"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kouvolan Puolenkuun Pelien 40K turnaus 07.02.2015 12/12

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
Eduboy

Re: Kouvolan Puolenkuun Pelien 40K turnaus 07.02.2015 12/12

Viesti Kirjoittaja Eduboy »

Runic kirjoitti:Hyvä turnaus oli, hauskaa koko päivän. Kudos vaan että mitään mauttomia ( tietysti subjektiivinen käsite ) ei kummemmin näkynyt vaikka käytännössä melkein kaikki oli sallittu.

Mua huvittaa suuresti että oon ainoo jolla on 0 maalauspistettä. :D
Positiivinen puoli oli et ikinä ei oo ollu näin paljoo kokonaa maalattui :D
kwazky

Viesti Kirjoittaja kwazky »

Kiitos järkkäreille. Noppa toi ja vei. Hauskaa oli. Mukavia vastustajia. Kiitoksia myös heille.
Mun mielestä pisteet ekasta pelistä on merkattu väärin. Elikkä Apajalahdelle 2 pojoa enempi kuuluisi. Sekoilimme Haverisen kanssa skenun pelaamisen ja sovimme 2 pts / obj. Mulla pelin päättyessä 4 obj ja haverisella 1. Erotus 6 pts elikkä 16 -4.
rikucifer

Viesti Kirjoittaja rikucifer »

Hyvä Jukka!
Eduboy

kwazky kirjoitti:Kiitos järkkäreille. Noppa toi ja vei. Hauskaa oli. Mukavia vastustajia. Kiitoksia myös heille.
Mun mielestä pisteet ekasta pelistä on merkattu väärin. Elikkä Apajalahdelle 2 pojoa enempi kuuluisi. Sekoilimme Haverisen kanssa skenun pelaamisen ja sovimme 2 pts / obj. Mulla pelin päättyessä 4 obj ja haverisella 1. Erotus 6 pts elikkä 16 -4.
Jos näin kerran on, se on vähän awkward tilanne koska nousit Petrin ohi 3. sijalle...
kwazky

Viesti Kirjoittaja kwazky »

Ei hätää palkintojen suhteen. Ajattelin tulla uudestaan kun oli niin hauskaa. Lähinnä jos siellä pelataan liigaa niin sitä varten ajattelin.
MRPerson

Viesti Kirjoittaja MRPerson »

Jesh, hyvä turnaus, mukavaa vastusta. Tosin aikaa olisi voinut olla pikkasen enempi, ku joka pelissä meinas kiire tulla.
Eduboy

Aikaa ei oikeen voi lisätä koska pitää pysyä liikkeen aukioloajoissa. Pelien välissä kesti vähän kauemmin, koska en käyttänyt konetta taulukointiin, mutta oli kyllä viimeinen kerta kun vedän paperille. Tuplaskenut myös veivät oman aikansa, joten niistä luovutaan.
Frank

Viesti Kirjoittaja Frank »

Kiitos turnauksesta järjestäjälle sekä vastustajilleni, Karri, Jaakko ja Jere!

Palautetta:
Tuplaskenujen poistaminen ei ole ratkaisu ajanpuutteeseen. Samat unitit siellä liikkuvat ja sama kohkaus on pelaajilla riippumatta skenuista.
Kolmas skenaario ei oikein toiminut tuollaisenan. Omassa pelissäni kävi niin, että pystyin lukitsemaan vastustajan sellaiseen korttitilanteeseen, että hän ei voinut suorittaa objektiivejä mitenkään.
Esim. Aloitan pelin ja saan valita vapaasti mitkä neljästä kortista suoritan. Vastustaja vetäsee pakasta Scour the skies, big game hunter, jne... tilanteessa, jossa minulla ei ole lentokonetta tai vehicleä. Tässä tilanteessa vastustaja ei voi suorittaa objeja ja minun intresseissä on pitää nuo kortit koko ajan pöydällä, jotta vastustaja ei voi tehdä pisteitä. Jos vastustaja oman vuoron päätteeksi discardaa jotain niin minä saan taas enemmän valinnanvaraa objejen tekemiseen. All in all, paskan maelstrom käden purkaminen ei onnistu tuossa skenussa. Jos jotain vastaavaa halutaan vielä peluuttaa niin kannattaa pohtia:
1) Pelaaja B discardaa kortin Pelaajan A vuoron lopussa ----> muistuttaa enemmän maelstromin perusideaa
2) Kerran pelissä saa discardaa kaksi korttia
3) jotain muuta...

Kiitos kuitenkin, että turnauksia järjestetään ja uskalletaan kokeilla jotain omia skenujakin. Enemmän pelitestausta vaan omiin skenuihin ennen kuin niitä peluutetaan turnauksissa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”