"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

[Pori] X-Wing

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Antrax

Re: [Pori] X-Wing

Viesti Kirjoittaja Antrax »

Maanantaina 4.8. vähän lisää demotusta niille jotka eivät la kerinneet (lähinnä Sakke ja Tomi), mutta muutkin varsin tervetulleita katsomaan, kyselemään ja pelaamaan. Katsotaan jos saadaan demo alle ja ehkä oikea peli sen päälle.

Aikana on klo 18 ja paikkana toimii mun kämppä. YV:llä saa lisätietoja , mutta asustelen siis Koivulassa jos joku suurpiirteistä matkaa miettii että jaksaako tulla.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Furinji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Furinji »

Joo varmistu omakin huominen aikataulu ja olen kuuden kieppeillä jossain hornan tuutissa eurajoella, joten jää kyllä välistä :D Onneksi nyt viikonloppuna tullut aika reilu annos X-Wingiä.

Asiasta ruukkuun muistakaa, että Pelikaupalta on lähdössä tilaus alkuviikosta, jos kaipaatte jotain aluksia. Itse tilailin pelimaton, niin mukavampi ja tyylikkäämpi pelailla. Fantsun valikoimassa näytti olevan useampaa erilaista GF9:n mattoa tarjolla.
Antrax

Niin tekin pelailitte? Petteri vetää noita priva matsejaan vaan.
Spoonyone
Furinji
Viesti:

Niin siis lauantaina oltiin siellä Pelikaupalla X-wingin merkeissä ja kerkesin kieltämättä yhden pelin jopa pelaamaan itsekin sunnuntaina miitin jälkeen. Mutta eipä ole ollut mainostettavaksi pelejä vaikka kuinka tahtoisi vetää tai olla vetämättä. Figupelit muutenkaan harvemmin yltävät jalkapallojoukkueen pelaajaamääriin paitsi ehkä apocissa.
Antrax

Juups, mutkun kauheet poltteet. :D
Spoonyone
Krank

Viesti Kirjoittaja Krank »

Lauantaille innokkaita pelaajia? Voidaan pelata "meillä" tai "teillä" iltapäivällä :)
Furinji
Viesti:

Pelikaupalla X-wing turnaus pelottavan pian eli 16.8.

Facebook-tapahtuma

Pistäkää yv:tä vaikka mulle jos löydätte "säännöistä" jotain aivopieruja, niin voin koota ja raportoida etiäppäin. Suhteellisesti hirveän uusi peli kuitenkin porilaisille kyseessä, niin voi jotain lipsahduksia tulla.

LISÄKSI ensi tiistaina olisi taas lähdössä uutta tilausta X-wingin suhteen tällä kertaa uuteen paikkaan, joten jos kaipaatte jotain, niin käykää kaupalla tilailemassa. Elätellään parempaa saatavuutta kuin edellisestä lähteestä.

Tälläisiä terveisiä tosiaan Pelikaupalta, kun kävin tänään kääntymässä.
Krank

Android ja iPad:lle on saatavissa ilmainen X wing TO- applikaatio. Tuo hoitaa pistelaskut, paritukset ja kellotuksen. Kokeilin applikaatiota mahdollisia tulevia turnauksia varten ja toimii kyllä tosi hyvin. Pisteytys menee tuossa FFG:n sääntöjen mukaan.

Varmaan niin, että core setti mukaan jos sellaisen omistaa koska muuten kenelläkään ei ole mittoja mukana :D

Itse turnauksesta... En pysty osallistumaan koska olen Vaasassa. :( :( :(
harkkari

Viesti Kirjoittaja harkkari »

Joo itsellekin menoa jo tullut tohon kohtaan. Harmi homma, olisihan se ollut mukavaa. Hyvä homma, että kuitenkin jo tällaista alkaa järjestyyn! Jes! Se iPadin tournament organiser on itsekin tullut ladattua tutustumismielessä. Vaikuttaa pätevältä.
Kalat meni kotio...
Furinji
Viesti:

