FB megabattle?
Valvoja: Peliporukkavalvojat
- Sör-Skaven
Re: FB megabattle?
Moh siis jos satun nyt tänä iltana saamaan kalenterit kuntoon niin saatankin päästä mega patleen katotaan. ^^
Mutta onko siis mahdollisuutta että sasi ottaa specu lordii tai semmost =/.
Ois tosi mageet testata noi isos pelis moista. =)
Mutta onko siis mahdollisuutta että sasi ottaa specu lordii tai semmost =/.
Ois tosi mageet testata noi isos pelis moista. =)
That which is wrong with the world that we cannot fix with the blades of our axes, we shall surely avenge.
No ei se yks ehkä liikaa oo tai pari. Mutta ongelmaksi voi tulla, jos kaikki haluaa ottaa viistoista niitä ja pöydällä on jokaista speccua vähintään kaks kappaletta. Notta, jos on pakko ottaa, niin otetaan nyt ainakin silleen tasapuolisesti niitä, että toisella puolella ei oo seittämää ja toisella yks.
Blood for the bloodgod!
Iron within, iron without.
- Sör-Skaven
50 specu charruu >:)
That which is wrong with the world that we cannot fix with the blades of our axes, we shall surely avenge.
- Sör-Skaven
Moh. Vampire pampire ukko = (minä) pääsee mukaan tappelemaan.
Tulen siis pahiksille vapireil.
Maksan tännä tai huomenna sinne tilille sen 6.5€.
Tulen siis pahiksille vapireil.
Maksan tännä tai huomenna sinne tilille sen 6.5€.
Mulla jää valitettavasti toi megabattle nyt välistä, sen verta kiire muiden hommien kera. Kattellaan josko kuitenki jossain vaiheessa päivää/iltaa pyörähtäisin paikalla katsomassa meininkiä tai jotain..
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.
- GobbladasSquig
Mie kannatan sellaista järjestelyä, että otetaan yksi tai kaksi spessua per puoli, mieluusti ehkä kaksi, saadaan vähän jytinää kentälle. Lisämausteena se, että vastapuoli saa päättää mille armeijalle antavat mahdollisuuden ottaa spessu. Eli esimerkiksi kaksi spessua molemmille, hyvikset päättävät kaksi armeijaa pahisten listasta (VC, O&G, BoC, WoC, DoC) ja pahikset kaksi armeijaa hyvisten listasta (empire, HE, WE, kääpiöt, liskot). Spessuna saa käyttää vain virallista figua. Sitten katotaan saapuuko kentälle yhtään spessua. :)
Esineistä, jotka tarvitsevat jonkun kantamarajoituksen, tulee äkkiseltään mieleen: Master rune of dismay, Anvil, Orb of thunder, Silver horn, Greater standard of sundering, Dragon horn, Vortex shard, Trickster's pendant, Cube of darkness, Blood statuette of spite, Curse-charm of tepok, Horn of urgok, Infernal puppet, Black tongue, Doom totem, Third eye of tzeentch, Moonstone of hidden ways, Lamentation of despairs. Nämä siis armeijoista joita on peliin tulossa.
Loitsuista kantaman tarvitsevat: Wall of fire, oxen stands, beast cowers, heavens-loren salamat ja komeetta, healing hand, master of stone/wood, mistress of marsh, tree-singing, phantasmagoria, pandaemonium, wind of undeath.
Sovitaanko kaikille universaali 72", vai annetaanko lisäkantamaa sellaisille mitkä vaativat LoSin? Jotenkin tuntuu kuitenkin että ihan pelkkä LoS ei ole riittävä vaatimus, salaman heittäminen kukkulan päältä viiden pelipöydän päähän tuntuu liialliselta.
Esineistä, jotka tarvitsevat jonkun kantamarajoituksen, tulee äkkiseltään mieleen: Master rune of dismay, Anvil, Orb of thunder, Silver horn, Greater standard of sundering, Dragon horn, Vortex shard, Trickster's pendant, Cube of darkness, Blood statuette of spite, Curse-charm of tepok, Horn of urgok, Infernal puppet, Black tongue, Doom totem, Third eye of tzeentch, Moonstone of hidden ways, Lamentation of despairs. Nämä siis armeijoista joita on peliin tulossa.
