Carnevale

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
Sir T0inen

Re: Carnevale

Viesti Kirjoittaja Sir T0inen »

Silveri kirjoitti:TaTaPe:lla (Tampereella) taisi olla Carnevale -kamppispäivä 14.9., jos nyt oikein muistan. Sinne mahtunee mukaan ja mitä todennäköisimmin olen itsekin sinne menossa ja multa viimeistään saa armeijan lainaan.
Huudellaas tähänkin. Eli vapaamuotoista pelailua on nyt ainakin luvassa ja vähintään pari pelipöytää tätä varten levitetään(2-4 pelaajaa alustavasti tulossa). Tarpeen ja halujen mukaan otetaan lisäpöytiä käyttöön. Turnausosiosta löytyy aikataulut, osoitteet ja maksut Tampereen Syysoffensiivi topicista.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Olin jos valmistautunut antamaan noille rahaa, mutta eihän tuossa sitten ollutkaan mitään uutta tarjolla ennen kuin rahaa on saatu kasaan todella todella paljon. Vaikuttaa hieman oudolta =/
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Silveri

Vähän veikkaisin, että Indiegogon kanssa tuli otettua takkiin, mutta kyllä varmaankin tuo £17000 mennee rikki ja literature-levelillä saa tuon uuden kirjan - levelin voi sitten nostaa tohon Get me Startediin, jolloin saa tuon uuden kirjan ja strigoi-starterin. Kts. Stretch Goalit.

Itse pistin £25 sillä varauksella, että painokirja toteutuu ja jos mennään tuon £42500 rajan yli, niin voisin nostaa sen Get me startediin, jolloin saisin tuon vatikaanistartterin.

Mielenkiintoista sinänsä, että Rashaarien pledgeen kuuluu orjat, joita ei ole vielä julkaistu.
Silveri

Nyt vasta katsoin tuon KS-videon. Pointsit (sinänsä ilmeisestä) musavalinnasta, mutta... Strutsilla ratsastava Pulcinella! Tää iskee taas mun fanboisuoneen ihan täysillä - jotain tosin mustakin ehkä kertoo se, että irstauden jumalaa palvova satoja vuosia vanha luojansa pettänyt ikivanhassa powerarmorissa joukkojaan johtava kaaosmarsu ei saa viisariani väpättämään ollenkaan, kun taas pitkin Venetsian rappiovuosien katuja strutsilla ratsastava commedia dell'artesta repäisty ja Kellopeliappelsiinilla höystetty nuijaa heiluttava pikkukelmi saa mut lähes kiljumaan innosta kuin teinityttö konsanaan... :D
Dolmot
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Dolmot »

Silveri kirjoitti:Strutsilla ratsastava Pulcinella!
--
Venetsian rappiovuosien katuja strutsilla ratsastava commedia dell'artesta repäisty ja Kellopeliappelsiinilla höystetty nuijaa heiluttava pikkukelmi saa mut lähes kiljumaan innosta kuin teinityttö konsanaan...
Hiukan häiritseviä mielikuvia molemmat.

Joo, entistäkin seuruetta on vielä maalaamatta joten ei ole kova hätä ostaa lisätinaa. Kirjoissa tykkään yhä perinteisestä printistä, ts. 17 tonnia odotellessa. Noteerattavaa voisi kyllä olla, että add-on-talot vaikuttavat erikoisesta valuuttavalinnasta huolimatta edukkaammilta kuin esim. täällä...paitsi että minulla on Manorhouseakin vielä jonossa. Ääh.

Tarjousten asettelu on sentäs tehty vähän selkeämmin ja houkuttelevammin kuin tietyissä kanadalaisissa ja italialaisissa projekteissa viime aikoina. Piti kyllä katsoa noin neljään paikkaan ennen kuin valkeni tuon literature-levelin toiminta. Ja onhan se videokin taiteellinen. Yleensä skippaan ne kaikki kun on liikaa mökämusiikkia, mellastusta ja rasittavaa ääninäyttelyä verrattuna informaatiosisältöön.

Pöh, ehkä vain maksan tonnin ja kutsun tekijät pelaamaan. Sillähän sitä peliseuraa saa marginaalisempiin tuotteisiin. Rynsesterikin taitaa lentää sopivasti tuohon viereen...
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
NorjanPaavi

Viesti Kirjoittaja NorjanPaavi »

Dolmot kirjoitti: Pöh, ehkä vain maksan tonnin ja kutsun tekijät pelaamaan. Sillähän sitä peliseuraa saa marginaalisempiin tuotteisiin. Rynsesterikin taitaa lentää sopivasti tuohon viereen...
Kyl sit jos tolle linjalle lähtee niin sijoittaa vielä sen puutuvan 500£ ja skulptailee jannujen kanssa yhden special charecterin.
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

NorjanPaavi kirjoitti:
Dolmot kirjoitti: Pöh, ehkä vain maksan tonnin ja kutsun tekijät pelaamaan. Sillähän sitä peliseuraa saa marginaalisempiin tuotteisiin. Rynsesterikin taitaa lentää sopivasti tuohon viereen...
Kyl sit jos tolle linjalle lähtee niin sijoittaa vielä sen puutuvan 500£ ja skulptailee jannujen kanssa yhden special charecterin.
Kolehdin kerääminen taisi juolahtaa jo mielessä, mutta paikalliset pelaajat tuntien päätimme hyvin nopeasti kuopata idean ja olla mainitsematta sitä enää koskaan missään.

