Figutori

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

harkkari

Re: Figutori

Viesti Kirjoittaja harkkari »

Jos ne on samat kun tavallinen cavalry base, niin pitäisi niitä olla aika paljonkin.
Kalat meni kotio...
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Bikebase on pyöreä sieltä päistä. Ei ole ihan samallainen kuin cava.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
harkkari

Okei! No niitäpä minulla ei ole ollenkaan :)
Kalat meni kotio...
WH_freak

Viesti Kirjoittaja WH_freak »

ketä havittelikaan dark eldareiden hellioneita? niitä wanabee green goblineita siis.
wytchejä löytyy myös, sekä vajaa kabalite ryhmä.
Ostetaan TAU / IG / CHAOS
Furinji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Furinji »

No siis mulla on hellion-teema-armeija jonossa, mutta eri asia koska jono etenee sinne saakka :D
Kardinaali
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kardinaali »

Jos joku on muuten kyllästynyt naarmuttamaan metallisista demoneistaan (ja muusta) maalipintoja rikki niin mulle kelpaa kaupitella erityisesti Nurglea: viewtopic.php?f=48&t=102980
harkkari

Raah. 3 tuntia inventaarioo ja bitzien lajittelua takana, ja varmaan ainakin kymmenen tuntia edessä.

Myyntiin olen saanut vaan seuraavat:
Skaven night runners koskemattomat spruet. 5 rottaa saa kasattua. Mordheim boksin mukana tulleita. Hinta 5€

Tässä tilanne. Ei mahtunut kaikki kuvaan. Mutta hitto tota kallista muovisilppua kertyy.
Kuva
Kalat meni kotio...
jyri87v

Viesti Kirjoittaja jyri87v »

harkkari, voisin tulla ostaa sulta jotain tavaraa jos haluut eroon niistä. onko eldar tai dark angel tavaraa.
harkkari

Joo, mietin, että mulle olis sulle Jyri Mordheimia silmällä pitäen metallinen reiklander champion ja captain. Captain mustassa pohjamaalissa, champion ihan puhdas.

Ei oo Eldar eikä DA kamaa. Geneeristä 40k silppuakin on paljon fabaa vähemmän. Siellä on mariineiden osia yms kyllä ja aseita. Oon tässä vaiheessa erotellut vaan IG:n erikseen tosta 40k kamasta. Mutta joo, kunhan saan ensi viikonloppuna hommaa eteenpäin, niin on vähän helpompi tulla katsoon, että mitä löytyy :)

Yllättävän ihmispainotteista kaikki tähän asti. Niin faban kun 40k:n puolella. Örkkejä on ainoastaan erikseen enempi, kun gorkamorkaa varten niitä hankkinut aikoja sitten.
Kalat meni kotio...
ManAtArm

Viesti Kirjoittaja ManAtArm »

löytyykö Blood Bowlin ihmisiä?
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
harkkari

Konffattu ihmistiimi löytyy. Tehty vanhoista empire figuista ja mistä lie. ihan asiallinen tiimi mielestäni. Ei ihan kokonaan maalissa tosin.

Voin myös myydä metalliset örkit osittain maalattuna, tai maalaamattoman metallisen undead tiimin.

Örkkejä en myy mielellään, koska niiden mystistä juustoisuutta vastaan on ikävä pelata, mutta voin luopua niistäkin.
Kalat meni kotio...
Furinji
Viesti:

Jos hinta on sopiva niin voin jonkun wanhan bb-tiimin ostaa maalausprojektiksi =) Täytyy keskustel aiheesta jossai välis. Huomannut tässä omaa sutiessa, että yllättävän terapeuttista muihin projekteihin verrattuna :D
harkkari

Joo, paras vaihtoehto siihen on toi undead tiimi. Se on maalaamaton, paitsi yksi mummu mustassa pohjamaalissa. Siinä on myös toi boosteri mukana, että saa täyden rosterin. 16 pelaajaa siis. GW:llä ne on uutena 55,50€ itse voisin myydä sen vaikka 35€? Ja laittaa yllätyslahjan kaupan päälle.

Toki noita myyn kaikkia, mutta en viitsi ensin tuntitolkulla käydä läpi ja järjestellä vaan antaakseni ne pois. Että pidän reilut hinnat, mutten ihan millään euron kilohinnalla kuitenkaan ajatellut myydä. Kyllähän ne järjestettynä ja pakattuna odottaa kivasti seuraavaa sukupolvea sitten :)
Kalat meni kotio...
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

ManAtArm kirjoitti:löytyykö Blood Bowlin ihmisiä?
Täältä voisi löytyä yksi ylimääräinen ihmistiimi joka on jopa maaleissa ainakin osittain. Tarkalleen en nyt muista mutta pers tuntuma on että osa napeista olisi saanut jopa dipin aikanaan pintaan ja osa olisi dippiä vaille valmis. Kyseessä siis muoviset nappulat joita tulee perus aloitusboxin mukana, nappuloita pitäisi myös olla niin että pystyy hieman erilaisia kokoonpanoja tekemään. Isommat mörssärit "star playerit" puuttuvatkin sitten tyystin. Jos tuo setti kiinnostaa niin voin pienen inventaarion tehdä.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
WH_freak

itteä alko kiinnostamaan entistä enemmän, löytyykö kasoista ja laatikoista mahdollisesti; ogren osia, rottien osia, kokonaisia bb tiimejä, tai osittaisia?
40k puolelta yleisesti ig ja kaaos kamppeet + irtoaseita kaikista roduista
harkkari

Joo löytyy. :) varmaan kaikkea listaamaasi wh_freak. Joskin ogreista jotain ihan hiluja.
Kalat meni kotio...
WH_freak

Ei kenelläkään olis eltareille käyttöä? löytyy ainakin 2x 20guardianin boxit, sekä vyper jetbike ja falcon raameissaan.
Fantasybattlen puolelta on vampirecounts tavaraa sekä jotain calvaryä, en muista oliko empireä vaiko brettejä vai mitälie
itellä olis juurikin ogre hiluille käyttöä, löytyy 5 torsoa ja käsistä ei ole kuin pienet kuopat.
jyri87v

Viesti Kirjoittaja jyri87v »

Whfreak mitä pyydät falconista. Olis Ig:tä ehkä vaihtoon.
harkkari

Huh. Ihan tolkutonta toi lajittelu. 4 tuntia tänään, eikä mitään toivoa vielä. Nyt sain jo jotain hintalappua noihin joihinkin. Kummallisesti oli esim. Necromundan heavyjen reppuja muutama, ja paljon necromundan aseita. Jos IG:tä pelaisi, niin tossa olisi tosi hyvää konffausmatskua kymmeniin ukkoihin.

Työlästä hommaa on.
Kalat meni kotio...
Furinji
Viesti:

Hum necromunda-aseet saattais itseä ainakin hyvinkin kiinnostaa ihan itse necroonkin ja tonne inkvisitio-projektien puolelle... Nappaappa kuva joskus ja laita tulemaan :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”