"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

piiri pieni hyörii eli fanaticcei

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
The Rain

Viesti Kirjoittaja The Rain »

Pelailin tässä dwarffeja vastaan ja minun fanaticit hyökäsivät ironbeikkereihin tuhoten 10 (2fanaticcia).Toisella vuorolla (2fanaticcia)tuhosi taas saman 10 ironbreikkeriä :o jäljelle jäi vain lordi seisomaan joka sai 1wundin.

Olen huomannut että minun fanaticci onni on suuri mutta muussa onni on aivan jostain metsästä :evil:
Oikolukuhirvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oikolukuhirvi »

Kaverillani on 3 fanaticcia ja tietty mad caps mushrooms, noh, lensin kotkalla 8" päähän kahdesta night gobbo yksiköstä, siellähän ne olivatkin, noh, kotkahan meni ihan silpuksi, mutta ens vuorolla jokainen fanatic lensi takaisin night gobboihin...sen jälkeen kaatoivat vielä 6 black orcs, troll ja runtelivat giantin yhteen woundiin minkä jälkeen yksi lensi pelikentältä, toinen metsään ja kolmas päin tornia.

8)

That rocked!
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
c0mmy

....

Viesti Kirjoittaja c0mmy »

Paljon fanaatikkoja ... Paljon night gobboja ......

Vihollisen tuho !!
Skaven Lord

Viesti Kirjoittaja Skaven Lord »

Fanaatikot o kamalia vastuksia jota voi vaan orc & gobliineilta löytää :x Mutta niil ei oo väliä jos ne saa esille aikasessa vaiheessa ja ne saa tapettua niin no proplemo, toinen on sitten jos käy munkki ja ne törmää toisiinsa :D niin hyvä
Behold the glory of my vermin horde
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”