War Head Hammerhead: The Triad 2 -seuranta | Tulokset!
Re: Hammerhead: The Triad 2 -seuranta [Yleisövisa käynnissä!]
Nevan Eldareilla voittoon.
It's really, really easy to see a complaint that you don't happen to agree with, and imbue it with a whole lot more emotion than is actually present.
Koska Eetu pelaa demoneilla, niin uskon että demppakonkari Pekka "Ishmael" Koskivirta tulee viemään voiton. Katsotaan miten käy!
"In the eyes of an amateur there are many options, but in the eyes of a master there are just a few"
-Unknown list builder-
-Unknown list builder-
Pekka Koskivirta hoitaa homman kotiin.
Jouni Haavisto ja Örkkidemonit voittoon.
L:XVI/C:VIII
Vedetään kotiinpäin, "The Artist Formerly Known as Natunen" vie :)
Finaali Allun ja Pekan välillä ja Allu vie viiksikarvan mitalla.
Pekka "Ishmael" Koskivirta voittaa.
First law: You can't win
Secod law: You can only lose
Third Law: You can't get out of the game
Secod law: You can only lose
Third Law: You can't get out of the game
- Raaka-Arska
Miika "Vasara" Kalliokari voittoon.
We're so loud you wanna die
Go forth and amplify
Here come the Noise Marines
(From 'Noise Marines' by D-Rok)
Go forth and amplify
Here come the Noise Marines
(From 'Noise Marines' by D-Rok)
Voiton vie Roni Landgr... eiku hetkinen se joutuki perumaan. Aika vaikee sit sanoo ku selkee ennakkosuosikki on tippunu listoilta mut heitetään nyt veikkaukseks sit vaik juselius ku se on niin hauska äiä
-
Purging Flame
Ihan noin niinkuin sivuhuomiona, olen ollut siinä uskossa, että jos ottaa Sentinels of Terra detun, ei voi niille ottaa reliccejä sm dexistä?
Tuossa Juseliuksen listassa on nimittäin SoT detun CM:llä Shield Eternal joka on sm dexistä, eikä SoT reliceistä.
Ja jännä muuten nähdä että aiemmin jo turnauspiirien tuomitsema Riptide on tehnyt vahvan paluun listoihin.
Itse voittajaksi veikataan vaikkapa Eetu Peltola.
Tuossa Juseliuksen listassa on nimittäin SoT detun CM:llä Shield Eternal joka on sm dexistä, eikä SoT reliceistä.
Ja jännä muuten nähdä että aiemmin jo turnauspiirien tuomitsema Riptide on tehnyt vahvan paluun listoihin.
Itse voittajaksi veikataan vaikkapa Eetu Peltola.
Miika kalliokari
"Triad 2: Return of the Riptides"Purging Flame kirjoitti: Ja jännä muuten nähdä että aiemmin jo turnauspiirien tuomitsema Riptide on tehnyt vahvan paluun listoihin.
Veikataan nyt vaikka siltä pohjalta voittaksikin sitä pelaajaa jolla on eniten ripsoja, eli Emppua.
Kyl miä viän... Jumbo sijan. Jounin örkit voittaa.
Oikeassa taidat olla. Korjaus kehotus lähetetty Juseliukselle ;)Purging Flame kirjoitti:Ihan noin niinkuin sivuhuomiona, olen ollut siinä uskossa, että jos ottaa Sentinels of Terra detun, ei voi niille ottaa reliccejä sm dexistä?
Juurikin tämän takia hyvä että listat on tän tason turnauksessa jo muutaman päivän etukäteen julkiset. Tässä on päivän mittaan ilmennyt useampikin sääntöpaketin vastainen laittomuus kun ollaan listoja syynäilty. Nämä ehtii onneksi vielä korjaamaan.
"In the eyes of an amateur there are many options, but in the eyes of a master there are just a few"
-Unknown list builder-
-Unknown list builder-
Minä veikkaan mustaa hevosta: Mr. E. Torikkaa aka eduboyta, koska haluan nähä tutut neekröönit live striimissä (finaalissa, en randomilla, lul) :D
Hyvin bongattu, joudun ajamaan niin kiireellä duunista himaan korjaamaan et sain sakot. Ei vaan, oisin varmaan saanu muutenki. Fiksattu.Purging Flame kirjoitti:Ihan noin niinkuin sivuhuomiona, olen ollut siinä uskossa, että jos ottaa Sentinels of Terra detun, ei voi niille ottaa reliccejä sm dexistä?
Ääni viimeaikojen moninkertaiselle turnausvoittajalle, Kumpulan Kuninkaalle, Teemu Juseliukselle.
Mä pistän veikkauksen Kalliokariin. D toimii aina.
Aleksi Meuronen
Arpomiseksi meni tämä veikkaaminen, miltein kourallinen oli potenttiaalisia vaihtoehtoja.
Arpomiseksi meni tämä veikkaaminen, miltein kourallinen oli potenttiaalisia vaihtoehtoja.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.