40k megabattle (alustavasti 7.7. alkaen klo 10)
Valvoja: Peliporukkavalvojat
- Thrall Master
Re: 40k megabattle
Tuutko muuten jiska ens lauantaina jokioisille, niin voisin kattoo vähän et mitä figuja sulla on ja tehä sen pohjalta listaa? Kun proxyjähän ei kai salllita?
"Nobody can give you freedom. Nobody can give you equality or justice or anything. If you're a man, you take it."
- Malcolm X, 1965
- Malcolm X, 1965
Ihan jees pehmeät kompit, kuten meillä on ollutkin. Suosittelisin lisäksi mahdollisimman paljon maalattuja figuja (ellei halua testata jotakin astetta erikoisempaa armeijaa/yksikköä, mutta tuskin siltikään itse pelaisin proxya). Mielellään jos joku haluaa jotain apokkijutskaa koittaa, niin hän ilmottakoon siitä täällä etukäteen, niin voidaan tapauskohtasesti miettiä sopivuutta. Viimeksi apoccimatsissa oli 5 kappaletta 2500 pisteen listoja per puoli jollen en väärin muista ja ne mahtu hyvin valkoisen levyn, takahuoneen valkoisten pöytien ja vanhan ruskean pöydän yhdistelmälle; ei tainnut olla edes kovin paljon joukkoja reservissä. Mun mielestä muutenkin apocissa pitää olla vähän ahdasta.
Vois ehkä pelata eldareilla, mutta todennäköisemmin taulla, koska haluan ehtiä pelata parhaalla codexilla vielä vitosedikan säännöillä.
Vois ehkä pelata eldareilla, mutta todennäköisemmin taulla, koska haluan ehtiä pelata parhaalla codexilla vielä vitosedikan säännöillä.
Joo tulossa ollaan.Thrall Master kirjoitti:Tuutko muuten jiska ens lauantaina jokioisille, niin voisin kattoo vähän et mitä figuja sulla on ja tehä sen pohjalta listaa? Kun proxyjähän ei kai salllita?
Apocci formaatiot kiellän suoraan, vehicleistä voidaan neuvotella, mutta useimmat ovat oikesti kalliita siihen nähden mitä ne tekevät. Kaippa me sit voitas saada 2500p listat per pelaaja. Ja mielellään juu koitetaan saada maalattuja figui (itse pelannen siskoilla joita mulla on 30 maaleissa...) eikä hirveesti proxyä (siis pieni proxy sallittu mut ei mielellään kokonaisten unittien proxyilyä.)
Mie voisin olla mukana kanssa. En vielä tiedä millä, mutta se on joko marsut tai deldarit.
Ja päivällä ei ole väliä.
Ja päivällä ei ole väliä.
Viimeksi muokannut Escobar, Ma 25.06.2012 20:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
rediaD droL ma I
Onko ok pelata farsightia ilman breakaway faction -rajoituksia, figu kun löytyy? Apocalypsessa ne hieman tuntuu broadien ja hammerheadien osalta ja tekisi mieli pelata kroottejakin. Voisin tässä selittää ummet ja lammet charrun huonoudesta ja rajoituksien mitättömyydestä, mutta en jaksa. Sen tosin sanon, että en tekisi kuitenkaan sitä 8 tai useamman suitin ja miljoonan dronen yksikköä.
- Thrall Master
Eiks jykellä ollu kaikki, ku se ei kerinny deploo niitä;)Vaul kirjoitti: ei tainnut olla edes kovin paljon joukkoja reservissä..
"Nobody can give you freedom. Nobody can give you equality or justice or anything. If you're a man, you take it."
- Malcolm X, 1965
- Malcolm X, 1965
Veikkaan, että vaikka meillä olis ollu 3 Jyken armeijaa, niin niiden pinta-ala olis ollut aika pieni. Oli Ratollakin pari tankkia ja podeja reservissä jne.Thrall Master kirjoitti:Eiks jykellä ollu kaikki, ku se ei kerinny deploo niitä;)Vaul kirjoitti: ei tainnut olla edes kovin paljon joukkoja reservissä..
Joo ei tarvii käyttää sitä break away faction sääntöä.
Muistakaa sitten että ne jotka pelaa mun puolelella, ei saa käyttää psykkereitä koska säännöt kieltää.
Toi templarien sääntö ignorataan kans.
Lyön vetoa, että se sword brethren -ryhmä ei saa tällä kertaa mitään aikaan.
Ookko varma että mulla tulee edes olemaaan sellaisia?Vaul kirjoitti:Lyön vetoa, että se sword brethren -ryhmä ei saa tällä kertaa mitään aikaan.
Huono veto, Janne voi lahjoa jonkun Jiskan puolella olevan armeijan screenaamaan ne omilla joukoillaan, jottei ne voi liikkua :D
Entäs jos mulla on armeija joka ei halua liikkua?:)Tupsu kirjoitti:Huono veto, Janne voi lahjoa jonkun Jiskan puolella olevan armeijan screenaamaan ne omilla joukoillaan, jottei ne voi liikkua :D
IMO ampuva sword brethereni ryhmä on aika turhaa.
entä jos mulla ei tuu olemaan sellaisia?Tupsu kirjoitti:IMO ampuva sword brethereni ryhmä on aika turhaa.
Re: 40k megabattle (alustavasti 7.7.)
silloin janne voittaa, koska ne ei saa mitään aikaan.
No kun probleemi on sellanen että mun listassa ei tule olemaan SBeitä koska ne on turhia.Tupsu kirjoitti:silloin janne voittaa, koska ne ei saa mitään aikaan.
- anteeksiantamaton
huh.... viikon pois koneelta ja maailma iha sekasi O.o.
No juu kummiski, millon jaetaan puolet ja sellaset? jaa siis tää on tulossa 7.7? (hyvä jos näin) Ja varmaan voi mulle DA:n lukita armeijaksi. Belial varmaan saillittu? Ja kyl mä varmaan niitä taktisiakin tuun ulkoiluttamaan.
No juu kummiski, millon jaetaan puolet ja sellaset? jaa siis tää on tulossa 7.7? (hyvä jos näin) Ja varmaan voi mulle DA:n lukita armeijaksi. Belial varmaan saillittu? Ja kyl mä varmaan niitä taktisiakin tuun ulkoiluttamaan.