GreenMeanien vanha ja huono metaketju
Re: Khadorilla Swinnishistä eteenpäin
Kyl Tero osuu ilmanki.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Se on kato modattu huippuolosuhteita vastaavaksi! Voisin olettaa, että Rocketeerit tosta lähtee ekana Joen tieltä.Merimetsä kirjoitti:Onko Joe tarkoituksella jätetty kotiin?petskules kirjoitti:Täs on mun super eSorcha lista modattuna 2011 ETC:stä:
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
- GreenMeanie
Eikö Sylys julkastu vasta ton jälkeen?Celebdae kirjoitti:Se on kato modattu huippuolosuhteita vastaavaksi! Voisin olettaa, että Rocketeerit tosta lähtee ekana Joen tieltä.Merimetsä kirjoitti:Onko Joe tarkoituksella jätetty kotiin?petskules kirjoitti:Täs on mun super eSorcha lista modattuna 2011 ETC:stä:
+ Tero/Voldemort ja joku harry potter läppä
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Joe on varattu mun IFP-spammilistaan ampumaan handgunillaan, vai mikähän pyssy sil mahtaa olla..
Siis tossa on paranneltu sitä etclistaa. Siksi Sylys. Ja voi olla et tos on derppailtu pari pinnaa sinne tänne.
Siis tossa on paranneltu sitä etclistaa. Siksi Sylys. Ja voi olla et tos on derppailtu pari pinnaa sinne tänne.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Khador kun mulla tulee vastaan noin 90% mun peleistä niin uskon jopa voivani sanoa jotain näin mage hunter spämmiä käyttävän Retripelaajan näkökulmasta.
Sorcha lista joka nyt poseeraa ekassa postissa näyttää kyllä aika perus ahdistavalta. Ainoa juttu minkä voisin kuvitella ahistavan vielä enemmän olis jos Concuestin muuttais Beast 09 + Spriggan komboksi näin meikän mage hunter spämmiä vastaan. Pinnat varmaan tuolta koldun kapitan Valachevista. Nyssit menettäis siinä... ömm mahollisuuden shatterstormiin jaa... oliko vielä muuta? Se loitsu on varmasti ihan hyvä myös kuolon tähdellä. En sitten tiiä että miten hyvin Sorcha pyörittää kahta jaskaa, mutta beasti on just mitä nimi ehdottaa ja Sprigganissa ahdistaa aina ihan kaikki mitä se tekee. Spriggan varsinkaan ei tarvi focusta ampuakseen niitä hemmetin flareja vaikkapa nysseille niin en usko että kaks jaskaa pilaa sorchan ihan heti, mutta te Khadorilaisethan sen parhaiten tiiätte.
Iruskista en paljoa osaa sanoa, toi lista ei sano mulle juuta eikä jaata, mutta toisaalta sanoitkin että Sorcha ottaa retri matsit. :)
Lopugs vähä läbbää: Mun mielestä yksikään Khadori pelaaja ei ole valmis motherlandiläinen ennenkuin hänen listansa näyttää tältä:
Sorcha lista joka nyt poseeraa ekassa postissa näyttää kyllä aika perus ahdistavalta. Ainoa juttu minkä voisin kuvitella ahistavan vielä enemmän olis jos Concuestin muuttais Beast 09 + Spriggan komboksi näin meikän mage hunter spämmiä vastaan. Pinnat varmaan tuolta koldun kapitan Valachevista. Nyssit menettäis siinä... ömm mahollisuuden shatterstormiin jaa... oliko vielä muuta? Se loitsu on varmasti ihan hyvä myös kuolon tähdellä. En sitten tiiä että miten hyvin Sorcha pyörittää kahta jaskaa, mutta beasti on just mitä nimi ehdottaa ja Sprigganissa ahdistaa aina ihan kaikki mitä se tekee. Spriggan varsinkaan ei tarvi focusta ampuakseen niitä hemmetin flareja vaikkapa nysseille niin en usko että kaks jaskaa pilaa sorchan ihan heti, mutta te Khadorilaisethan sen parhaiten tiiätte.
