Joo, pitää kyllä ehdottomasti!Fiend_ kirjoitti:Pitäiskö järjestää joku teema ilta tän tiimoilta? Kerätään kaikki kasaan ja otetaan ekat pelit?
Kiltapallo
- Hammerheart
Re: Kiltapallo
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
- Hammerheart
Fisustajien JAC on aika ukko:

Panomiesten Stoker - tulihehkua nassukkaan maalilla sitten vaan:

Mutta Casket se vasta mörkö on:

Resiini-Morticianit köörissä:

Tammikuussa (helmikuussa) mäjähtää!

Panomiesten Stoker - tulihehkua nassukkaan maalilla sitten vaan:

Mutta Casket se vasta mörkö on:

Resiini-Morticianit köörissä:
Tammikuussa (helmikuussa) mäjähtää!
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
On ne hienoja. Toi Morticianien vasemman puoleinen on vaan aivan jäätävän hieno.
Something something Dangerzone!
Milenkiinnolla olen seuraillut miten tämä kehittyy, mutta hyvin hitaasti on tätä infoa pukannut tänne foorumin puolelle. Kertokaapas joku fiksumpi hieman enemmän tästä, lähinnä aloittejija infoa tässä haen. Eli mitä lysti kustantaa ja montako modelia kentälle tarvitaan/saa tuoda ja mistä päin maailmaa näitä saa ja kannattaa tilata sekä tietenkin löytyykö säännöt ilmaiseksi jotais vain pitääkö nämä ostaa erikseen että pääsee tutustumaan peliin.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
- Hammerheart
Tätä ei siis ihan vielä saa mistään. Joukkorahoitukseen osallistuneet saavat näillä näkymin nappulansa helmikuun alkupuolella (mutta saa nähdä - alkukeväästä kuitenkin), jonka jälkeen nämä tulevat yleiseen levitykseen.Runt kirjoitti:Milenkiinnolla olen seuraillut miten tämä kehittyy, mutta hyvin hitaasti on tätä infoa pukannut tänne foorumin puolelle. Kertokaapas joku fiksumpi hieman enemmän tästä, lähinnä aloittejija infoa tässä haen. Eli mitä lysti kustantaa ja montako modelia kentälle tarvitaan/saa tuoda ja mistä päin maailmaa näitä saa ja kannattaa tilata sekä tietenkin löytyykö säännöt ilmaiseksi jotais vain pitääkö nämä ostaa erikseen että pääsee tutustumaan peliin.
Brittiläinen firma, eli ilmestyttyään tänne Suomeenkin hommaaminen pitäisi olla helppoa.
Aloitusjoukkueen tarkkaa hintaa ei vielä tiedä, mutta tuskin se ihan hirmuinen summa on, koska nappeja kentällä tosiaan on viisi plus maskotti.
Täältä saa säännöt (ne on niisä palloissa - ei maailman intuitiivisin käyttöliittymä), mutta ne eivät ole lopulliset vaan viimeiset beta-versiot:
http://guildball.com/#downloads
Ymmärtääkseni säännöt ovat valmistuttuaankin ilmaiset (vaikka sääntökirjan voi myös ostaa, jos haluaa fyysisen kappaleen).
- Hammerheart
Eli viivästystä tosiaan tuli johtuen Griffin Miniaturesin (toinen Briteissä olevista metallifiguja "freelancerina" valavista puljuista ja ymmärtääkseni se isompi) perustaja-omistajan kuoltua yllättäen joulun alla. Saivat kuitenkin tammikuun aikana toimitukset jälleen rullimaan, mutta odotettu KS-kamojen postitus siirtyy maaliskuulle. Sama homma muuten osui aika moneen muuhunkin KS:ään (Pulp City ja Wolsung ja Raging Heroes nyt ainakin).
Noh, etukäteisvilkaisu kuitenkin toiseen kauteen:

Fisustajien lookki on kyllä ihan mieletön. Sanonpahan vaan.
Noh, etukäteisvilkaisu kuitenkin toiseen kauteen:

Fisustajien lookki on kyllä ihan mieletön. Sanonpahan vaan.
Innolla odotan kyllä tätä peliä. Varsinkin kunhan saadaan kaikki figut kasaan ja näin niin päästään pitää kickoff ilta tän tiimoilta! :)
- Hammerheart
No jumaleissön:

Tossa on kyllä monta monituista kertakaikkisen upeaa nappia. Huhhuh.

