Pelikaveria etsitään!
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Pelikaveria etsitään!
sopii mulle, jos on ok et aloitetaan noin kello 19:00
viel onko keskiviikkona kukaan demottamassa warmachinea?
Liigan vetäjähenkilöt (allekirjoittanut Teemu sekä Hermanni) voidaan kyllä demottaa, ollaan ilmeisesti molemmat paikalla. Tosin osallistutaan varmaankin kokoukseen, joten aika menee vähän tiukille, jos meinaatte pelata vielä 40k:takin. Mutta kahtellaan keskiviikkona miten ehditään.jonez2 kirjoitti:sopii mulle, jos on ok et aloitetaan noin kello 19:00
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
pelikaveria etitään ordon peli-iltaan. peli olis 40k 1750p.
Jos vielä kelpoo niin mä voisin tänään tulla vähän koeajamaan tuota turnauslistaani. Koitan siihen kuudeksi päästä paikalle viimeistään, niin kerkiääpi pelaamaan.jonez2 kirjoitti:pelikaveria etitään ordon peli-iltaan. peli olis 40k 1750p.
hyvä juttu olisi ittelläki tarkotus testata turnauslistaa
tänne paukutan uudestaan samasta aiheesta eli pelikaveria ordon peli-iltaan 40k:ta, pisteet olisi taas 1750.
Hoi
Löytyiskö torstaille 40k:ta pelaamaan 1750 pts peliä, vaikka jollain fanatik-skenulla. Pitäs saada pelituntumaa sen verta että turnauksessa pyöris peli jouhevasti. Ihan parasta olis, jos olis joku yleinen turnausarmeija, kuten marinet, mutta ei kai tässä varaa nirsoiluun ole, joten kyllä kaikki vastustajat käy.
Pistä tänään tai huomenna klo 16.00 mennessä viestiä vaikka tähän ketjuun tai mulle privalla ni pelaillaan.
Löytyiskö torstaille 40k:ta pelaamaan 1750 pts peliä, vaikka jollain fanatik-skenulla. Pitäs saada pelituntumaa sen verta että turnauksessa pyöris peli jouhevasti. Ihan parasta olis, jos olis joku yleinen turnausarmeija, kuten marinet, mutta ei kai tässä varaa nirsoiluun ole, joten kyllä kaikki vastustajat käy.
Pistä tänään tai huomenna klo 16.00 mennessä viestiä vaikka tähän ketjuun tai mulle privalla ni pelaillaan.
no niin...turussa asutan nyt ja nyt sit huudellan pelikaveria/pelikavereita WHFABA:n ja WH40K:hon
milloin vaan on aika pelata kunhan vaan muista kertoa minne pitä etsiytyä :)
Wh40k
Adeptus mechanicus/Skitarii
1.1.18 =>
W-D-L
15-6-25
Faba
OK
1.1.18 =>
W-D-L
5-7-2
1.1.18 =>
W-D-L
15-6-25
Faba
OK
1.1.18 =>
W-D-L
5-7-2
Ordo Aboensis järjestää peli-iltoja kolme kertaa viikossa Elämän Sana yhdistyksen tiloissa, osoitteessa Helsinginkatu 21. Pelit alkavat iltaisin kuuden aikoihin. Siellä on helpoin löytää peliseuraa ja tutustua paikallisiin pelaajiin. Maanantaisin paikalla on Warhammer Fantasyyn varapelaaja, eli pelaamaan pääsee varmasti. Torstai on ollut perinteisesti 40k päivä, mutta tällä hetkellä 40k innostus on Turussa varsin alhaista, joten peliseurasta kannattaa sopia ennakkoon nimenomaan tällä palstalla, tai tuossa alempana olevassa topicissa.Ninnuli kirjoitti:no niin...turussa asutan nyt ja nyt sit huudellan pelikaveria/pelikavereita WHFABA:n ja WH40K:hon
Tässä vielä linkki, josta löytyy yleistä tietoa peli-illoista, sekä kuva pelitilan ulkopuolelta helpottamaan paikalle löytämistä.
Kiinnostaisiko jotakuta to 13. masiina vs. Denny 35p? ...mielellään parikin peliä 12min aikarajoilla
Olisko innokkaita pelaajia keskiviikkona Masiinaan? Mulla on aikaa noin 18:05 - 19:15 joten yks 35p Nordic open harjoitusmatsi mahtuis tohon :)
Keskiviikko on masiinailta, kyl sillon peliseuraa löytyy. Mä tuon ainaki siat kentälle röhkimään.Osku kirjoitti:Olisko innokkaita pelaajia keskiviikkona Masiinaan? Mulla on aikaa noin 18:05 - 19:15 joten yks 35p Nordic open harjoitusmatsi mahtuis tohon :)
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Juu lähinnä aattelin, että ehtis alottaa suoraan pelaa ilman arpomista, mutta tulen kuitenkin kattelee.
Fowiin olis kiinnostus eli jos löytyy nappulat ja haluat demottaa ni pistäppä viestiä. Iteltä ei nappuloita löydy
40k pelikaveria maanantaille (12.9) tonnin listoil olisi tarkoitus pelailla
pelikaveria etsitän tulevalle torstaille (22.12.) pelaman faba... yhteyten otot privana
Wh40k
1.1.18 =>
W-D-L
15-6-25
Faba
OK
1.1.18 =>
W-D-L
5-7-2
1.1.18 =>
W-D-L
15-6-25
Faba
OK
1.1.18 =>
W-D-L
5-7-2
-
Usermaatra
Ahoy! Mullon vähän semmonen propleema, että nuo mun vuorotyöt välillä tekee suurta hallaa Ordon peli-iltojen ja muiden kiinteiden aikojen hyödyntämiselle, mut peli-into fabaan ois silti tosi kova, että jos vähän liukuvammalla ajalla sais jotain vakipelikavereita/pelipaikkoja fabassa 1-3k peleihin niin oisin tosi kiitollinen. Nyt alkoon sanottakoon että suosisin ehkä aluksi vähän pienempiä pelejä koska into olisi kova päästä pelaamaan Tomb Kingeillä kaaoksen sijasta.
Ottakaahan yksärillä yhteyttä naamaan!
Ottakaahan yksärillä yhteyttä naamaan!
Tervehdys!
Muutto stadista Turkuun loi tarpeen uuden peliseuran metsästykselle ja kovasti tahtoisin päästä kokemaan Ordon pelisessioiden meiningit. Pelinä siis WHFB ja mielellään pelaisin uusimman ETC-compin voimin. Innokkaa vastustajat ilmoitelkaahan itsestänne!
- Jupi
Muutto stadista Turkuun loi tarpeen uuden peliseuran metsästykselle ja kovasti tahtoisin päästä kokemaan Ordon pelisessioiden meiningit. Pelinä siis WHFB ja mielellään pelaisin uusimman ETC-compin voimin. Innokkaa vastustajat ilmoitelkaahan itsestänne!
- Jupi