Iruskista en paljoa osaa sanoa, toi lista ei sano mulle juuta eikä jaata, mutta toisaalta sanoitkin että Sorcha ottaa retri matsit. :)
Lopugs vähä läbbää: Mun mielestä yksikään Khadori pelaaja ei ole valmis motherlandiläinen ennenkuin hänen listansa näyttää tältä:
Tosta Khador ei mene enää seksikkäämmäksi <3 Ja jos ette usko Strakoviin, lukekaa hänen fluffinsa toinen lause:Kommander Strakhov *6
-Spriggan 10pts
-Torch 10pts
Assault Kommandos (Leader and 5 Grunts) 5pts
-3 Assault Kommando Flame Throwers 3pts
Man-o-war Demolition Corps (Leader and 4 Grunts) 9pts
Widowmakers (Leader and 3 Grunts) 4pts
Man-o-war Drakhun (with dismount) 5pts
Widowmaker Marksman 2pts
Forces of Warmachine: Khador kirjoitti:This is the man the High Kommand turns for the execution of its most dangerous missions, for if he cannot succeed the task is impossible.
Hän on puhunut.
- GreenMeanie
Itseasiassa conquest + mekaanikot on yhtä paljon kun beasti ja spriggani. Mul vaan tuntuu et fokusta ei riitä millään. Beasti on kyllä todettu kovaksi, mut niin paljon kun mä haluunki tykätä sprigganista niin sen lataaminen fokuksella saati boundless chargella vie ihan liikaa resursseja siihen että se ei ilman fiittiä saa heviä tapettua luotettavasti. Conquesti on vaan musta kivampi. MHSF on myös ainoo juttu joka kuolee sen barrageihin.Veripallo kirjoitti: Sorcha lista joka nyt poseeraa ekassa postissa näyttää kyllä aika perus ahdistavalta. Ainoa juttu minkä voisin kuvitella ahistavan vielä enemmän olis jos Concuestin muuttais Beast 09 + Spriggan komboksi näin meikän mage hunter spämmiä vastaan.
Zephyr. Oikeesti se on mun mielestä niin naurettavan hyvä. Pelkästään se, että nyssit saa 3'' lisää rangea on musta sen 2 pinnan arvosta, se että ne saa sillä pois meleestä on vaan bonus. Myös noissa matchupeisa missä RFP oikeesti merkitsee niin shatterstormia kyl kierrättääkin mielellään.Veripallo kirjoitti: Pinnat varmaan tuolta koldun kapitan Valachevista. Nyssit menettäis siinä... ömm mahollisuuden shatterstormiin jaa... oliko vielä muuta?
Kiitti vaan vinkistä, mut ostan ennemmin noi 90 bone grinderia + OWn tieriin tarvittavat kossitet kun tän setin.Veripallo kirjoitti: -Torch 10pts
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Hups, en ollut huomannutkaan että siellä oli mekaanikkoja! Ehottomasti ne sitten pois ja Valachev saa jäädä! Nii joo Zephyr sillä olikin. Se on kyl tosi hyvä tyyppi.
Jos spriggan ei vain millään onnistu niin ehkä sitten devastatori/demolisheri ja jämäpinnalla vaikkapa Reinholt? En ole ikinä noita jaskoja kohdannu mutta paperilla vaikuttavat aika ahdistavilta. Devastatori varsinkin on kuin aikapommi jota on miltei mahdoton pysäyttää, niis on niin sairaasti peltiä päällä. Toki ne on enemmän rikottavissa sitten sen jälkeen kun se kuoriutuu mut luulisin että se tarkoittaa myös että paljon meikäläisiä kuolee siinä vaiheessa. Muutenkin luulisin että tommonen jaska suojelee omiaan melko hyvin vetämällä niin sairaasti tulta puoleensa.
Jos spriggan ei vain millään onnistu niin ehkä sitten devastatori/demolisheri ja jämäpinnalla vaikkapa Reinholt? En ole ikinä noita jaskoja kohdannu mutta paperilla vaikuttavat aika ahdistavilta. Devastatori varsinkin on kuin aikapommi jota on miltei mahdoton pysäyttää, niis on niin sairaasti peltiä päällä. Toki ne on enemmän rikottavissa sitten sen jälkeen kun se kuoriutuu mut luulisin että se tarkoittaa myös että paljon meikäläisiä kuolee siinä vaiheessa. Muutenkin luulisin että tommonen jaska suojelee omiaan melko hyvin vetämällä niin sairaasti tulta puoleensa.
Hän on puhunut.
- GreenMeanie
Mut kun ne ei riko hevejä ja devastaattorin saaminen räjähtämään hyvin on sekin aika hankalaa, sihen kun vielä lisää sen että kaikki on valmistautunu rikkomaan kolossaaleja niin ei toi 25 nyt NIIN mahoton ole.Veripallo kirjoitti: Jos spriggan ei vain millään onnistu niin ehkä sitten devastatori/demolisheri ja jämäpinnalla vaikkapa Reinholt? En ole ikinä noita jaskoja kohdannu mutta paperilla vaikuttavat aika ahdistavilta. Devastatori varsinkin on kuin aikapommi jota on miltei mahdoton pysäyttää, niis on niin sairaasti peltiä päällä.
