Tarinakisa-ketju 09-10
Re: Tarinakisa-ketju 09-10
299 sanaa, valmistuu jos niin on käydäkseen. Huonolta kuitenkin näyttää, kun on kiireinen päivä luvassa.
Lykätäänkö deathlineä, saatais lisää osallistujia. Minä kannatan 0/
Lykätäänkö deathlineä, saatais lisää osallistujia. Minä kannatan 0/
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Lasketteko te muuten ne sanat vai mistä te ne näette? Wordillahan kaikki kirjoittaa vai mitä?
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Wordilla juu, sanamäärän saa selville ainakin kahdella tavalla. Valitse ylhäältä Tiedosto ja sieltä ominaisuudet tai Näytä > Työkalurivit > Rakenne, siitä voi katsoa merkkimääränkin jne.
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
Jee, joku vihdoin kertoi miten se laskettiin! Äh, ärsyttävää, olisi ollut ihan hyvät mahdolisuudet osallistua, mutta sitten muisti petti ja mentiin maalle pippaloimaan. Petskule.Weedeeo kirjoitti:Wordilla juu, sanamäärän saa selville ainakin kahdella tavalla. Valitse ylhäältä Tiedosto ja sieltä ominaisuudet tai Näytä > Työkalurivit > Rakenne, siitä voi katsoa merkkimääränkin jne.
Tuleekohan tästä mitään, Rauta-Isää ei ole näkynyt ikuisuuteen, IRA ja Wham ovat jossakin *erseessä (Ainiin, IRa muuttaa, yritäppäs ehtiä tännekkin!) ja jotenkin popula tuntuu jotenkin rajoittuneen Kolmastoistaan, DBB:hen, Drakojaniin, Kakapoon, Halffikseen, ja Kapuun.
*Depressed*
Me wants Off-Topick, nao!
Wörd Ryles. Da is no bettah beatin' it!
-
Kolmastoista
- Peliporukkavalvoja
Mikäli osallistujia ei mitenkään saada tarpeeksi ilman deadlinen siirtoa, kannatan sitä pitkin hampain, muussa tapauksessa en. Tämä päivämäärä on kuitenkin ollut tiedossa jo monta monituista kuukautta, joten kenellä tahansa olisi kyllä ollut aikaa kirjoittaa tarinansa valmiiksi tai ainakin varata tämä päivä sen viimeistelylle. Oma syynsä on, jos laiskottaa.
Edit:
Edit:
No hyi. OpenOffice ja NeoOffice ovat kumpikin aivan yhtä hyviä vaihtoehtoja, mutta kaiken lisäksi ilmaisia.Drumavatic kirjoitti:Wörd Ryles. Da is no bettah beatin' it!
Viimeksi muokannut Kolmastoista, Su 28.02.2010 12:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Niin, enhän minä tässä yritä mitään muuta kuin itseäni syyttää. Mietin vain että löytyyköhän edes tarpeeksi aktiivisia kirjoittajia jotka olisivat voineet osallistua.Kolmastoista kirjoitti:Mikäli osallistujia ei mitenkään saada tarpeeksi ilman deadlinen siirtoa, kannatan sitä pitkin hampain, muussa tapauksessa en. Tämä päivämäärä on kuitenkin ollut tiedossa jo monta monituista kuukautta, joten kenellä tahansa olisi kyllä ollut aikaa kirjoittaa tarinansa valmiiksi tai ainakin varata tämä päivä sen viimeistelylle. Oma syynsä on, jos laiskottaa.
Dang, me is bored.
Drumavatic kirjoitti:Wörd Ryles. Da is no bettah beatin' it!
Hyi ittelles, Word on tarpeeksi simppeli, ja eihän se 03 maksa mitään, ja kuka tarvitsee uudemman?No hyi. OpenOffice ja NeoOffice ovat kumpikin aivan yhtä hyviä vaihtoehtoja, mutta kaiken lisäksi ilmaisia.
-
Kolmastoista
- Peliporukkavalvoja
Uudemmissa versioissa tekstinkäsittelyohjelmista on jotain ihan käteviä uudistuksia. Ei mitään radikaalia, mutta kuitenkin.Drumavatic kirjoitti:Hyi ittelles, Word on tarpeeksi simppeli, ja eihän se 03 maksa mitään, ja kuka tarvitsee uudemman?
En muuten myöskään löytänyt Officen omilta sivuilta mitään ilmaista Wordin versiota ladattavaksi nopealla vilkaisulla. Aika kätevästi ovat sen uusien maksullisten versioiden taakse kätkeneet, jos siellä sellainen on.
