Sotavasaran Jatkotarinat
Grondin tarinan ikärajaksi pistetään suosiolla se vanha tuttu 18+ ja minun myöskin vanha tuttu 7-. Pätkä suunnitelemastani jatkosta (sopii aina joka paikkaan):
' Kurt kaivoi taskustaan banaaninkuoren ja heitti sen stegadonin jalkoihin, jolloin Stegadon kaatui mölisten skinkkitaikojan päälle ja tämän taikasauva hajosi ja siitä tuli ulottuvuusportti ja Kurt käveli siihen, ja tuli paikkaan jossa oli vihreitä kukkuloita ja paljon kaneja ja sitten Davet tuli yrittäen kiskoa päästään outoa päähinettä, joka oli violetti ja siinä oli silmät ja suu ja korvat ja ilonen ilme ja.. '
Meniköhän toi yli, siis tarkoitan tuliko siihen kirjoitusvirheitä?
' Kurt kaivoi taskustaan banaaninkuoren ja heitti sen stegadonin jalkoihin, jolloin Stegadon kaatui mölisten skinkkitaikojan päälle ja tämän taikasauva hajosi ja siitä tuli ulottuvuusportti ja Kurt käveli siihen, ja tuli paikkaan jossa oli vihreitä kukkuloita ja paljon kaneja ja sitten Davet tuli yrittäen kiskoa päästään outoa päähinettä, joka oli violetti ja siinä oli silmät ja suu ja korvat ja ilonen ilme ja.. '
Meniköhän toi yli, siis tarkoitan tuliko siihen kirjoitusvirheitä?
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Jep - ilmoittelen jo samantien että 40k-jatko hieman viivästyy. Tulin juuri Kuopion turnauksesta, en ole ehtinyt kirjoittaa kunnolla (suunniteltu on pääpiirteissään, mutta se lopullinen muoto...), menen yöllä töihin ja olo on nyt turneeviikonlopun jälkeen "hieman" ryytynyt. Eli ainakin iltapäivään/iltaan joudutte pidättämään henkeänne.
Tosin Androstakaan ei ole vielä kuulunut :-).
Tosin Androstakaan ei ole vielä kuulunut :-).
-
Andromedus
Ajattelin muuten kysyä, että mikä on yleisön kanta parin päivän myöhästymiseen? Jos käy niin epäonnisesti, että omani myöhästyy päivällä (tai pahimmassa tapauksessa kahdella), niin tulenko saamaan vihaisen kansan perääni, vai haittaako se ihmisiä paljon? Yritän kyllä välttää sitä kaikin keinoin, mutta jos esim. matkailu, tai muut peruuttamattomat asiat ryöstävät aikaani, niin haluaisin tietää juuri, että haittaako pieni myöhästyminen kohtalokkaasti.
Pyh, meitinkin pitää varmaan alkamaan kirjoittelemaan sitten viikon päästä, kun tämän lusmun vuoro tulee... *Sigh*. Vitsi, kun jännittää! Osaanko minä? M-mitä jos siitä tulee huono? Mitä jos minulle annetaan banaania, kun pilaan tarinan laadun!?
....
Meitti lopettaa! En kestä tätä painetta, paitsi, että kyllä kestän ja kirjoitan kuin mies.
VD muuten, aiotko päivittää tuota Avatar-analyysiasi allekirjoituksessasi? Vihreät suipot korvani vetoa, että et tiedä mistä omani tulee
.
Pyh, meitinkin pitää varmaan alkamaan kirjoittelemaan sitten viikon päästä, kun tämän lusmun vuoro tulee... *Sigh*. Vitsi, kun jännittää! Osaanko minä? M-mitä jos siitä tulee huono? Mitä jos minulle annetaan banaania, kun pilaan tarinan laadun!?
....
Meitti lopettaa! En kestä tätä painetta, paitsi, että kyllä kestän ja kirjoitan kuin mies.
VD muuten, aiotko päivittää tuota Avatar-analyysiasi allekirjoituksessasi? Vihreät suipot korvani vetoa, että et tiedä mistä omani tulee
Kyllä minä sitä vaihtelen, kunhan näkyy käyttäjiä jotka ansaitsevat paikan siellä. Ja no empä juuri nyt osaa sanoa mutta otetaan selvää... Kerron sitten joskus.Jesh kirjoitti: ....
VD muuten, aiotko päivittää tuota Avatar-analyysiasi allekirjoituksessasi? Vihreät suipot korvani vetoa, että et tiedä mistä omani tulee.
VeDit: Siis tietty tiedän, tuohan on siitä Sinfest sarjakuvasta? Että ojennappas ne korvasi tänne
VD kirjoitti:Kyllä minä sitä vaihtelen, kunhan näkyy käyttäjiä jotka ansaitsevat paikan siellä. Ja no empä juuri nyt osaa sanoa mutta otetaan selvää... Kerron sitten joskus.Jesh kirjoitti: ....
VD muuten, aiotko päivittää tuota Avatar-analyysiasi allekirjoituksessasi? Vihreät suipot korvani vetoa, että et tiedä mistä omani tulee.
VeDit: Siis tietty tiedän, tuohan on siitä Sinfest sarjakuvasta?
*Napsaisee tuskaisen ja verisen kiljaisun saattamana näppyläiset, vaikkua täynnä olevat saastaiset korvansa ja ojentaa ne VD:eelle*
Nauti
Kolme minuuttia, kolme minuuttia?! How can someone be that fast? Kyllä, Slickhän se siellä komistelee. Mahtava sarjakuva.
Öh, pahoittelen Off Topikkia.
KiitoksiaJesh kirjoitti:
*Napsaisee tuskaisen ja verisen kiljaisun saattamana näppyläiset, vaikkua täynnä olevat saastaiset korvansa ja ojentaa ne VD:eelle*
Nauti!