Edit: Mitäköhän mä olin kehitelly.
- GreenMeanie
Noniin, koulun takomisen yhteydessä puhelimesta on näyttö melkeen kulunut puhki war roomin kanssa leikkiessä. pIrusk pysyis vielä Conquestin ja IFPiden kanssa vaatimassa sitä listaa mikä pystyy poistamaan kolossaalin ja arm 18 infantrya. Kaikki mihin ei tarvi osua kaatuu myös tällä aika helposti. Vaikka tosissaan tykkään eSorschasta ajatuksena, huomasin että koska iruski ei juuri charactereita tarvitse, saan kaikki khadorin staplet mahtumaan yhteen listaan pVladin alle joka vaan tekee kaikesta parempaa.
eSorschasta tulee eniten ikävä RFPtä, mutta eMorvahnaa vastaan vois ainakin pelaa iruskillakin ja eGaspy nyt on vähän huono kaikille khadorin vaihtoehdoille jos sillä on mukana banei ja bilei, mut minkäs teet.Lista 1: Banei khadorilaisella otteella
Kommandant Irusk (*6pts)
* Conquest (19pts)
* Sylys Wyshnalyrr, the Seeker (2pts)
Battle Mechaniks (Leader and 3 Grunts) (2pts)
Iron Fang Pikemen (Leader and 9 Grunts) (8pts)
* Black Dragon Officer & Standard (2pts)
* Iron Fang Pikemen Officer & Standard (2pts)
Iron Fang Uhlans (Leader and 4 Grunts) (11pts)
Saxon Orrik (2pts)
Tässä on 3 2 pinnan juttua, joista vähintään yksi vaihtuu IF Kovnikiksi kunhan se julkaistaan. Mekaanikot on ihan kivoja sillon kun ne pääsee käyttöön, sylys antaa sen ilmasen superiority focuksen ja saxon antaa 3 meleeunitille paljon tarvittua pathfinderia chargejen ulkopuolella.
Lista 2: Ikinä en oo tota nähny pöydällä
Vladimir, The Dark Prince (*5pts)
* Behemoth (13pts)
* Drago (8pts)
Cylena Raefyll & Nyss Hunters (Cylena and 9 Grunts) (10pts)
* Koldun Kapitan Valachev (2pts)
Great Bears of Gallowswood (5pts)
Lady Aiyana & Master Holt (4pts)
Winter Guard Infantry (Leader and 9 Grunts) (6pts)
* Winter Guard Infantry Officer & Standard (2pts)
Eiryss, Angel of Retribution (3pts)
Kovnik Jozef Grigorovich (2pts)
Mulla on aika kova luotto siihen, että WGI toimis ilman IF. Ei mitään rakettitiedettä, Drago juoksentelee (tarvittaessa fiitin avustamana) ilmaseks koppailemassa tarjottuja hevejä.
- GreenMeanie
Jamie P, joka on niin kova jätkä kun vaan legioonapelaaja voi olla (keskitason alapuolella enivei), khadoriakin joskus pyöritelly, postas tämmösen Khador foorumille, ja mä vähän ihastuin.
Tatun kanssa viikko sitten juttelin jo eIruskista kun se sopi niin kivasti tilaukseen, mutta mun pläänit oli kyllä ihan erilaiset kun tää. Vähän innostuin tästä, kun aika paljon nappeja (eliminatorit, mortar, gun carriage) saa tässä erilaisen aseman ku mikä niillä muuten on mut yleisimmät characterit ei oo välttämättömiä.eIrusk
Spriggan (bonded) - 4 focusta, +2 def ja knockki immuunius, ihan kiva, vaikkei välttämättä mitään erityistä hehkutettavaa ookkaan.
Gun Carriage - Piilo Iruskille, heittelee raffia ja on muutenkin paikoittain aika ärsyttävä.
10 IFP & UA - Iruskilta tough, IF kovnikilta no knockdown. Vois olla Black Dragoneitakin mutkun minifiitillä pääsee pidemmälle. BL.
5 Shock Troopers - IF kovnikilta +2 movementia shield wallissa, tactical supremacy antaa vielä 3 lisää aktivaation lopussa. eli 11/21 ja 8 boksia jotka etenee 9 tuumaa vuorossa.
Widowmakers - Infantryn poistoon, taffi iruskin lähellä.
