Porin miniatyyripeliskenen elävöittämisseuran keskustelu

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Furinji
Viesti:

Re: Porin miniatyyripeliskenen elävöittämisseuran keskustelu

Viesti Kirjoittaja Furinji »

Pelipäivä näyttäisi tänä vuonna olevan 15.11. (ja myös sen edeltävän viikon kuten viimeksikin oli näyttely koko sen ajan)

Joo sanoisin, että runko on suurinpiirtein samanlainen kuin viime vuonna (koska tilat kuitenkin samat, niin se ei valtavasti erilaisia mahdollisuuksia anna), mutta vaihdellaan tietty pelien painotuksia. Faba tottakai mieluusti vuorostaan näytöspelinä, jos löydetään kaksi pelaajaa maalattujen armeijoiden kera ja 40K räiskimään vitriiniin. X-wingin demotus olisi varmaan fiksu tule-kokeilemaan-itse tyyppinen numero, koska se vie suht vähän tilaa ja on helppo vetää. FoWin näkisin mielellään vähän samalla tyylillä kuin viimeksi, mutta ehdottomasti näkyvämmälle paikalle. Muutenkin noita historiallisia papat kyseli, joten jotain napoleoneja ja viikinkejä olisi kiva saada vaikka vitriiniin.
Antrax

Viesti Kirjoittaja Antrax »

En tiedä onko siellä tilaa mut jos on niin FoW:in puolesta vois tietty lavastaa Normandian maihinnousun. Saadaan Harrin komealle kentälle lisäkäyttöä, jahka saadaan itse landingit pelattua.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Furinji
Viesti:

Antrax kirjoitti:En tiedä onko siellä tilaa mut jos on niin FoW:in puolesta vois tietty lavastaa Normandian maihinnousun. Saadaan Harrin komealle kentälle lisäkäyttöä, jahka saadaan itse landingit pelattua.
Se olis tottakai komee ja hyvää pr:ää. jos saadaan vain onnistumaan. Hyvä idea!
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Itse voisin tällä kertaa auttaa viime vuotista paremmin. Kun tuo pelipäivä on noinkin kaukana, niin enköhän saa siihen mennessä toisen Saaga-jengin maaleihin. Lisää historiallista vitriineihin. Onko muuten BFG-pöytä taas tulossa?

Voin myös osallistua Faban näytöspeliin kaaoksellani.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Furinji
Viesti:

El Capitan kirjoitti:Onko muuten BFG-pöytä taas tulossa? .
Mitään päätöksiä tietenkään vielä ole, mutta ainakin sillä logiikalla ei tulisi, jos koitetaan tosiaan vaihtaa pelejä ja ilmettä. (Plus visuaalisesti X-wing korvaa sen paremmin kuin hyvin)
Kharon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kharon »

Skeneen sen kummemmin en ole perehtynyt mutta mulla on jotenkin sellanen kutina että X-wing on tällä hetkellä kovemmassa huudossa kuin BFG...* Plus tietty Star Wars. Kaikki tietää mikä se on. Helppo samaistuttavuus on aina valttia, sen takia nuo historialliset ja WW2 kerää varmasti mielenkiintosia katseita keskimääräistä enemmän - varsinkin asioihin vihkiytymättömiltä.

Mä voin jeesiä tarvittaessa figujen, rekvisiitan, kirjojen, miestyötuntien (työt sallien) ja/tai pelaajan roolissa. FaBan suhteen on nyt vähän ilmassa lopunajan merkkejä (siis kampanjan muodossa, ei välttämättä pelinä) - siitä voisi saada sopivaa inspiraatiota pelin järkkäämiseen.

*En siis ota kantaa varsinaisesti itse peleihin ja niiden laatuun - X-Wingistä ei kokemusta, BFG vaikuttaa vähäisen kokemuksen perusteella siistiltä.
Antrax

Viesti Kirjoittaja Antrax »

X-wing on tällä hetkellä kovemmassa huudossa kuin BFG on koskaan ollut. BFG oli aina sellainen niche peli jota harvat pelasi koska laivoja ei oikein saanut.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Furinji
Viesti:

Juh BFG oli muutenkin viime vuonna mukana pelkän museoarvon vuoksi, että saatiin esille erilaisia pelityyppejä.
harkkari

Viesti Kirjoittaja harkkari »

Joo kyllä FoWia voisi taas tuoda näytille. Vitriiniinkiin voisi pistää mun puolesta. Jos pelattavat pelit tällä kertaa on X-wing ja Faba.
Kalat meni kotio...
Furinji
Viesti:

Kyl se FoWikin varmaan mahtuis kolmanneksi samalla tyylillä kuin viimeksi.. Se oli kuitenkin tosi näyttävä viimeksi se oli vaan vähän turhan syrjässä
harkkari

Viesti Kirjoittaja harkkari »

Joo toi maihinnousu voisi tietty olla hyvä näyttävyyden puolesta. Ja jos siihen jo kun osallistujapelin tekeen, niin voi jonkun säädön tehdä, että pääsee aina yhden maihinnousulaivan porukkaa ohjeistamaan.

Se vie sitten 120cmx180cm tilaa
Kalat meni kotio...
Wynn

Viesti Kirjoittaja Wynn »

Hoi Pori. Meillä ois taas Oulussa turnausta 1-2.11. Tulkaahan vuoroin vieraisiin. ;) viewtopic.php?f=11&t=109492
L:XVI/C:VIII
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”