Kolme minuuttia, kolme minuuttia?! How can someone be that fast?
Ja ettei ihan offiksi mene niin Jesh ja Andro: Eipä se päivän kahden viivästys haittaa muuta kuin seuraavaa kirjoittajaa.
No, ihmisillä tahtoo olla elämäksi sanottua jotakin epämääräistä häröilyä. Eli venytellään tarvittaessa näitä aikatauluja - etenkin kun itse myöhästyn vähintään (ja se on siis vähintään) vuorokaudella :). Homma on rullannut hienosti, mutta tuskin jatkossa kaatuu parin päivän viiveisiin. Onhan kuitenkin niin, että joku kirjoittaa taas huomattavasti nopeammin, kun toinen hitaammin. Yritetään pitää sellainen yksi osa per viikko tahti (eli jos omalla vuorollasi kirjoitat kolmessa tunnissa, laita tulemaan niin seuraava saa lisäaikaa).Jesh kirjoitti:Ajattelin muuten kysyä, että mikä on yleisön kanta parin päivän myöhästymiseen?
-
Andromedus
Ohhoh, nämähän uhkaavat myöhästellä! Noh, eipä se haittaa. Meikäläinen täälläpäin odottelee vaan, että pääsee lueskelemaan. FB:stä en olekaan VD:n osuutta vielä lukenut. Saa nähdä miten homma jatkuu Androlla. 40K-stoorin ajattelin lukea, kun se on kokonaisuudessaan valmis. Mutta ei kai tällainen päivän myöhästyminen mitään haittaa. Seuraavat kirjoittajat painavat sitten kovemman vaihteen päälle.
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
*Huokaisee* Ihanaa, aivan ihanaa... Ja kuka onkaan seuraava kirjoittaja Fabassa (Tajusin sen vasta äskettäin itsekkin)? Nyt pitäisi jotain Jatkotarinaa alkaa riimittelemään? Juuri kuin itse sain intoa kirjoitella jotain omaa, niin tämä kiilaa eteen... Life is cruel...Grom Hardhammer kirjoitti: Seuraavat kirjoittajat painavat sitten kovemman vaihteen päälle.
No, älä ota paineita - alkupään kaverit kovisteltiin tiukkaan tahtiin, jotta saadaan homma käyntiin, me loppupäässä sitten lepsuillaan :). No ei vaineskaan, yritetään jotakuinkin pitää tahtia yllä. Mutta tosiaan niin, että jos pitää valita vaikkapa menenkö ensi yönä esikoiseni synnytykseen vai jäänkö kotiin kirjoittamaan jatkotarinan lopun, saa valita synnytyksen :). (Tosin, molempien lasteni synnytyksessä mukana olleena, sanoisin että KANNATTAA mielummin tuossa tapauksessa jäädä kirjoittamaan, ei se niin mieltäylentävän hyvännäköistä puuhaa ole).Jesh kirjoitti:*Huokaisee* Ihanaa, aivan ihanaa... Ja kuka onkaan seuraava kirjoittaja Fabassa (Tajusin sen vasta äskettäin itsekkin)? Nyt pitäisi jotain Jatkotarinaa alkaa riimittelemään? Juuri kuin itse sain intoa kirjoitella jotain omaa, niin tämä kiilaa eteen... Life is cruel...
Do dih...
Löysinpä koneen täältä savonlinnasta.
Mutta tarinaan...
Tarina oli hyvä, ja tähän alkaa tulla hieman kill team meininkiä
. Hyvä juttu. Tarinasta vaan sen verran, että Sergei olisi voinut haavoittua pahemminkin esim.
Todheim oli juuri laukaisemassa kranaatin heitintään, kun hänen olkaansa osui helvetin kiväärin ammus, ja kranaatti lensi kuuden metrin päähän sergeistä. Sen räjähdys sai silti aikaan Sergeille suuren haavan käteen...
Mutta minä täällä riparilla vaan omiani taas sopottelen, joten tehkää niinkuin ennenkin, ja jättäkää minut huomiotta
...
Löysinpä koneen täältä savonlinnasta.
Mutta tarinaan...
Tarina oli hyvä, ja tähän alkaa tulla hieman kill team meininkiä
Todheim oli juuri laukaisemassa kranaatin heitintään, kun hänen olkaansa osui helvetin kiväärin ammus, ja kranaatti lensi kuuden metrin päähän sergeistä. Sen räjähdys sai silti aikaan Sergeille suuren haavan käteen...
Mutta minä täällä riparilla vaan omiani taas sopottelen, joten tehkää niinkuin ennenkin, ja jättäkää minut huomiotta
"Stay where you are... You're making me look amazingly brilliant."
Kysyisin nyt Androlta, että millonkas Jatkotarina tulee valmiiksi? Kyllähän minä odottaa voin, mutta mieluusti en tekisi sitä nopeasti kahdessa päivässä miettimättä kiireeltä mitään.
Jännittää, joo kovasti jännittää!
Burn baby, burn!
Hallelujaa!
Kyllä se aika täällä matomaailmassa rientää, kun nyt on jo 400 viestiä kirjoitettu!
Jännittää, joo kovasti jännittää!
Burn baby, burn!
Hallelujaa!
Kyllä se aika täällä matomaailmassa rientää, kun nyt on jo 400 viestiä kirjoitettu!
VD kirjoitti:Joo minäkin odotan uusia kirjoituksia, sikäli kun joudun jo huomenna riparille, että olisi kiva jos saisi aamulla luotteua miten Andro on jatkanut.
Oikeasti? You lucky bastard, minulla se on vasta kesän lopussa. Itse haluasin sen nopeasti pois alta, mutta minkäs teet. No ei muuta kuin onnea matkaan!