poista

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Cada

Viesti Kirjoittaja Cada »

Itse pyöräytän korkin auki, mutta en otakkaan mokomaa heti kokonaan pois vaan vien sen hitaasti purkin yläosaa pitkin pois päältä.
Tämän pitäisi puhkaista kuplat ja korkin pitäisi toimia suojana niin ettei tipan tippaa räiskähdä muualle kuin purkkiin. :/
Ne 2 ensimmäistä kertaa inkkiä aukoessa menikin vähän sotkuisena.
Itselleni ei pahempaa onnettomuutta ole sattunut kuin, että black inkkiä roiskahtanut jaloille :F
Elämä on aina yhtä jännittävää, kun ei koskaan tiedä milloin kuolee.
Riio-Kola

Viesti Kirjoittaja Riio-Kola »

Itselläni on inkit hunbrol maalien emali purkissa ja pyyhin reunat niin ei roisku ja pysyy purkki ja inkki siistinä :D on oman huoneen pöytä sinisessä inkissä kun kerran tarksitin sen kunnon kun ostin sen, avasinpa purkin rauhallisin mielin kunnes pöydältä putsi taskulamppu lattialle ja pelästyin niin että meinasin saaha p*ska halvauksen ja seuraukset olivatkin selvät :D .
verLoren

Viesti Kirjoittaja verLoren »

Kerran laitoin vettä inkkipurkkiin ohentaakseni sitä ja siitä se vasta pillastu. Kävi ilmi että purkissa oli joku reikä/halkeema... kuitenkin sitä mustetta tuli sormille aika runsaasti. Nyt se on paperimytyn sisällä. Eipähän ainakaan vuoda. :|
Ajattele ajattelua ajattelemisesta.
Tusgor

Viesti Kirjoittaja Tusgor »

Ku alotin maalaamaan yhtenä aamuna, nii purkkiini tuli kupla. Tietysti halusin puhkasta sen ja nappasin jonku tikun pöydältä. Ku olin puhkassu kuplan huomasin et se tikku olikin mun lipunkantajan tanko.
:D
Hö.. Ei allekirjotusta
Garou

Oma Flesh Wash

Viesti Kirjoittaja Garou »

Kun eräänä aamuna istahdin maalaamaan niin eikös flesh wash ollutkin jumissa. No, siinä sitten aloin vääntää oikein olan takaa. Niin kovaa peräti että purkki sattui kääntymään hiukan(tai vähän enemmänkin) viistoon. :roll:
Voitte varmaan kuvitella miltä puulattia näytti kun purkki aukesi... :(
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”