Heroquest
- The Captain
- Valvoja
Dreadnought ei mahdu läpi HeroQuestin ovista, kun se on kaksi ruutua leveä... Sitä paitsi HeroQuestin ukot ovat paljon kehittymättömämpiä kuin Space Crusaden, koska HQ:n ukot eivät osaa kävellä vinottain...s2pid kirjoitti:no hero questin ja space crusaden voi mun mielestä linkittää saumattomasti yhteen, eikö?
EDIT: Tämä oli KAHDESSADAS viestini. Juhlaa, juhlaa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
en oo kyllä tollasesta kuullutkaan (varmaan johtuen siitä, että meillä ei ole koskaan ollut kaapelikanavia, ja olin melkoisen pieni 12v sitten
), mutta jos jollain on infformaatsiunia tosta, niin olis kiva kuullaa.. ei muuten, mutta jos siinä oli jotain hienoja spesiaaliukkoja, joista en oo kuullutkaan 
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
Mä olen joskus kuullut jostain kummasta setistä, missä sen keskushuoneen kohdalle olis tullu 3D-tulivuori. Mutta epäilen vahvasti, että tuollaista on ollut, mutta toisaalta miksi ei?Laavalamppu kirjoitti:Ovathan nuo legendaarisia.. Mutta onko kenelläkään tietoa niistä suomessa julkaisemattomista HQ:n lisäosista? Niitä pitäisi ainakin pari olla, näin joskus n. 12vuotta sitten jonkun mainoksen joltain kaapelikanavalta..
Phil Kelly says "No!"
mullaki on toi haltia (suunnilleen ainoa hq figu mitä sen penkomisesta on jääny jäljelle
), vaikka siltä ny esim. jalat nilkoista alaspäin puuttuukin, mutta onneksi sekin tuo vielä hyviä muistoja. Kaveri kuulemma löysi hq:n ullakoltaan (hyväkuntoisen!) ja jos se nyt ei ota niitä figuja undead-armyynsa, niin sitten pääsee pelaamaan tuota "mestariteosta"! jesh.. space crusade vain puuttuu, mutta ei se ees ollu niin hyvä ku HQ 
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
Ei HQ:n kaikki figuja edes tarvi löytää, FB ratkaisee sen ongelman. Baset taitaa olla eri kokoisia (ainakin örkeilla), mutta kai ne silti pitäis toimia. Sain just idean että entä jos onnistuisi tulemaan toimeen vain FB:n figuilla... Kun ne ovat paremman näköisiäkin. Joissain figuissa joutuu kyllä vähän harrastamaan rakentelua, mutta ei pahasti.
Phil Kelly says "No!"
- Cacodemoni
- The Captain
- Valvoja
Juu, olen, joskus vuonna kypärä. Älä edes kysy, mitä niille on nyt tapahtunut - en todellakaan tiedä. HQ:n figuistakin suurin osa on varaosina tai kadonnut.Cacodemoni kirjoitti:Onks kukaan tehny omia statteja HQ:iin, esim. Skaveneille tai Beastmaneille jne. Tai uusia heeroksia, esim. Warrior Priest tms.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
Ite konffailin vaahtosammuttimena Gargoylea ja se oli sitä parempi mitä hienompi se millonki oli.. sit meillää tais olla leikkiautosta tehty taxi siin pelissä ja kai jotain leegoenkeleitä...