"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Malus darkbladen hyödylliisyys?

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
bluebluesky

Viesti Kirjoittaja bluebluesky »

kp kirjoitti:
bluebluesky kirjoitti:Teclis: T3
Tyrion: T3
Morathi: T3
Imrik: T3

Ja kaikki ovat aika törkeän hyviä charruja, vaikka onkin T3. Kaikkea ei kestävyys kerro...
mua kiinnostaa näkökulma, josta Morathi ja Imrik ovat hyviä. Enkä suinkaan tarkota T3:ta. Kuten sanoit: kaikkea ei kestävyys kerro.
Morathia en tunne, joten pidän mielummin suuni kiinni...
Imrik:
S7 aika peto chargatessa. Parempi mättämään kuin prinssi. Dragonillaan 7 wundia ja ws 7. Lisukkeeksi torvensa... Ei vie paljoa enempää pisteitä, kuin prinssi dragonilla, mutta mielestäni hyvät lisukkeet normaalin prince-dragon teamiin.
kp

Viesti Kirjoittaja kp »

näin totesi bluebluesky:
Morathia en tunne, joten pidän mielummin suuni kiinni...
Imrik:
S7 aika peto chargatessa. Parempi mättämään kuin prinssi. Dragonillaan 7 wundia ja ws 7. Lisukkeeksi torvensa... Ei vie paljoa enempää pisteitä, kuin prinssi dragonilla, mutta mielestäni hyvät lisukkeet normaalin prince-dragon teamiin.
Minäpä tunnen Morathin. Olimme kerran neitosen kanssa viinilasillisella ja tämä totesi että: "kp musta on kurjaa kun olen opetellut tuhansia vuosia magiaa ja olen vasta 4 levelin sorccu ja saan ainoastaan ylimääräsen lisäbonarin dark magic castingiin. Miten toi älyttömän nuori Balthasar Kelt on mua niin paljon parempi. Olen noitahaltioden eka kuningatar, mutta silti ne ovat paremmassa johdossa jonkun rivi kentsun johdossa. Tuhat ja yksi siunausta on ylleni langennut, mutta taas, pienikin nuolikuuro ja loitsu minut kaataa. Olen kaunis kuin päivä ja yö, mutta taistelussa sen huomaavat vain ne joiden moraali pettää. Enkä ole edes niin kaunis. Lumoukseni toimii vasta kun joku katsoo läheltä. Ja sitten kp kuunteles vielä tätä. Maksan 470 pistettä. Olenko minä muka hyvä vaimoehdokas".
Vastasin "Kyllä. omalle pojallesi. Hän on vielä huonompi ja maksaakin enemmän".

Ylitonttu kirjaa ei oo, joten imrikkiä en lähde arvostelemaan. Sanomisissasi on pointti, mutta jos en väärin muista eikös imrik ole ruton kallis ja tosi huonosti suojattu. Magia&heavyshoot taitavat olla tälle jäbälle liikaa.??

Näin on. olen katkera entinen dark elf mättäjä, eli luovuttaja.
nyt paljon viisaampana foorumin säännöistä
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”