"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Riihimäki night fight 40k/fb lopputulokset

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
X-Type

Viesti Kirjoittaja X-Type »

Todellakin oli mukava turnee josta kiitos järjestäjä taholle sekä tietenkin vasta ja kanssa pelaajille. Kuudella Oblilla voiton saavutin, mutta sain minä niitä kolmessa pelissä saman määrän vastaan, että jossain jotain meni minun suosiokseni.
Amazing Slug

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug »

Hedelmäpeli, miten otteluista jaettiin pisteitä? Oliko tiimipeleissä joku tavallisesta poikkeava pisteidenjakosysteemi? Tulokseni olivat yksinpeleistä kaksi massacre voittoa ja yksi solid voitto, tiimipeleistä tuli yksi solid voitto ja yksi minor häviö.

Eli normaalilla laskusysteemillä 20+17+17+7+20 = 81 pelipistettä.
Hedelmäpeli
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Hedelmäpeli »

Amazing Slug kirjoitti:Hedelmäpeli, miten otteluista jaettiin pisteitä? Oliko tiimipeleissä joku tavallisesta poikkeava pisteidenjakosysteemi? Tulokseni olivat yksinpeleistä kaksi massacre voittoa ja yksi solid voitto, tiimipeleistä tuli yksi solid voitto ja yksi minor häviö.

Eli normaalilla laskusysteemillä 20+17+17+7+20 = 81 pelipistettä.
ei niissä mitään ihmeellistä ollu. mut siinä oli virhe mahdollisuus tapissa kun ei ollu niitä lopputulos liuskoja. Jos toi järjestys minkä annoit on oikea pelijärjestys, niin sitten yhdestä pelistä on tullut 4pinnaa liian vähän, mutta katsotaanpa sitä nyt ketä vastaan pelasit ensimmäisen tiimi pelin ja kenen kanssa. Mut en kyllä tiiä et voinko enään vaikuttaa tähän asiaan muuten kuin korjaamalla pinnasi ja nostamalla sut kolmoseks. asiasta olis pitäny ilomoa sillon paikanpäällä.
Elämä on Peliä, koskaan ei tiedä mitä kohdalle pyörähtää.
Amazing Slug

Neljä pistettä lisää nostaisi minut itse asiassa toiseksi, ei kolmanneksi. No, juttuja sattuu, ensi kerralla katsellaan tarkemmin.

Ellen sitten ihan väärin muista ottelujen lopputuloksia. Kolmas oli kyllä muistaakseni solid voitto ja neljäs minor häviö, vahvistavatko vastustajat/tiimitoverit? Ekassa tiimipelissä kaverina taisi olla turnausvoittaja, ja vastassa jamon taukit ja jotku oblit?
Hedelmäpeli
Peliporukkavalvoja

Amazing Slug kirjoitti:Neljä pistettä lisää nostaisi minut itse asiassa toiseksi, ei kolmanneksi. No, juttuja sattuu, ensi kerralla katsellaan tarkemmin.

Ellen sitten ihan väärin muista ottelujen lopputuloksia. Kolmas oli kyllä muistaakseni solid voitto ja neljäs minor häviö, vahvistavatko vastustajat/tiimitoverit? Ekassa tiimipelissä kaverina taisi olla turnausvoittaja, ja vastassa jamon taukit ja jotku oblit?
Nyt kun peli pari/vastustajat selvisi, en voi asialle mitään kun kaikkien pinnat on samat vastuksilla 7 ja teillä 13, joten joku ilmoitti tuloksen väärin/tai kuulin sen väärin. kurjaa mutta en voi asialle mitään tässä tapauksessa.Voin vain pyytää pelaajia olemaan tarkempia tulosten palautuksen kanssa.

Tässä vielä lasku ohjelmaan merkityt sinun tulokset
20 17 13 7 20
Salonen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Salonen »

Amazing Slug kirjoitti:Neljä pistettä lisää nostaisi minut itse asiassa toiseksi, ei kolmanneksi. No, juttuja sattuu, ensi kerralla katsellaan tarkemmin.

Slugille harvemmin näin sattuu ;).

Meidän peli (4.kierros) ainakin päättyi minor voittoon meidän joukkueelle.

