S-posti ketju olisi hyvä, tai sitten vain uusi topic pystyyn, tyyliin "Nopat & Taktiikka kerhon FoW pelikuulutukset". Itse voin myös pelata joka viikko joko 101 Screaming Eaglesilla tai itä/länsi rintaman sakemanneilla.gutrot kirjoitti:Hyviä kuvia taistelukenguru, se eka matsi on siis trekkeri - gutrot.
Noista jatkon lw/ew matseista vois olla hyvä saada joku paikka mistä sopia, meikäläinen ottaa ainakin mielellään viikottain yhteen joko 82nd tai lehr :llä jotain vastaan.
Yep, kannattaa myös kerholla jutella muiden kanssa ja sopia etukäteen seuraava pelipäivä. Huom katsokaa milloin kerho on auki jotta ei tule turhaa reissua!Humie kirjoitti:Varmaan parhaat pelikuulustelukeinot ovat YV:t Sotavasarassa, yleinen pelikysely/huutelu täällä FOW-alueella (esim. tuo vanhempi ketju FOW-pelipäivistä Nopat & Taktiikalla), sähköposti tai sitten tekstari/soitto/sopiminen paikanpäällä. Nopat&Taktiikkasivustollakin voi tietenkin huudella pelaajien perään, mutta luulen että porukka seuraa Sotavasaraa paremmin.
Tulevana sunnuntaina SS tuo peliin alkusodan salaisen aseen. Maalaus on kuumeisesti käynnissä ja kaihtimet on vedetty alas, jottei vihollisen urkkijat vaan pääse jyvälle.
Mitä EW tulee, Rommelin poppoo on nyt kassassa! Prätkät ja komentaja odottavat jo innolla lomia Pariisissa. Itse iso herra on valmis heitäämään yläfemmoja Dunkirkissa jälkeenjäänneille briteille ja ranskalaisille. Nähdään rantabileissä kameraden! (Mikollahan on jo objetkiivi valmis tätä varten)