-Roope
Silveri

http://www.plastcraftgames.com/en/63-de ... -carnevale

Osta Antti kuule noi suoraan valmistajalta. Saat 0.50 € halvemmalla. :P
Pariah

Viesti Kirjoittaja Pariah »

Jaahas:
Dear backers,

It is a fact that the actual trend of this Kickstarter campaign is not taking us in the direction we expected to go. That is a really hard bullet to bite. We sure made a few mistakes at presenting this project to the world. Maybe we should have aimed straight to the £17,000 for the printed book, which at the end of the day is what we all really wanted to see. Maybe we could have done this in a different currency. Maybe the stretch goals... Maybe. But we didn't, and for whatever reason this is not working.

We are going to stop this campaign. We will need to take a step back and rethink our strategy. We will not re-launch this project with another Kickstarter campaign, at least not right away. Carnevale proved many times that it is a successful concept, and that has a lot of people willing to invest in it. So we will need to find a new way to make Fangs and Crosses happen... and we will keep you posted on that. But please give us some room and some time to make it right this time.

In any case we are trying to take all the best we can out of this situation. This has been a huge humbling learning experience. We are EXTREMELY grateful to all of you willing to trust us with your money. We all make big leaps of faith when we take part in crowdfunding campaigns, both as backers and as entrepreneurs, and we can't be thankful enough with all of you guys for your faith in us. We feel really proud of that. Thank you.

We will close this Campaign, but we will still leave it alive for a couple of days so you can all contribute with your comments if you feel like it (We're not sure if that's doable once we cancel this). We always take pride on listening to our fanbase, and we're sure we will learn a lot from your thoughts and your comments.

Again, thanks a lot for your support. We will be around, and we will meet in the streets of Venice very soon.
http://www.kickstarter.com/projects/611 ... book/posts

Vähän jäin harmittamaan ettei päästy näkemään Vatikaania ja Vampyyrejä, mutta ehkä figut ilmestyvät jossain toisessa muodossa lähitulevaisuudessa.
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
Dolmot
Valvoja

Hiukkasen yllättävä veto. Kampanja oli kuitenkin vasta alkupuoliskollaan ja välillä hyvinkin lähellä nimellistä 10k-maaliaan. Kicktraq tosin paljastaa jännää käyttäytymistä. Viimeisen viikon sisällä kasvu oli pysähtynyt ja jopa kääntynyt laskuksi. Mitä tuossa välissä kävi? Gen Con -kävijät katsoivat lompakosta lentävää koiperhosta ja kävivät painamassa panic-abort-cancelia?

Olen kyllä samaa mieltä firman lausunnon kanssa siitä, että "winter sourcebook" -kampanjassa painetun kirjan pitäisi olla keskeinen maali eikä joku hämärä, optionaalinen venyte kaiken muun krääsän keskellä. Lausunnosta voi myös spotata klassikon "This has been a huge humbling learning experience".

Vertailun vuoksi, RAFM jatkoi väkisin ja nilkutti miten kuten maaliin ankarien pumppausten avulla. (Rahojen välittömällä keräyksellä oli luultavasti osuutta asiaan.) Vesper-on päätti melko hyvästä alusta huolimatta vääntää virrat pois jo puolivälissä kun eeppistä sukseeta ei näyttänyt irtoavan. Oliko tämä sitten hyvä idea? En tiedä. Kiinnostaa kyllä nähdä, miten tätä seuraavaksi ryhdytään toteuttamaan.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
NorjanPaavi

Viesti Kirjoittaja NorjanPaavi »

Oho aika yllätävää. Ehkä tämä tosiaan on ihan fiksu päätös. Kyseinen rakenne Vesperin Kickstatille ei ollut loogisuudessaan ehkä paras mahdollinen. Tästä tosin saisi hieman sellaisen kuvan että firman pojat alkavat istua melko tyhjän kirstun päällä ja tästä potkustartista toivottiin mahdollista one shot to glory tyyppistä pyrähdystä ja kassan kasvatusta. Toki en tarkkaan tiedä Vesperin taloudellista pohjaa. Harmittaahan tuo että vatikaani ja vampyyrit jäi uupumaan, mutta paremi maltilla ajan kanssa kuin hätinen kickstartti ja sen boonuksena kirjakin.
tnjrp
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tnjrp »

