Robocop kirjoitti:Sanguinius kovin lähitaistelija? Mistäs ton luit? Luulen kyllä että Horus on parempi (Primarkoista), sehän opetti Russia ja muitakin primarkoita taktiikoissa ja opetti ne tappelemaan..(en tosin ihan varma). Sanguinius oli EHKÄ yhtä kova kuin Lion.
Anteeksi OT mutta pakko päästä vielä omakin näkemys tähän väliin
Eli Horus oli tosiaan mahtavin Primarkoista jo ennen kuin kääntyi Kaaokselle. Muuten Primarkkeja on turha pistää mihinkään suurempaan "paremmuus" järjestykseen koska jokainen oli vahva omassa jutussaan, mikä se sitten kenelläkin oli.
Sanotuani tämän, näkisin kyllä, että Sanguinius oli kovin lähitaistelija. Ai miksi? Kaveri listi Baalin paikallisia ötököitä käsin jo vauvana josta lähtikin varsin lähitaistelupainotteinen ura alkuun joka siis huipentui Terran puolustuksessa, jossa Sanguinius lepäämättä antoi Kaaoksen kavereille isän kädestä viikkotolkulla putkeen, listi muutamat demonit siinä ohessa ja vielä tämänkin jälkeen
yksin! piti koko Kaaoslaumaa kurissa sillä aikaa kun lojalistit vetäytyivät Keisarin palatsiin.
Eikä siinä vielä kaikki, ottipa vielä väsyneenä ja haavoittuneena pari erää Horuksen kanssa, joka oli siis tässä vaiheessa lähes Keisarin tasoinen kaveri, haavoittikin tätä jopa!, ennekuin sai tarpeekseen ja vetäytyi autuaammille metsästysmaille.
Jos vielä otetaan huomioon, että Keisari tiputti Leman Russin (joka ei ihan heikko lähitaistelija ollut itsekkään) suurinpiirtein yhdellä kädellä heti kun halusi. (Ja Russ ja Lionhan olivat täysin tasaväkiset keskenään) Ja Sanguinius siis pärjäsi edes jotenkin vieläpä väsyneenä ja haavoittuneena possessed Horukselle (joka oli melkein kuin Keisari) niin en itse kyllä näe, että Lionilla, Russilla tai kenelläkään Primarkilla olisi ollut juurikaan sanomista Sanguiniukselle, ainakaan jos olisi nyrkein puhuttu
Tai siis näin minun mielestäni