Tossa on kyllä monta monituista kertakaikkisen upeaa nappia. Huhhuh.
Ai, että toi Tophat butcher mies on magee nappi! Eikös mulle ollu tulossa toi? Toivottavasti! Aivan tajuttoman magee! Ton näköinen olisi pitänyt olla Ironsidesin Malifaucxissa!
Nyt vasta löysin tämänkin... Nämähän rendaukset näyttävät jo figuilta ja nuo printit samoin. Ei mitenkään pahan näköistä todellakaan.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
- Hammerheart
Maalautuvatkin kivasti:

Taitaapi olla ekat monimutkaiset 3d-sculptitut figut, joihin olen törmännyt, jotka näyttää myös hyvältä maalattuna. Hommaa on selvästi mietitty ja ehkä tosiaan auttaa, jos projektia vetää johtamisen kokenut ammattilainen.
? Et ole siis pitänyt juuri mistään figuureista, jotka on tuotettu viimeisten n. 1-2 vuoden aikana? Makuasioita, itselle nämä ovat liian heroic-skaalaisia.Silveri kirjoitti:Taitaapi olla ekat monimutkaiset 3d-sculptitut figut, joihin olen törmännyt, jotka näyttää myös hyvältä maalattuna. Hommaa on selvästi mietitty ja ehkä tosiaan auttaa, jos projektia vetää johtamisen kokenut ammattilainen.
Maalaus on ok, mutta luulisin, että nämä toimisivat paremmin vaihtelevammalla ja enemmän murretulla väripaletilla. Sinininen on hyvin samansävyistä kautta linjan.
Tönkkö-oneposerit ftw!Morze kirjoitti: Et ole siis pitänyt juuri mistään figuureista, jotka on tuotettu viimeisten n. 1-2 vuoden aikana? Makuasioita, itselle nämä ovat liian heroic-skaalaisia.
Jos vaihtoehtona on frankestein-multiposerit, niin kyllä.Silveri kirjoitti:Tönkkö-oneposerit ftw!Morze kirjoitti: Et ole siis pitänyt juuri mistään figuureista, jotka on tuotettu viimeisten n. 1-2 vuoden aikana? Makuasioita, itselle nämä ovat liian heroic-skaalaisia.
Mulla oli aikanaan vuonna miekka ja kivi pari yksikköä näitä.
Siinä mun käsitys "tönkkö-oneposereista" - 'eavy metal -maalauksella vielä! Nämä GB-tuotokset ovat sentään jo vähän edistyksellisempiä. :)
Siinä mun käsitys "tönkkö-oneposereista" - 'eavy metal -maalauksella vielä! Nämä GB-tuotokset ovat sentään jo vähän edistyksellisempiä. :)
- Hammerheart
Sääntökirja julkaistiin ja on nyt saatavilla (ilmainen PDF siis). On muuten hemmetin komea kirja!
http://guildball.com/downloads/GuildBall_Season01.pdf
Tulostusta ajatellen parempi design on luvattu tulevaksi jossain vaiheessa.
http://guildball.com/downloads/GuildBall_Season01.pdf
Tulostusta ajatellen parempi design on luvattu tulevaksi jossain vaiheessa.
- Hammerheart
Aah hauskaa, noista kuvista näkee ne normikaput - KS:n mukana tulee alt kapteenit kaikille jengeille, kun taas yleiseen julkaisuun tulee nuo noissa kuvissa esiintyneet. Siis ymmärtääkseni. En ollut ennen näitä nähnytkään.Fiend_ kirjoitti:http://www.beastsofwar.com/guild-ball/r ... sive-minx/
Lisää kuvia! Ai, että on komeita nappeja.