Pakko kai se on jo pelkän tukemisen vuoksi osallistua, vaikka odotukset sijoittumisen suhteen ei ole kovin korkeat, kun kokoelma (kokemuksesta puhumattakaan) vuotaa kuin seula eikä tahdo saada järkevää kokonaisuutta listaksi aikaan. Nooh tässä on viikko aikaa kokkailla ja ryöstää aineksia naapurin omenatarhasta.
harkkari

Tämmöstäkin tulossa. Jos pelattavuus on samaa kun tämä fighter-skaalan vääntö, niin oon kyllä hyvinkin innoissani.
http://www.fantasyflightgames.com/edge_ ... ?eidn=4979
Kalat meni kotio...
Furinji
Viesti:

harkkari kirjoitti:Tämmöstäkin tulossa. Jos pelattavuus on samaa kun tämä fighter-skaalan vääntö, niin oon kyllä hyvinkin innoissani.
http://www.fantasyflightgames.com/edge_ ... ?eidn=4979
....
Ei
Eijeijeieieieieieiei ei
En.
Krank

Kuva

Kaikki mitä minulla oli sanottavaa :D
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

Kuva

EDIT: sori mut ei vaan enää pystyny pidätteleen...:D
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Furinji
Viesti:

Pelikaupal näytti olevan lisää Star Trekkii

Kuva

Mun GF9:n matto tuli ja piruvie se on sievä.
Krank

Joo ne gf matot on kyl nättejä. Nimim. Lobotoman matolla useammat väännöt käyty ja joka kerta ollut hienoa :) täytyypä läydä hakemassa omat tilaukset pois :D
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

Sivusta kun tätä X-Wing touhua on seurannut niin herännyt hieman kysymyksiä. Onko nyt niin että pelissä on ns kaksi eri armeijaa hyvikset VS pahikset, joiden pohjalta sitten rakennetaan erilaisia laivueita?
Entäs sitten minkäs hintaluokan (pistemäärän) pelejä nyt porin maaperällä pelataan? Tähtien sodat yms eivät koskaan oikein ole iskeneet mutta tämä valmis maalaus touhu hieman houkuttaisi tässä kohtaa.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Furinji
Viesti:

Runt kirjoitti:Sivusta kun tätä X-Wing touhua on seurannut niin herännyt hieman kysymyksiä. Onko nyt niin että pelissä on ns kaksi eri armeijaa hyvikset VS pahikset, joiden pohjalta sitten rakennetaan erilaisia laivueita?
Kyllä mutta pelejä ei ole pakko pelata hyvikset vs pahikset asetelmalla vaan voivat kahinoida myös keskenään.
Runt kirjoitti:Entäs sitten minkäs hintaluokan (pistemäärän) pelejä nyt porin maaperällä pelataan? Tähtien sodat yms eivät koskaan oikein ole iskeneet mutta tämä valmis maalaus touhu hieman houkuttaisi tässä kohtaa.
100p on ns perus ja turnauskoko. Isompia voi pelata jos haluaa, mutta 100p on ehkä se johon peli on tähdätty. Tämä on yleensä noin 3-4 alusta eli ei kovin isoa panostusta tarvitse euroissakaan.

Tämä peli on tosiaan niin toimiva ja tasapainoinen, että siitä nauttiakseen ei tarvitse olla tähtien sodan fanipoika.
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

Kiitoksia infosta, heitätkö vielä ~€määrää missä pyöritään halvimman ja kalleimman listan välillä tässä 100p listoissa.
Voi olla kyllä että saa X-Wing hetken aikaa odottaa kun ei aikaa tunnu löytyvät edes 40K:lle saatika Faballe.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
harkkari

Halvimmillaan periaatteessa 30€ ja ylärajaa ei varmaan ole, jos jotain tiettyjä kortteja haluaa tietyistä paketeista yms. Varmaan joku 300€ voi saada palaan. Mutta järkevät on varmaan siinä 60-70€.
Kalat meni kotio...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”