Unkarilaista Jalkaväkeä 1780 pistettä

Niitä ittiänsä.
Suolakala

Re: Unkarilaista Jalkaväkeä 1780 pistettä

Viesti Kirjoittaja Suolakala »

Täytyy kyllä sano et tykkään tosta aika paljon. 6 kk tiimiä -> 4 mortaria ja 3 at tykkii vaikuttaa aika diililtä. Kai noikin voi laittaa tilaukseen (mortarit mulla on jo) ja sit iteroida erilaisia listoja =).
Elämä on kovaa,
laku ei,
syö siis lakua.
A. Meaney

Viesti Kirjoittaja A. Meaney »

Suolakala kirjoitti:Täytyy kyllä sano et tykkään tosta aika paljon. 6 kk tiimiä -> 4 mortaria ja 3 at tykkii vaikuttaa aika diililtä. Kai noikin voi laittaa tilaukseen (mortarit mulla on jo) ja sit iteroida erilaisia listoja =).
Hyvä pointti. KK:t himaan ja mortarit ja PST tykit peliin. "Unkarin kiinan muuri"-taktiikka on kyllä rikki... meitä saatetaan syyttää llievästä trollaamisesta ;)

Mutta "vain voitto ratkaisee"!!!
Suolakala

Eiks joku muukin lista saa kiinan muurin :D?
Elämä on kovaa,
laku ei,
syö siis lakua.
Vonrichthofen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vonrichthofen »

Suolakala kirjoitti:Eiks joku muukin lista saa kiinan muurin :D?
Kunhan ketkuilee, toissa vuonna taisi olla Cassino FJ:t.
Nopat & Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho

"Stuff breaks, people die"
-CP2020-

VonRichthofen's Lounge
Suolakala

Oon tällä Jussin hienosäätämällä listalla ny pelannu, boobytrapseja voisi olla vieläkin enemmän, mutta valitettavasti pisteitä niihin on vaikea saada. Tää näyttäis lopulliselta listalta etc:hen. Pitää vaan koittaa treenata vielä lisää, jotta en kämmää sääntöjä turnauksessa. Varmaan panostan ja voisin melkeen singlesissä pelata ennen etc:tä niin saa hyvän pelidraivin päälle :D, jos semmonen fowista nyt järkätään.

Kuva
Elämä on kovaa,
laku ei,
syö siis lakua.
Sotalammas

Viesti Kirjoittaja Sotalammas »

Suolakala kirjoitti:Oon tällä Jussin hienosäätämällä listalla ny pelannu, boobytrapseja voisi olla vieläkin enemmän, mutta valitettavasti pisteitä niihin on vaikea saada. Tää näyttäis lopulliselta listalta etc:hen. Pitää vaan koittaa treenata vielä lisää, jotta en kämmää sääntöjä turnauksessa. Varmaan panostan ja voisin melkeen singlesissä pelata ennen etc:tä niin saa hyvän pelidraivin päälle :D, jos semmonen fowista nyt järkätään.

Kuva
Jätkähän ihan panostaa. Kyllä siellä on single event Fowissakin. Ei muuta ku ilmoa sisään.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FoW: Armeijalistat”