Se Office 03 maksoi joskus jotain, saattoipa teillä tulla myös koneen mukana, mutta maksoi silti.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Druma, Halffin voit ihan suotta unohtaa kokonaan osallistumisen suhteen. Hän on kirjoitellut koulutyötä kaikki päivät ja hurjat 250 sanaa on koossa varmaan. BDD:kin on kuulemma aika heikossa hapessa. Olihan sillä se yksi turina, mutta laittoi sen mielummin tänne luettavaksi kun osallistui sillä kisaan. Eikä muuten saa unohtaa Wisvaa, joka tuolla jossain varmaan kirjoittelee. Skidikin on olemassa kanssa.
Tsekkasinpa juuri, että mulla on 3 000 sanasta turinassa. 8:s sivu alkanut. Nyt pitää kyllä pettää BDD:n odotukset ja sano "Ei.", että ei mene ihan liian pitkäksi tämäkään.
Onko Wordista muka ilmainen versio? Kerro heti missä. Tuo maksullinen on ihan tyhmä kun saa vain kolmeen koneeseen laitettua ja se siitä. Miksei se voi olla niin moneen kuin huvittaa? :(
Tsekkasinpa juuri, että mulla on 3 000 sanasta turinassa. 8:s sivu alkanut. Nyt pitää kyllä pettää BDD:n odotukset ja sano "Ei.", että ei mene ihan liian pitkäksi tämäkään.
Onko Wordista muka ilmainen versio? Kerro heti missä. Tuo maksullinen on ihan tyhmä kun saa vain kolmeen koneeseen laitettua ja se siitä. Miksei se voi olla niin moneen kuin huvittaa? :(
- Sinitähti
- Sinitähti
-
Kolmastoista
- Peliporukkavalvoja
Wordista ei ilmaista versiota taida kyllä laillisesti saada, mutta kumpikin yllämainitsemistani ilmaisohjelmista ovat ominaisuuksiltaan pitkälti täysin vastaavia. Suosittelen lämpimästi kokeilemaan jompaakumpaa niistä, itse en ainakaan OpenOfficeani Wordiin enää vaihtaisi vaikka maksettaisiin.
Niin, Wisvasta en tiedä, mutta Skidi on ainakin minulle ilmoittanut ettei osallistu, kuulemma ei jaksaisi lukea muitten tarinoita läpi. =)El Capitan kirjoitti:Druma, Halffin voit ihan suotta unohtaa kokonaan osallistumisen suhteen. Hän on kirjoitellut koulutyötä kaikki päivät ja hurjat 250 sanaa on koossa varmaan. BDD:kin on kuulemma aika heikossa hapessa. Olihan sillä se yksi turina, mutta laittoi sen mielummin tänne luettavaksi kun osallistui sillä kisaan. Eikä muuten saa unohtaa Wisvaa, joka tuolla jossain varmaan kirjoittelee. Skidikin on olemassa kanssa.
Jaa, jääkö se siis alle 10 sivua, mitäs tää ny on?Tsekkasinpa juuri, että mulla on 3 000 sanasta turinassa. 8:s sivu alkanut. Nyt pitää kyllä pettää BDD:n odotukset ja sano "Ei.", että ei mene ihan liian pitkäksi tämäkään.
Ei näemmä. Miten mie vaan muistin että 03 olisi ilmainen nykyään.Onko Wordista muka ilmainen versio? Kerro heti missä. Tuo maksullinen on ihan tyhmä kun saa vain kolmeen koneeseen laitettua ja se siitä. Miksei se voi olla niin moneen kuin huvittaa? :(
Eikä myöskään omista pienintäkään ideaa, vaikka on sellaista tässä pari kuukautta hiljakseen etsiskellyt.Drumavatic kirjoitti:Niin, Wisvasta en tiedä, mutta Skidi on ainakin minulle ilmoittanut ettei osallistu, kuulemma ei jaksaisi lukea muitten tarinoita läpi. =)El Capitan kirjoitti:Druma, Halffin voit ihan suotta unohtaa kokonaan osallistumisen suhteen. Hän on kirjoitellut koulutyötä kaikki päivät ja hurjat 250 sanaa on koossa varmaan. BDD:kin on kuulemma aika heikossa hapessa. Olihan sillä se yksi turina, mutta laittoi sen mielummin tänne luettavaksi kun osallistui sillä kisaan. Eikä muuten saa unohtaa Wisvaa, joka tuolla jossain varmaan kirjoittelee. Skidikin on olemassa kanssa.
-
Alien of Change
AbiWord on hyvä korvike Wordille. Ei tarvitse maksaa mitään ja muutenkin ihan hyvä ohjelma. Nyt kirjoittamaan tarinaa.
Deep Terror!
Civilians are in great danger! Chaos dolphins strikes from the deep!
Deep Terror!
Civilians are in great danger! Chaos dolphins strikes from the deep!
