavastaaja vaikka kuvia nyt kisassa piirrettäisiinkin (jos nyt ylipäätänsä osallistun).
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
Da Big Boss

Mun mielestä olisi paljon siistimpää, että jossain tietyssä vaiheessa lukiessa rupeaisi soimaan jokin tietty musiikki, joka sitten lisäisi vaikutusta.

Eikös olisikin siistiä, jos WHAM eksyisi tähän ketjuun, niin saataisiin järkkäri tälle vuodelle.
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Voimmieki uppailla jos WHAMi ei rupea. Pienellä varauksella, tosin. Myöskään en osaa tehdä nettisivuja, mutta tekstit saan nettiin, ja Sotu on kai ennenkin toiminut alustana tekstien jakamiselle. Tai tänä vuonna ainakin voi toimia, jos ei muu toimi.

Ja ihmiset hyvät, ei ole niin vaikeaa tämä: Tarinakisa ei ole multimediaesitys. 'nuff said?

Lisäksi, jos teksti ei riitä turinoitsijoille, voi miettiä miksi teksti ei riitä, vaan kuvia ja musiikkia on pakko saada tekstin tueksi. Tällöin tekstissä itsessään on jotain vikaa, jos se ei saa kuvia, ääniä ja hajuja luotua lukijan päähän tarvittavasti. Tarinakisailijat, menkää itseenne. Hyi.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Scumboogie

Viesti Kirjoittaja Scumboogie »

Miksi kaikilla oli torstaina paska päivä? :( Mun Ogre battalion tuli silloin. (Älkää vaan sanoko että juuri sen takia...)
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Skarsnik, the Lord kirjoitti:Miksi kaikilla oli torstaina paska päivä? :( Mun Ogre battalion tuli silloin. (Älkää vaan sanoko että juuri sen takia...)
No totta munassa, tietysti! Miksen sitä aiemmin ymmärtänyt? Tai siis, joka ainut kerta kun päivät on menneet aivan-täysin-perseelleen, on jossain kilahtanut postiluukusta sisään battalionillinen orgeja. Ei sitä aina ole silloin tiennyt, mutta myöhemmin sitä saa aina lukea internetistä, tai kuulee kaverilta, että "hei, tiesitkö, mitä tapahtui viime perjantaina? Joo, sillon kun siulla oli se paskin-päivä-ikinä...". Sitä sit mietitään hetki, että sattuiko vahingossakaan joku tutun tuttu saamaan just Orgeja kotiinsa.

Olishan se pitänyt arvata, vaikka eihän ihminen voi viisastua vaikka vanhaksi elää.

"Mitä vanhemmiksi vartutaan, sitä tyhmemmiksi muututaan", Anssi Kela.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Scumboogie

Viesti Kirjoittaja Scumboogie »

Tämä on rotusortoa. :'( Ogret ovat hienoja miehiä.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Rune kirjoitti:Ja ihmiset hyvät, ei ole niin vaikeaa tämä: Tarinakisa ei ole multimediaesitys. 'nuff said?
Konservatisti.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Da Big Boss

Enks mä ollukki pahis ku kävin sulkemas päältä xboxeja digiexpos?!!

Mutta oli siellä kivaa. Kymmenen boxin NHL lania oli hauska katsoa ja Suomi hävisi starcraftissa Ruotsille! Prkelee.
IRiaD
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja IRiaD »

Hei, mikä tää ketju on ja mitä täällä pitää tehdä? Miksi modet ei heitä teitä kaikkia metsään? :,<<
Koko ketju kirjoitti:Slörbön slörbön

Jatkosota://
V***u te ootte kaikki jäässä, teistä ei voi ottaa enää ketään vakavasti tämän ketjun jälkeen. Paitsi Runea, koska se on nyt irlantilainen, ja sekin vain siksi koska irlantilaiset kusettaa kaikkia ollessaan humalassa ja Rune on tietysti irlantilaisena aina humalassa.

Juha ja Sepikin on menettäneet ballsinsa jo ajan hampaalle, nyt jätkät selkäranka tanaan ja hankkikaa...

...jotain.
Enks mä ollukki pahis ku kävin sulkemas päältä xboxeja digiexpos?!!
Sä oot niin liekeissä, ES koppaan ja Jonne approves.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Da Big Boss kirjoitti:Enks mä ollukki pahis ku kävin sulkemas päältä xboxeja digiexpos?!!

Mutta oli siellä kivaa. Kymmenen boxin NHL lania oli hauska katsoa ja Suomi hävisi starcraftissa Ruotsille! Prkelee.
Paljon tilaa se Kinetic vaati siellä messuilla, ja miten se nyt sitten totteli käskyjä?
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Da Big Boss

Ei tullut kokeiltua, mutta oli sille kaksi ISOA lavaa ja suurella näytöllä näkyi sitten tanssipelien gameplayta.

Tänään lähti second walkthrough mass effectiin! Nobody fucks with my shepard.
Da Big Boss

Tuplaposti.

Tää ketju on kyllä ihan oikeasti melkein yhtä jäässä kuin viime vuonna.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”