"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Siveltimiä Helsingistä?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Heksa

Viesti Kirjoittaja Heksa »

no siis itselleni ovat nuo GW pensselit riittäneet ihan hyvin mutta nyt taitaisillo aika ostaa ne ovat noin 1v tai pari vanhat) uudet kun suurin osa niistä on siinä tilassa että enään drybrushiin niitä kannattaa käyttää. Että on olemassa mitään kohtalaisen halpaa ja laadukasta pensseliä jota ei tarvitse mistään ihmeliikkeestä lähteä haeskelemaan
Wow miniatyyrejä aika pitkän tauon jälkeen
Ninnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

Ihmeliikkeestä? Fantsu taitaa myydä vain GW:n pensseleitä, jos ei halua mennä taidetarvike ja/tai harraste kauppoihin kannattaa tyytyä niihin.
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Onko sinulla, Ninnu, tai jollakulla muulla tietoa, mistä saisi Eaglen siveltimiä? Olen nyt vuoden käyttänyt yhtä Englannista ostamaani, ja se alkaa vasta nyt (n. 150 figun jälkeen) näyttää ikääntymisen oireita. Yksi kaveri kävi alkukesästä Englannissa, muttei onnistunut löytämään niitä enää mistään.

Eagle todisti ainakin minulle, että halpaa ja hyvää on olemassa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Ninnu
Viesti:

En ole koskaan kuullutkaan Eaglesta, valitan.
Jag känner en bot
Khazad

Viesti Kirjoittaja Khazad »

Sinooperissa on mielestäni aika laadukkaita siveltimiä
merkkiä en osaa sanoa mutta siveltimen kyljessä lukee: Raphael Kaerell (jompikumpi varmaan merkki). Hinta oli jotain vähän päälle 2€ ja valikoima suuri. Sinooperin pitäisi löytyä myös Helsingistä.
Voidaanko sadan liskon chargatessa knightti rykmenttiin ja siitä syntyvästä tappelusta
käyttää nimitystä - unelmapesäke?
xxxxxxx

Viesti Kirjoittaja xxxxxxx »

Minä olen ostanut Joensuun Sinooperi-liikkeestä 2/0 -kokoa olevan punanäätäpensselin (merkki taitaa olla Leonard) ja 3/0 kokoisen Raphaëlin, ja se on keinokuitua. Kummatkin ovat erittäin hyviä, ja ovat kestäneet maalausta ilman ikäviä sivuvaikutuksia (hapsuuntumista etc.)
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Jooh tota en oo vielkää ymmärtäny mikä viehättää niissä tekokuitu siveltimissä ne tekee nopeesti koukun sinne päähä ainaki mulla :D.
Riio-Kola

Viesti Kirjoittaja Riio-Kola »

Mulla on nuo Raphaelin siveltimet kestänyt hyvin ja ostinpa ne hesan sinooperista.
Dr.Mengele

Viesti Kirjoittaja Dr.Mengele »

Mun pikkuiset tekokuituiset pensselit tekee myös koukun kärkeen. Yritä siinä sitten maalata tarkkoja yksityiskohtia. Siitäpä suivaantuneena kävin ostamassa muutaman Raphaelin soopelipensselin ja köyhdyin huomattavasti. Tänään alkaa uusilla välineillä sutiminen!
hypsilurus

Viesti Kirjoittaja hypsilurus »

Keinokuitupensselien "kapteeni Koukku" kärjet voi oikaista upottamalla sen kärjen kiehuvaan veteen hetkeksi. Toimii vaan muutaman kerran...kyllä se sitten lopulta hiipuu oikaisukelvottomaksi.

M
"Kaulaparta huohottaja"
Malboro

Viesti Kirjoittaja Malboro »

johannes kirjoitti:Temperan ja salaisen agentin välissä sijaitsee liike nimeltä tuubi. Sieltä ostin oman series 7 W&N sudin tuossa taannoin (3kk sitte). Niitä ei ilmeisesti oo hyllyssä suoraan vaan ne myydään "tiskin alta" kun kysyy myyjältä.
Voisitko kertoa missä päin tua liike siaitsee helsingissä (katuosoite). Meinaan olen ensviikolla menossa helsinkiin ja ajattelin ostaa tommosen sudin :D
Ninnu
Viesti:

Tempera ja SA ovat uudenmaankadulla. Olikohan toi Tuubi, Atreljeen toinen piste? Se ainakin on Temperan vieressä.
Jag känner en bot
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Noh tota :D .. temperan vieressä, eli siis 1 eteenpäin tai 1 taaksepäin temperan numerosta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”