Eliminators - meleessä def 17 ilman IF, paikoittain voisi olla myös hyvä BL kohde jos tähdet osuu kohdalleen ja on tarpeeks lähellä iruskia.
Eliminators
Mortar - FFE. 20 tuumaa, buustattu pov 16. Ratti kolmosella buustattuna, mut hei, kaikkee ei voi saada.
IFP Kovnik - Supportti, joka tekee listasta pelattavan.
Sylys Wyshnalyyr - +2 rangea spelleihin, ilmanen upkeep, arcane secretsit airburstiin yms.
- Ihme_apina
Eik FFE oo ihan hyvä kärryllekkin, saa kuitenkin liikkuu ja ampuu yms.
Ite droppaisin tosta mortarin ja ottaisin sillä vaikka toisen IFKovikin ja reiskan.. tai jotain muuta..
Oon vähän aatellu tän tyylistä listaa mut itel ehkä kärry vaihtuis toiseen fangi unittiin.
Ite droppaisin tosta mortarin ja ottaisin sillä vaikka toisen IFKovikin ja reiskan.. tai jotain muuta..
Oon vähän aatellu tän tyylistä listaa mut itel ehkä kärry vaihtuis toiseen fangi unittiin.
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
- GreenMeanie
Heh. Joo ihan samoi ajatuksii ku mulki on ollu ennen. Ooks sä pelaillu eIruskii?Ihme_apina kirjoitti:Eik FFE oo ihan hyvä kärryllekkin, saa kuitenkin liikkuu ja ampuu yms.
Ku mul on kuitenki se fiilis, et upkeeppien heiton jälkeen tarvii kämppäillä jos haluu hengailla riittävän lähellä että jengi pysyy commandilla. 15/15 nyt on kuitenki aika rikki puhallettavissa.
Kärry on musta aika oleellinen tossa. Kuten sanottu niin iruskin pitää olla ihan naurettavan edessä ilman oikeestaan muuta suojaa kun fiitti, johon tramplaava ja ampuileva kärry on musta ihan sopiva suojaks. Joo, mortarin vois vaihtaa kyl, esim. gorman + reinholdt suojais iruskia kivammin, mut toisaalta toi aika takana oleva FFE pyssykin vois olla ihan toimiva ajatus ja antais tekosyyn käyttää mortaria.
- Ihme_apina
Tarttisko sinne sen cmd+1 muijan, vai vihaak seki Khadorii niinku kaikki hyvät soolot mitä tarttis ja haluis?
Madelyn on kyl kätevä, jos haluaa tuplata casterin osumapinta-alan ampumista vastaan ja tehä siitä DEF14 maalin. Joo Khadorille toimii.Ihme_apina kirjoitti:Tarttisko sinne sen cmd+1 muijan, vai vihaak seki Khadorii niinku kaikki hyvät soolot mitä tarttis ja haluis?
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
- GreenMeanie
Siis madelynhan on ihan täys horo, toimii kaikilla. Tosi hyvä idea kyl, onneks myin omani just pois. Pitääkin tilaa uus heti kun keksin mitä muuta tarvin. Antaa muuten eIruskille myös aika pitkän hätä-assasinaation, kun laittas ton ja reinholdtin mortarin tilalle. 2 tuplaboostattua pow12 24'' tuumaan iruskin alotuspaikasta.
Edit; Jaakko kerkeskin ensin, ja jouduin tarkastaa; Sucker! ei ilmeisesti oikeesti ole ''may'' kyky. Toisaalta toi lista nyt vaatii siinä olevan IFPei lähellä joka tapauksessa, mut... Jaakko pitääkö sun aina pilaa kaikki hauska SÄÄNNÖILLÄ?
Edit; Jaakko kerkeskin ensin, ja jouduin tarkastaa; Sucker! ei ilmeisesti oikeesti ole ''may'' kyky. Toisaalta toi lista nyt vaatii siinä olevan IFPei lähellä joka tapauksessa, mut... Jaakko pitääkö sun aina pilaa kaikki hauska SÄÄNNÖILLÄ?
Kiitti Jaakko!
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
- GreenMeanie
Ja Khador-meta jatkuu
Moi kaikki. Possut on liian op niin mietin vähän khador listoi. Miks kaikkien mielestä toi butcherin NQ-tieri ei oo ihan OP?
Toiseks listaks sit joku joka hoitelee infatryspammin (yms. cryxit)? Kertokaa nyt taas joku et mitä mä en nää?