Loitsuista kantaman tarvitsevat: Wall of fire, oxen stands, beast cowers, heavens-loren salamat ja komeetta, healing hand, master of stone/wood, mistress of marsh, tree-singing, phantasmagoria, pandaemonium, wind of undeath.
Sovitaanko kaikille universaali 72", vai annetaanko lisäkantamaa sellaisille mitkä vaativat LoSin? Jotenkin tuntuu kuitenkin että ihan pelkkä LoS ei ole riittävä vaatimus, salaman heittäminen kukkulan päältä viiden pelipöydän päähän tuntuu liialliselta.
Tsekkaa uusi Cabal Ostium -blogi! http://cabal-ostium.blogspot.fi/
Errrrr.... eli kumpikaan puoli ei saa käyttää spessua. Tai sitten porukka käy ostamassa vittuillakseen jonkun megamönsyn. Ei kuulosta järkevältä.
Ja joo, ehkä loitsuja kannattaa hieman muokata.
Blood for the bloodgod!
- Sör-Skaven
Mä otan mieluusti 1 specu charrun =) jos vaan käy.
Ku sais tehtyy semmosen kivan listan jolla en ole ikinä ennen pelannu. =)
Ku sais tehtyy semmosen kivan listan jolla en ole ikinä ennen pelannu. =)
Vittuillakseen?J-P kirjoitti:Errrrr.... eli kumpikaan puoli ei saa käyttää spessua. Tai sitten porukka käy ostamassa vittuillakseen jonkun megamönsyn. Ei kuulosta järkevältä.
J-P, me ollaan nyt Joensuussa... :)
Ei vaan, Tonin ehdotus kuulostaa ihan järkeenkäyvältä. Josko molemmat puolet valitsevat armeijan (ei pelaajan) valikoimasta, joka heidän puolestaan voi special characterin ottaa. Charrupaikkoja voidaan jakaa kaksi. Sitten katsotaan, saadaanko tasaisesti ne charrut hommattua. Ei siis tilannetta, jossa toisella puolella on kaksi ja toisella ei yhtään. Tiedän, ei ne olekaan NIIN älyttömiä, mutta kun niistä ollaan montaa mieltä, niin parempi rajoittaa - enemmistö kuitenkin vaikuttaa olevan vähän enemmän vastaan, ja niitä voi kyllä pelata myös kotipeleissä. Tonia kompaten, charrujen pitää olla alkuperäisissä kuosissaan kokonaan maalattuna, että niitä huolitaan pöydälle.
Runedit\\ By the way, tämmöiset keskustelut olis niin hyvä hoitaa jossain kasvotusten vähän isommalla porukalla nettifoorumien sijasta, sillä kommunkointi on aina hieman rajoittunutta pelkän tekstin avulla. Ihmisten mielipiteet aukeaisivat tosi paljon rivakammin. Yrittäkää vähän keskustella nyt illalla pahikset tuosta spessujutusta, ja väkertäkää mielipide, niin me tehdään hyvisten kanssa sama.
Lähinnä hakisin nyt sitä, että 20k pelissä kaksi, kolme spessua per puoli ei tunnu missään, varsinkaan kun täällä kukaan ei ole vielä toistaiseksi osoittanut mielenkiintoaan oikeita tappokoneita kohtaan, vaan lähinnä näitä fiilis-spessuja. Joseph Bugmanit, Arielit ja Morathit nyt vain ovat hieman eri kaliperia, kuin Kholekit, Teclikset ja Skulltakerit. Itsestä nyt olisi näin isossa pelissä vain kiva luottaa ihmisten omaan maalaisjärkeen ja katsoa mitä kukin tuo kentälle.
Kolmen tonnin peleissä kokisin itse jo ihan hyväksytyksi käyttää spessuja, saati sitten 20k peleissä pariakin sellaista. Mutta jos ihmiset tahtovat kompata, niin samapa tuo, kunhan vain ei tehdä taas yksinkertaisista asioista vaikeita =). Miusta olisi ihan hyvä, että hyvikset ja pahikset tykönään sopivat itse, ketkä tuvat spessuja paikalle, koska a) jos valinnat tehdään ristiin, voidaan vahingossa valita armeija, jonka omistajalla ei ole spessuja, tai b) valita armeija, jonka pelaaja ei tahdo käyttää spessuja. Lisäksi miulla on sellainen mutu, että jos sovitaan että otetaan vaikka pari spessua per puoli, ei tässä kukaan lähde sikailemaan, kuten Peetukin sanoi. Peace and love \o/.