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Öö-ö, jätkät hei, nyt alkoi pelottaa.
Lukasin nuo säännöt kun vähän tuumailin, että missähän ne turinat sitten annetaan WHAMille. Yv:näkö? Tekstitiedostona... Jaa-a, mikähän se mahtaa olla? Jos mie laitan sen liitetiedostona ja annan WHAMin ladata sen, onko se oikeassa muodossa? Hyväksytäänkö se minun tarinani vai pitääkö minun muutella sitä tiedostoa joksikin toiseksi?
Lukasin nuo säännöt kun vähän tuumailin, että missähän ne turinat sitten annetaan WHAMille. Yv:näkö? Tekstitiedostona... Jaa-a, mikähän se mahtaa olla? Jos mie laitan sen liitetiedostona ja annan WHAMin ladata sen, onko se oikeassa muodossa? Hyväksytäänkö se minun tarinani vai pitääkö minun muutella sitä tiedostoa joksikin toiseksi?
- Sinitähti
- Sinitähti
-
Kolmastoista
- Peliporukkavalvoja
Näin sanotaan säännöissä. Viime vuonna tuli kuitenkin todettua, että helpointa WHAMin kannalta on, mikäli teksti lähetetään suoraan .doc -muodossa eli vanhempien Microsoft Wordien oletusmuodossa.- Kilpailutyöt toimitetaan WHAMille sähköpostilla ([email protected]) viimeistään 28.2.2010 klo 23.59.59., joko muutettuna tekstitiedostoksi (.rtf, .odt tai .doc) tai valmiina html-dokumenttina.
- Da Big Boss
Näin on, valitettavasti. Kolmastoista antoikin melko täydellisen kommentin miksi se tarina oli huono, ja monista syistä.El Capitan kirjoitti:BDD:kin on kuulemma aika heikossa hapessa. Olihan sillä se yksi turina, mutta laittoi sen mielummin tänne luettavaksi kun osallistui sillä kisaan.
Ja enää en jaksa yrittää, kun 4 koetta on lähestymässä. Ja yksi niistä on ruotsia.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Hmmjhh.. Viisi tuntia aikaa. Eikä mulla ole kuin muutamia virkkeitä valmiina. Eikä sitä nyt jaksa pakottamallakaan alkaa nopeuskirjoittamaan. No äh. Konseptini oli kyllä mielestäni ihan hyvä. Kyllä se varmaan tännekin ilmestyy sitten kun on tullakseen, mutta ei nyt tähän kisaan kuitenkaan. Onnea kaikille muille jotka jaksoivat panostaa :)
Mitäs muuten tapahtuu tälle ketjulle kun kisa loppuu? Mistäs sitten hommataan henkireikä tähän muuten niin valmiiksi määriteltyyn sotuun?
Mitäs muuten tapahtuu tälle ketjulle kun kisa loppuu? Mistäs sitten hommataan henkireikä tähän muuten niin valmiiksi määriteltyyn sotuun?
-
Kolmastoista
- Peliporukkavalvoja
Alkaa näyttää uhkaavasti siltä, että osallistujamäärä on ihan säälittävän pieni...
Pitäähän sitä jälkipuinti jossain tehdä. Siinä vaiheessa, kun tämä ketju on aikansa elänyt, on jo melkein aika avata seuraava. ;PKakapo kirjoitti: Mitäs muuten tapahtuu tälle ketjulle kun kisa loppuu? Mistäs sitten hommataan henkireikä tähän muuten niin valmiiksi määriteltyyn sotuun?
Ah. Loistavaa. Tätä ei siis lukoteta, vaan sielua puhdistava off-topic floodaus on tuleva jatkumaan!Kolmastoista kirjoitti: Pitäähän sitä jälkipuinti jossain tehdä. Siinä vaiheessa, kun tämä ketju on aikansa elänyt, on jo melkein aika avata seuraava. ;P
JeeKakapo kirjoitti:Ah. Loistavaa. Tätä ei siis lukoteta, vaan sielua puhdistava off-topic floodaus on tuleva jatkumaan!Kolmastoista kirjoitti: Pitäähän sitä jälkipuinti jossain tehdä. Siinä vaiheessa, kun tämä ketju on aikansa elänyt, on jo melkein aika avata seuraava. ;P
Pojat pojat, jos mä vielä voitan tän kisan niin mä lupaan tehdä jotain tosi kivaa, vaikka mä en tiiä mitä. Ja kyllä, minä aloitin tänään kirjoittamisen, vielä olisi se 4,5h aikaa saada valmiiksi kiirettä pitää, kiirettä pitää, ei taida ehtiä. Pitää vain omaa laiskuutta sitten varmaan syyttä jos ei saa valmiiksi
I have a mind for simple things but things are not of mine to simplify