Tavoite oli ehkä asetettu (luutavasti ihan tahallaan) niin alas, ettei sillä rahalla oikeasti olisi voinut projektia läpi vetää. Ja kun aiheellisesti pelätty "pledge, then withdraw" -syndrooma vielä iski jo melko alkumetreillä, niin jopa lensi lappu luukulle.
HeRoS: tauolla ainakin toistaiseksi
Hammerheart

tnjrp kirjoitti:Tavoite oli ehkä asetettu (luutavasti ihan tahallaan) niin alas, ettei sillä rahalla oikeasti olisi voinut projektia läpi vetää.
Emmätiä. Nyt on kuitenkin kyse jo ainakin jollain tavalla itsensä etabloineesta toimijasta - toisin sanoen, epäilen että kirjan voisivat painaa ihan omillakin paukuillaan, jos haluaisivat. Ja sama homma figuissa. Epäilen, että suurin hyöty kampanjan onnistumisesta olisi ollut hieman vähemmän glasiaalinen julkaisutahti, sekä toki nuo julkkiksien väsäämät skenut. Voin toki olla väärässäkin.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Silveri

Isoimmat ongelmat omasta mielestäni tavoite - esim £15000 kirjasta olisi voinut toimia suoraan, samoin nuo pledge levelit olivat melkoisen kummallisia. Useat halusivat varmaankin vain kirjan ja ehkä jotain päälle, mutta jos lopputulos olisi ollut yli 10000 ja alle 17000, olisi £20 pledgellä saanut (uuden) perussääntiksen, joka olisi ollut turha. £10 pledgellä ei taas saanut valita lisäsälää.

Uusi KS tullee todennäköisesti, mutta toivottavasti eivät toista tämän KS:n virheitä.
Dolmot
Valvoja

Hoplaa. Kuin varkain, Vesper-Onin naamiksesta:
Hi!

It’s been a while hasn’t it?... Well, it’s been a pretty convoluted time for us here, but we’ve finally managed to clear out everything that was getting in the way and we’re gearing up to relaunch Carnevale the way it deserves to be put out!

So we’re here to give you a couple hints of what’s going on with us at this moment. We’ve just commissioned the miniatures for the Starter sets of the two new factions that we announced on our last Kickstarter, in order to have them ready for… our next Kickstarter!

We’ve read all your feedback regarding our last campaign, and we will set up the next one better with the help of all of you. We’ll be putting everything together this summer, so we can launch the next crowdfunding campaign in autumn.

We will work hard to put the word out, and we will turn up the volume as the months go by. At this moment we expect to be super busy to put all the pieces in place - so don’t expect us to start releasing stuff right away. But keep an eye on this space, because we are coming back!
Tuossa juuri viime viikonloppuna pelasimmekin sangen lystikkään erän. Hiukan pelin erityishenkeä heijastellen kukaan ei kuollut, mutta ohimennen painiminen ja kanaalissa rypeminen oli runsasta. Suosittelen lämpimästi b-luokan sekavalinnoilla pelaamista ja voiton ratkaisemista vaikka pelkästään objektiiveilla. Kun on aidosti kiire suorittamaan, nähdään myös niitä manöövereja joissa peli erityisesti esiintyy edukseen.

Lisää maastoa...
Silveri

Joskus näinkin päin. Hyvä, etteivät ole luovuttaneet vielä.
Hammerheart

Mitä olen Kickstarttereita katsonut, niin heikon kampanjan uudelleen miettiminen ja uuden laukaiseminen toimii yleensä hämmästyttävän hyvin.

Ihan vähän kyllä jotain errataa tähän kaipaisin. Lähinnä spellien ja armorin suhteen - spellejä pitäisi tasapainottaa rankasti keskenään ja haarniskan tärkeyttä vähän laskea. Toki muitakin juttuja on melko runsaasti mitä voisi hieman justeerata, mutta nuo on minusta ylivoimaisesti tärkeimmät.

Mutta juu, erinomainen uutinen kyllä joka tapauksessa!

P.S. huomasitteko muuten Carnevalen foorumeilla - joku nero oli tehnyt talojensa katot magneettisiksi ja sitten magneetit nappien pohjaan. Käsittämättömän nerokasta! Tietty napaisuuksien kanssa pitää olla tosi tarkkana.
Silveri

Uusi Kickstarter tulossa syyskuussa 13.päivä (tai 20.päivä)

http://vesper-on.com/index.php?option=c ... &post=2014

Ilmeisesti pahimpia rikkinäisyyksiä ovat jo korjaamassa.
Hammerheart

Silveri kirjoitti:Ilmeisesti pahimpia rikkinäisyyksiä ovat jo korjaamassa.
Tämä on jokseenkin fantastinen uutinen! Peli on kuitenkin hauska, mutta hiukan ne pahimmat epätasapainoisuudet jotenkin tulivat hauskan tielle.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”