Kolmen tonnin peleissä kokisin itse jo ihan hyväksytyksi käyttää spessuja, saati sitten 20k peleissä pariakin sellaista. Mutta jos ihmiset tahtovat kompata, niin samapa tuo, kunhan vain ei tehdä taas yksinkertaisista asioista vaikeita =). Miusta olisi ihan hyvä, että hyvikset ja pahikset tykönään sopivat itse, ketkä tuvat spessuja paikalle, koska a) jos valinnat tehdään ristiin, voidaan vahingossa valita armeija, jonka omistajalla ei ole spessuja, tai b) valita armeija, jonka pelaaja ei tahdo käyttää spessuja. Lisäksi miulla on sellainen mutu, että jos sovitaan että otetaan vaikka pari spessua per puoli, ei tässä kukaan lähde sikailemaan, kuten Peetukin sanoi. Peace and love \o/.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
- Sör-Skaven
Eli saanks mä otta 1 Specu scharrun. ;)
- Sör-Skaven
Ainiin. Mun mutsi maksaa sit tililt sen osallistumis maksun tännään. =P
Joten tulee sinne tilille tuota pikaa.
Joten tulee sinne tilille tuota pikaa.
Olisko järkevää pitää joku mittiinki koko porukalla, jossa päätetään nuo asiat, että monta spessua ja ketkä ottaa jne? Asiallahan alkaa olla kohta jopa kiire. Varsinkin kun me pidetään tänään tuo pahismiitti, jonka jälkeen rupeaa varmaan olemaan listat aika valmiita. Spessun lyöminen ei nyt paljoa muutoksia aiheuta, mutta silti.
Minulla ei ole nimittäin pienintäkään hajua muiden armeijoiden spessuista nykyisillä armeijakirjoilla. En es omien tietoja ole lukenut, saatika katsonut, mitä löytyy. Varmaan pitäisi katsoa, onko hienoja figuja, koska niitä on aina kiva hommata ja muuntaa ne tavallisiksi heroiksi tai käyttää sellaisina.
AIjoo, minulta tulee sitten vähän pohjamaalaamatontakin porukkaa varmaan kentälle, ikävä kyllä. Spray loppui ja tuo vallitseva sateinen sää ei kyllä oikein ole kovinkaan järkevä edes maalata, vaikka kävisinkin ostamassa lisää maalia. Monet figut on lojuneet 8 vuotta ihan kasaamattomina jossain ja nyt kasasin niitä mättöä varten. Muutama 5. edikankin figu löytyy, joten ne on nyt vielä vanhempia. Antiikkia antiikkia.
Minulla ei ole nimittäin pienintäkään hajua muiden armeijoiden spessuista nykyisillä armeijakirjoilla. En es omien tietoja ole lukenut, saatika katsonut, mitä löytyy. Varmaan pitäisi katsoa, onko hienoja figuja, koska niitä on aina kiva hommata ja muuntaa ne tavallisiksi heroiksi tai käyttää sellaisina.
AIjoo, minulta tulee sitten vähän pohjamaalaamatontakin porukkaa varmaan kentälle, ikävä kyllä. Spray loppui ja tuo vallitseva sateinen sää ei kyllä oikein ole kovinkaan järkevä edes maalata, vaikka kävisinkin ostamassa lisää maalia. Monet figut on lojuneet 8 vuotta ihan kasaamattomina jossain ja nyt kasasin niitä mättöä varten. Muutama 5. edikankin figu löytyy, joten ne on nyt vielä vanhempia. Antiikkia antiikkia.
Blood for the bloodgod!
- Teonanacatl
Ketään Sampopankin käyttäjiä täällä?
Syöttäessäni Tonin tilinumeron (577019-238028) tohon kenttään, muuttaa maksuvaiheessa pankki sen muotoon 57701920038028. Kai tämä menee kuitenkin ihan oikein?
