Onkos kellään tietoa mitä tuo Wardens of the west gate sisältää?
Miten niin? Smirre kysyi käpsäheroista ja vastasin siihen. Eli en sekoittanut mitään.
Edit: ahaa! Ajattelin, että se mainitsemanne asia oli aiemmissa viesteissä. Se selittää paljon. Mutta ymmärsitte varmaan virheen melko selvästi jo heti alussa.
Viimeksi muokannut Snafu, Ma 12.03.2007 22:18. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Opinions are like assholes: everyone has one and they usually stink.
Voi hiisi, tulin tänne katsomaan jos jotain uusia kuvia olisi pulpahtanut, ja eikö täällä ole hirveä pälpätys jostain gobon ja kääpiön sekoittamisesta ajatusvirheen takia. No, onhan niillä aikas paljon eroa.
Granakille: Kuten Garoth(ko?) jo aiemmin mainitsi, Wardens of the West Gate on battlehost, jollaisia on jo joillekin roduille tullut.
Klonkku kirjoitti:
Granakille: Kuten Garoth(ko?) jo aiemmin mainitsi, Wardens of the West Gate on battlehost, jollaisia on jo joillekin roduille tullut.
Kyllä minä tuon tiesin. Minähän se tuolla viime sivulla mainitsin, että kyseessä on battlehost. Tarkoitinkin, että mitä figuja tämä sisältää, Iron guardeja kenties? Tai vaikka tunnel fighting teamejä.
Klonkku kirjoitti:
Kyllä minä tuon tiesin. Minähän se tuolla viime sivulla mainitsin, että kyseessä on battlehost. Tarkoitinkin, että mitä figuja tämä sisältää, Iron guardeja kenties? Tai vaikka tunnel fighting teamejä.
Yleensä nämä battlehostit sisältää melkein kaikkea mahdollista mitä kansalle saa.
No, shaamaanilla on erittäin todennäköisesti samat statsit. Shamaani on melko samantapainen kuin edeltäjänsä, mutta tämä nykyinen pitää epäilyttävän muotoista mötikkää toisessa kädessään.
Jos oikea silmäsi viettelee sinua, repäise se irti ja heitä pois. Ja jos oikea kätesi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä pois.
-Jeesus Nasaretilainen, Matt. 5:29-30
Itse veikkaisen Tunnel Fighting Teamin säännöiksi (huhujen perusteella) seuraavaa:
Etummaisella on shield ja korkea D (7-9) ja hand weapon.
Takimmaisella on spear ja alhaisempi D (5-6).
Etummainnen on on "unarmed" jos sitä ei tueta spearilla.
Klonkku kirjoitti:
Jaa sitä tarkoitit? Allright. No, kellään tuskin on varmaa tietoa, mutta nimen perusteella veikkaisin Durinia ja Mardinia, Tunnel Fighting Teameja, Warrioreja ja Rangereita.
Edit: Shamaani on hieno, vaikkakin pidän enemmän vanhasta. En näe mitään syytä tehdä uutta shamaania.
Pluton12 kirjoitti:Jokohan niitä kääpiöitä saisi muovisina? Palaisin kernaasti taas Lotrin pariin jos saisi.
Kyllähän ne on nyt muovisina tulossa, niin kuin tässä ollaan jo puhuttu. Ainakin kääpiöwarrut tulevat muovibokseissa, mutta muut taitavat pysyä metallisina.
Pluton12 kirjoitti:Juuri tuota tarkoitin että tavallisia warruja saisi muovisina, en vaan oo seurannu Lotr-topikkeja yli puoleen vuoteen, mutta jatkossa seuraan taas.
Warriorien lisäksi muovisina tulee Rangereita. Siis kääpiö Rangereita.
Noniin, täällä taas pitkästä aikaa. Huomaan uutta kivaa jälleen olevan tulossa, itse olen hieman jäljessä tästä hommasta. Nähtävästi lankun taso on laskenut jälleen, topikeissa on todella paljon käsittämätöntä schaibanjauhantaa ja ylenpalttista rutinaa. Onneksi Garoth ja muutama muu pitävät tasoa yllä.
Btw, onko Garoth jo saanut käsiinsä Kääpiölisärin kirjan luettavaksi?
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Averren kirjoitti:Btw, onko Garoth jo saanut käsiinsä Kääpiölisärin kirjan luettavaksi?
Eipä ainakaan vielä ole vastaan tullut. Toisaalta julkaisukin on vasta toukokuun alkupuoliskolla, joten en ole vielä odotanutkaan törmääväni kyseiseen kirjaan...
Granak kirjoitti:Minähän se tuolla viime sivulla mainitsin, että kyseessä on battlehost. Tarkoitinkin, että mitä figuja tämä sisältää, Iron guardeja kenties? Tai vaikka tunnel fighting teamejä.
Sain selville tuon Battlehostin sisällön (tai ainakin kuvassa näytti olevan kovasti seuraavaa):
24 Warrua
24 Rangeria
8 Iron Guardia
Ballista + miehistö
Dwarf Command
Warruboxissa näyttäisi tulevan seuraavaa:
8 käsiaseella ja kilvellä
8 kahden käden aseella
8 jousella
Ja rangeriboxissa tulee:
8 kahdella kirveellä (kuvaavat ilmeisesti throwing axeja).
8 jousella
8 kahden käden aseella