Nyyh.Mysterous kirjoitti:Rikkoi immersion, lopetin lukemisen.shiwan kirjoitti:viimeisen asiakaskyselytutkimuksen mukaan
Games Workshop etsii pelisuunnittelijaa
Re: Games Workshop etsii pelisuunnittelijaa
It's really, really easy to see a complaint that you don't happen to agree with, and imbue it with a whole lot more emotion than is actually present.
Ei toimi mullakaan.Runic kirjoitti:Mulla ei toi application linkki toimi kahdella eri selaimella, samaa ongelmaa kellään?
- The Captain
- Valvoja
"Mikään ei ole niin vaarallista kuin innokas ja tyhmä työntekijä."finmirage kirjoitti:Mun mielestä toi on itse asiassa ihan fiksua. Kokemuksella ja taidoilla ei tee mitään, jos asenne on väärä. Hyvällä asenteella tekee jotain, vaikka ei niin paljon osaiskaan. Kysy keneltä vain, joka on joskus palkannut ihmisiä töihin.The Captain kirjoitti:Eiköhän se ollut siinä.At Games Workshop we are looking for people who will do their best to understand the needs of the company and to put those needs first when they are at work. Because of this we believe that what you are like, hence the attitude you show to work and the way you choose to behave is even more important than your skills or experience.
Ja siis myönnän, että olen paristakin työpaikastani jäänyt määräaikaisen sopimuksen loputtua ilman jatkopaikkaa, kun olen "firman käytäntöjen" noudattamisen sijasta yrittänyt ihan vakavissani parantaa esim. asiakastyytyväisyyttä. Tämän kokemuksen perusteella haisee tuo GW:nkin ilmoitus siltä, että sinne haetaan saappaannuolijaa, joka on valmis uhraamaan tuotteensa laadun lyhytaikaisten voittojen maksimoimisen nimissä. Oli se firman kannalta fiksu ratkaisu eli ei, se ei ole työpaikka minua varten.
Eli kyllä, minulta löytyisi kokemusta (26 vuotta figupeliharrastusta) ja osaamista (olen suunnitellut pelejä ja osallistunut sääntöjen kirjoitukseen, ja jopa koulutukseni olisi vahvasti eduksi työssä), mutta ei sitä oikeaa asennetta. En ole GW:n sanontaa käyttääkseni "right stuff", joka toki Blood Bowl -terminäkin tarkoittaa sitä pikkujätkää, jota isommat voivat heitellä pitkin kenttää. Toisaalta minulla ei myöskään ole kiinnostusta tuotteeseen, joka tehdään mentaliteetilla "ihan sama, kuinka paska siitä tulee, kunhan asenne on kohdallaan".
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-
Snowtrooper
Joo, työnantajan eduksi pitää toimia ja myös noudattaa annettuja ohjeita. Tämä on niin itsestään selvää, ettei sitä tarvitse normaalissa työpaikkailmoituksessa edes mainita, ellei sitten ilmoituksen jättäjä halua jo ilmoituksessa alkaa purkaa katkeruuttaan ja tuoda maailman parasta management by perkelettään esille. Itse ainakin jätän tällä elämänkokemuksella suoraan hakematta paikkoihin joissa jo ilmoituksessa nimenomaan korostetaan kyykkyyn menon olevan ensisijainen valintakriteeri.
Etsiikö GW sopeutumiskykyistä työntekijää? Ei. Entä stressiä sietävää? Ei. Tiimityöhenkistä? Ei. Henkilöä jolle intohimo GW Hobbyyn on kaikki kaikessa? Ei edes sitä. Tämmöisiä määreitä voitaisiin heitellä vaikka kuinka paljon ilman, että se hyökkäisi samalla lailla silmillle.
Etsiikö GW sopeutumiskykyistä työntekijää? Ei. Entä stressiä sietävää? Ei. Tiimityöhenkistä? Ei. Henkilöä jolle intohimo GW Hobbyyn on kaikki kaikessa? Ei edes sitä. Tämmöisiä määreitä voitaisiin heitellä vaikka kuinka paljon ilman, että se hyökkäisi samalla lailla silmillle.
Eiköhän se ole päivänselvää että yleisellä ilmoituksella haetaan henkilöä joka aloittaa pohjalta (ja kenties jääkin sinne). Jos GW haluaa palkata jonkun kannuksensa ansainneen rokkistarakehittäjän niin ei sellaista ilmoituksella haeta.
GW:n suunnittelustudio kyllä tarvitsisi vähän tuuletusta ei sen puoleen, selvästi viime vuosina havaittavissa että ideoiden suhteen tuppaa olemaan vähän väsynyttä meininkiä ja väkinäisen oloisia mekaniikkoja.
GW:n suunnittelustudio kyllä tarvitsisi vähän tuuletusta ei sen puoleen, selvästi viime vuosina havaittavissa että ideoiden suhteen tuppaa olemaan vähän väsynyttä meininkiä ja väkinäisen oloisia mekaniikkoja.