Kiva turnaus oli jälleen ja jatkoa odotellessa ;)

T:Salonen
http://comitatus-miniturae.org/index.php
- "Noi Furyt on ihan mielesairaita" Amazing Slug
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Ette työ voittanu meiät siinä tiimipelissä ku minorilla. Joskin hyvin niukasti näin.
Vile

Viesti Kirjoittaja Vile »

Mustakin tuntuu, että mun maalauspisteet on laskettu väärin...
wanhan liiton örkki pomo
Hedelmäpeli
Peliporukkavalvoja

Vile kirjoitti:Mustakin tuntuu, että mun maalauspisteet on laskettu väärin...
joku antoi sulle yhen, muistan kysyneeni pelaajalta että ootko ihan varma hän vakkuuteli asian oikeellisuuden, mitäpä minä siihen.
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Noo, sai ne munki entiset emperor's childrenit (oikein tyylikäs valkonen spray ja pari maalattua nappia) kaks pistettä... :)
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Salonen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Salonen »

jamopower kirjoitti:

Ette työ voittanu meiät siinä tiimipelissä ku minorilla. Joskin hyvin niukasti näin.
Hyvä että asia selvisi näin.

http://comitatus-miniturae.org/index.php
- "Noi Furyt on ihan mielesairaita" Amazing Slug
Hedelmäpeli
Peliporukkavalvoja

Salonen kirjoitti:
jamopower kirjoitti:

Hyvä että asia selvisi näin.

iski jo kylmä hiki että on tullu paha virhe, olis tuo juuson 4pinnaa muuttanu koko alkupään listan paitsi Turon sijotusta.
Amazing Slug

Oho, voi olla että meni noin. Kuten sanoin, en ollut ihan varma.
togottaja

Viesti Kirjoittaja togottaja »

Kiitos hauskasta turnauksesta kyl toi Monari on ihan helvetin hyvä paikka!!
(Fairplay-lista) Death Guardilla mukana(älkää naurako!). GUO ja 200-pisteen prinssi, 3 ryhmää infiltroivaa Dgtä plasmoilla ja fisteillä, 2xDemonit ja 2 Predaa.

Olin seitsemäs. Eka peli Slugin saakuli Monsteriporukkaa vastaan. Sain muutamia woundeja monsuille ja bout 15 muuta sittiäistä pois. Sitten kuolin. 20-0

Toinen peli Haverinen Petriä ja hänen Daemon Hunttaajia vastaan.
3 Plagues-squadia aloittaa keskellä, myöhemmin tulevat Guo ja demonit ja myöhemmin predat. DHlta 10 Storm Trooperia. Ryhmä ryhmän perään DH Deeppaa Nurglen viereen ja kuolee Plasmoihin ja Monsuihin. Lopulta myös ylikallis termariryhmä deeppaa mun ryhmien päälle ja KUOLEE(xD myönnetään, munkki!)! Dh kuollut ja mun koko armeija keskellä, 20-0.

750 armeijassa GUO, prinssi ja 2 DGporukkaa.

Kolmas peli Salosen IWn kanssa. Salonen sitä peliä pyöritti ja ampui Tyranidit ja örkit mäsäksi, vaikka päästiin sitä lopussa vähän lähimättöönkin.. 20-0

Yö sujui suurimmaksi osaksi omassa porukassa ja hauskaa oli. Nukkumaan joskus viiden jälkeen ja nukuin sikeästi siinä kivan isolla patjalla jonka oli löytänyt.

Neljäs hauskan jätkän ja iiveen kanssa. Vastassa Iwturo ja taukkisiitonen. Ylikoneistettu Tau tuo vähän vaihtelua iwseen, kiitos siitä, ihan hieno armeijakin oli. IW kykkii ja mun DG yritti (epätoivoisesti) päästä johonkin metsään objektiivien lähelle. Oblit ampuu toisiaan hurjana, me jäätiin lopussa häviölle 1,5-0! GUO tulee esiin ja se ammutaan(viimeistelyn hoiti Turon prinssi ja oblit).
Olisse melta voinu osua ja tuhota sen hemmerhedin ni ois ollu huisii! Toinen DG ryhmä ammutaan, toinen luulee lopussa valtaavansa objektiivin, mutta sekin ammutaan alle puoleen.
Saatiin me turolta 2 ryhmää kaaoksia(kuuden oblin viiden vuoron työ?). Se oli kyl ihan kiva kun meijän prinssit seivas invul kaikki railgunin ammukset :D Prinssit paini muutaman vuoron ja tappo toisensa vikalla vuorolla. Peli päättyi 17-3 häviöön :(

Viimeinen eli viides peli Emperors Childerniä ja Male Arnoa vastaan.
Hitaasti mutta varmasti Nurgle eteni ja tappoi vääräuskoiset Slaaneshin palvojat. Keskellä Tappelivat 6-8 mopoa, Chaos Lord ja Keeper of Seecrets vastaan 1 DGryhmä, GUO ja kaikki Demonit. Voitimme taistelun(GUO kuolleena) ja eloon jääneet demonit menivät keskelle. Reunassa Prinssi ja 2 DG ryhmää Annihilaittasivat Predatorin, rhinot ja 2 ryhmää slaanesia. Lopussa vastustajalla jäjellä 1 preda ja mulla kaikki-0,5 demoniryhmästä. 20-0

Maalauspisteitä herui oikein rutkasti(16, 3.paras armeija WAU!!).
Lopussa pisteitä 79 ja seitsemäs sija.
aika pitkä viesti
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”