Koska voitan +1 alotusrollin ansiosta, meen eka ja tokan alottavalla mulla on black dragonit 9¨vastustajan puolella 16/22 ja immuunei knockille. Sit kun ne saa tapettua ni sit kaikki muu lyö ihan naurettavan kovaa ja on ihan yhtä vaikeeta tappaa. High def infantry nyt ois varmaan rasittavaa poistaa, mut jos ne tulee zonelle niin devastaattorit voi vaik räjähtää ne pois jos CMAt ei riitä.Tiers: 4
The Butcher of Khardov (*6pts)
* Devastator (9pts)
* Devastator (9pts)
* War dog (1pts)
Iron Fang Kovnik (2pts)
Iron Fang Kovnik (2pts)
* Black Dragon Officer & Standard (0pts)
Iron Fang Uhlans (Leader and 4 Grunts) (11pts)
Kovnik Markov (4pts)
Tieriboonuksina ilmanen UA, +1 alotukseen ja advance move black dragoneille, butcherille ja devastaattoreille.
Toiseks listaks sit joku joka hoitelee infatryspammin (yms. cryxit)? Kertokaa nyt taas joku et mitä mä en nää?
- Ihme_apina
ON on hyvä, mut ite miettiny heppoi viel kolmanneks IFP unitiks tosa :D
Samalla saa Stalinista Karhuja paikkaa vähän mat6 ongelmaa
eli:
Tiers: 4
* Devastator (9pts)
* Devastator (9pts)
* War dog (1pts)
Iron Fang Kovnik (2pts)
Iron Fang Kovnik (2pts)
Tiä yhtään kumpi olis oikeesti parempi lista, Iron Flesh Uhlanitki kestää ihan ok, mut samal antaa kohteen vastustajan isoille pyssyille, tosa niil on joko small base infantryy tai arm25 Devoi
eli:
* Devastator (9pts)
* Devastator (9pts)
* War dog (1pts)
Iron Fang Kovnik (2pts)
Iron Fang Kovnik (2pts)
Tiä yhtään kumpi olis oikeesti parempi lista, Iron Flesh Uhlanitki kestää ihan ok, mut samal antaa kohteen vastustajan isoille pyssyille, tosa niil on joko small base infantryy tai arm25 Devoi
Ah, miten ankeeta. Bane voi mokaa damagerollin..Ihme_apina kirjoitti:ON on hyvä, mut ite miettiny heppoi viel kolmanneks IFP unitiks tosa :D
eli:
* Devastator (9pts)
* Devastator (9pts)
* War dog (1pts)
Iron Fang Kovnik (2pts)
Iron Fang Kovnik (2pts)
Ei, mä laskinkin sen uudestaan ni ei oo kovin todennäköstä. Jatkakaa vaan.
Circlen POW 9:llä menee vähän nihkeemmäksi.
EDIT: On toi kyllä niin ahdistava lista. Miksi nykyään pelataan ARM-spämmiä niin paljon? En voi enää pelata circlellä constructeja ja satyyreja. :(
EDIT2: Mut onneks noi on hitaita eikä lyö kovaa :(
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
- GreenMeanie
Tänks! Ei tossa oo sen kummempaa ajatusta kun että IFPit on kalliita ja melee infantryn spammaaminen ei toimi ikinä (eiks vaan banet ja doomikset?). Vaik totesinki swinnishis ponit ihan tunkeiks niin possuil oon todennu et toi (ajoittainenki) pathfinder on kyl aika hyvä juttu. Myös cavalry charge antaa pari heittoo pelissä noita def 14+ vastaan.Ihme_apina kirjoitti:ON on hyvä, mut ite miettiny heppoi viel kolmanneks IFP unitiks tosa :D
Oisko banei vastaan tämmöne? Ois siel bondattu spriggani, ifpit ja karhui koppaamas hevei et vois retri/cryx matsei koittaa pelailla vaik listois oiski muutaki ku MHSF/Banei?petskules kirjoitti: Ah, miten ankeeta. Bane voi mokaa damagerollin..
Forward Kommander Sorscha (*6pts)
* Spriggan (10pts)
* Sylys Wyshnalyrr, the Seeker (2pts)
Greylord Outriders (Leader and 4 Grunts) (9pts)
Lady Aiyana & Master Holt (4pts)
Winter Guard Rifle Corps (Leader and 9 Grunts) (8pts)
Eiryss, Angel of Retribution (3pts)
Iron Fang Uhlan (2pts)
Kovnik Jozef Grigorovich (2pts)
Reinholdt, Gobber Speculator (1pts)