Toni, mikä sun pankki muuten on? Mulla ehdottaa Osuuspankit ja OKO Pankki.
Syöttäessäni Tonin tilinumeron (577019-238028) tohon kenttään, muuttaa maksuvaiheessa pankki sen muotoon 57701920038028. Kai tämä menee kuitenkin ihan oikein?
Toni, mikä sun pankki muuten on? Mulla ehdottaa Osuuspankit ja OKO Pankki.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
-Trad.
- Sör-Skaven
Juu niin mäkin tuun sinne miitinkiin. =)
Aki, OP on se. Hyvin pitäis rahojen mennä, ja jos ei mene, niin nettipankit yleensä herjaa etukäteen.
Seba, niin niin. :) /nod nod
Minä, pitäisköhän tässä olla vähän vähemmän poliittinen ja ottaa jokin kanta viimein?
J-P, vois olla niin että muutetaan pahis-/hyvismiitit yleismiiteiksi, jonne kaikki voi tulla avaamaan vähän suutaan, että saatais edes jossain porukoissa keskusteltua asioista. Tai sit oon natsi ja sanon, että Seba ja vampyyrit saa spessun, kun ne niin haluaa. Vois olla sekin vaihtoehto.
Ja niin, maalaamattomia tai pohjamaalaamattomia figuja? Voi ei, kauhistus! :O Miten tästä selvitään? Ratkaisu: syö kala. Tai, siis, juodaan teetä ja poistetaan kentältä ekana ne maalaamattomat kun väkeä alkaa pakostakin ehkä laota. :)
Runedit\\ Maksoin itekin just.
Seba, niin niin. :) /nod nod
Minä, pitäisköhän tässä olla vähän vähemmän poliittinen ja ottaa jokin kanta viimein?
J-P, vois olla niin että muutetaan pahis-/hyvismiitit yleismiiteiksi, jonne kaikki voi tulla avaamaan vähän suutaan, että saatais edes jossain porukoissa keskusteltua asioista. Tai sit oon natsi ja sanon, että Seba ja vampyyrit saa spessun, kun ne niin haluaa. Vois olla sekin vaihtoehto.
Ja niin, maalaamattomia tai pohjamaalaamattomia figuja? Voi ei, kauhistus! :O Miten tästä selvitään? Ratkaisu: syö kala. Tai, siis, juodaan teetä ja poistetaan kentältä ekana ne maalaamattomat kun väkeä alkaa pakostakin ehkä laota. :)
Runedit\\ Maksoin itekin just.
- Teonanacatl
Tonille lähti moneys.
Maalaamattomille -1 LD modifier. :)
Runedit\\ Or better yet, pelaajalle -1 ld modifier. Hävettäähän se vähempikin. :) Kolme maalaamatonta yksikköä olis sit -3 jokaiseen heittoon... Ei paha.
Maalaamattomille -1 LD modifier. :)
Runedit\\ Or better yet, pelaajalle -1 ld modifier. Hävettäähän se vähempikin. :) Kolme maalaamatonta yksikköä olis sit -3 jokaiseen heittoon... Ei paha.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
-Trad.
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
-Trad.
- Sör-Skaven
Voi kai muuten broksuttaa mun tomp king naulakoita vampire skelareiks?
- GobbladasSquig
Enks mää saa mun Grimgoria... :(Rune kirjoitti:Tai sit oon natsi ja sanon, että Seba ja vampyyrit saa spessun, kun ne niin haluaa. Vois olla sekin vaihtoehto.
Kaikkia maalaamattomia figuja vastaan saa +1 to hit ja +1 to wound.
Tsekkaa uusi Cabal Ostium -blogi! http://cabal-ostium.blogspot.fi/
- Sör-Skaven
Mä halusin ``Vladimir Buuttinin`` ;)
Ratkasi pelkästään spessu charrui. ^^
Ei vasikaan.
Tänään kantsii tulla sinne pahis miitingkiin vai onks se nyt iso kaikkien miitingk nii klo:17.30 fantsuun.
Ratkasi pelkästään spessu charrui. ^^
Ei vasikaan.
Tänään kantsii tulla sinne pahis miitingkiin vai onks se nyt iso kaikkien miitingk nii klo:17.30 fantsuun.