Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Teurastaja kirjoitti:Hmhph. Meidän koulussa ketkään muut eivät kait saaneet stipendejä, kuin ysit. Ysien joukossa oli muuten kolme sellaista, joiden keskiarvo oli 9.9!!!! Paljonkohan nuo kyseiset henkilöt maksaisivat papereistaan?
Admin antakoot anteeksi tästä paheellisesta postauksesta...
Noh, mun koulussa (lintumetsä koulu) oli eräs naispuolinen henkilö, jolla oli tasan 10 ysin päättöarvosanojen keskiarvo. Aluksi mietin miten? Mutta sitten tajusin että, jos koulussa jollain lähentelee ysin lopulla 10 keskiarvo (kuten on keskiarvo 9.8-9.9) niin opettajat antaa todella helposti 10, jotta oppilas varmasti saisi 10 keskiarvon. Tuo saattaa kuulostaa aika epäreilulta, mutta ne vaan tekee niin.
Noh ne joilla on 10.0 keskiarvo ei ole elämää. (puoli totinen letkautus, jonka sanoi katkera koululainen)
Mut toivotetaan tälläkin puolella hyvää kesää kaikille ja keep on' rockin.
Stipendi oli meidänkin koulus 30€ kaikille? Munki luokal yks, öh... Heppu sai sen. Vaikka mulla olikin suhteellisen hyvä keskiarvo, enkä juuri kyseisen henkilön takia tule ikinä saamaan stipendiä (ei niin väliä kylläkään), I must exterminate him!
Älä riko minun ympyröitäni: Arkhimedeksen viimeiset sanat
No niin hyvää kesää sitten vain. keskiarvosta en tiedä kosksa saamme viimeiset kokeet vasta perjantaina. Eilisestäkin juhlinnasta selvisi hengissä, joka on jo sinällään saavutus . Oli hienoa matkata 40km auton takakontissa
Thor kirjoitti:Wazuuup on pakko kysyä, miten sinne takakonttiin eksyit?
Ei ollut muuta kyytiä ja olin tarpeeksi hmm... sanotaanko "väsynyt" että olin helpoin kenet saatiin sinne sinne. Auto oli muuten ihan täynnä niin en sisäpuolelle päässyt. Ei siinä muuta, mutta kylmä siellä oli nukkua. Muutenkin ilta oli usskomattoman sekava. Vein muuten jonkun kaverin luokkalaisen pippaloista tyynyn Huomasin autossa nukkuessani että sellainen oli tarttunut mukaan :oops: No joo näitä on hauska muistella...
Nooh hyviä kesiä vain täältä Neofasismin aitasta...ensimmäinen lukiovuosi ohi ja omalaatuisella tekniikallani, mahdollisimman hyvät numerot ei yhtään lukemalla, tulleella keskiarvolla 7.3...tämäpä on vielä vaativa lukio toisin kuin teidän mestat
Eilen oli hauskaa örveltää kun ei ollut yhtään örvellyksissä, kun ei oikeastaan ollut millä örveltää, joten ilta meni hyvin tupakkia poltellessa ja yläasteelaisille römpöttiä myydessä. Ja tapellessa satamassa. Ja ollessa poliisin valvonnan alaisena. Ja kokemalla valaistuminen naisasioissa. Mikäpäs parempi tapa aloittaa kesälomaa...
Meidän koulussa stipendi on 50E ja ne kolme, joilla oli keskiarvo 9.9 saivat kukin 100E. MÄKIN HALUUN! Eipä muuten ihme, että kouullamme on rahapula. Stipendejä jaettiin varmaan jotain kuudensadan euron edestä.
Seurakunta jakeli meidän koululle stipendejä! sinne upposi mun kolehtirahat. "hmph"
Eikä toissa päivänä kukaan ollut juhlatuulella, joten pippalot jäi pitämättä.
Älä riko minun ympyröitäni: Arkhimedeksen viimeiset sanat