FB neljällä 2200 pisteen armeijalla kesti kohtuu pitkään, olisiko ollut luokkaa 9-12 tuntia.
Samaten 40k 3500p puolellaan oli ihan hyvän kokoinen peli, siinäkin pari ensimmäistä kierrosta vei kyllä ihan kiitettävän pitkään. Tätäkin pelasimme varmaan siinä 10 tuntia.
Pisin matsisi FB? 40k? lotr?
-
The Swordmaster
en oo hirveesti paljon ehtiny vielä pelailla mutta pisin peli oli kun olin saanut ekan boxin helffi warruja ja kokosin ne kaverin luona. Siellä sitten pelattiin mun warru rykmentti + kaverin dwarffit VS örkit. Pelattiin viimeiseen mieheen asti eli kesti joku 5 tuntia koska armeejat ei ollu vielä niin isoja.
Tässä oli quote mutta jostain ******** syystä se on kieletty.
- ankara halla
- Valvoja
Joskus -90 luvun alkupuolella linnoittauduimme erään pelikaverini kellariin koko viikonlopuksi ja pelasimme kolmen hengen (minun Mentor Legion, kaverin Khornet ja toisen kaverin Eldarit) megasupermatsin jossa pisteraja taisi olla jotain 4000pts / armeija. Tätä peliä kesti toista päivää mutta totuuden nimissä emme me kyllä koko viikonloppua vain 40k:ta tahkottu vaan jätettiin peli aina kesken kun alkoi maistua puulta.
Luulisin kuitenkin, että pelitunteja tuohon yhteen mättöön tuli pitkälle toistakymmentä.
Ja hauskaa oli.
Luulisin kuitenkin, että pelitunteja tuohon yhteen mättöön tuli pitkälle toistakymmentä.
Ja hauskaa oli.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Faktoja kyseisestä pelistä: deployment kesti n. 6 tuntia, 1. vuoroon meni n. 10 tuntia, peli pelattiin viimeiseen mieheen ja pelitunteja kertyi yht. n. 42. Muita faktoja: safkaa ja juotavaa meni n. 120 euron edestä, figuja oli kentällä n. 500+, (joista n. 10% oli maalattu) ja eri armeijoita oli yhteensä 6.Chade kirjoitti:Pisin peli, johon olen osallistunut oli 40K:n 2nd editionin megapeli. Armeijat jotain 20000p. luokkaa per puoli. Peli venyi asetteluineen kolmannelle vuorokaudelle... Ja yhdessä vuorokaudessa pelattiin varmaan keskimäärin 18 tuntia.
Niin ja toi oli muuten 7. tuonsuuruinen peli mitä me pelattiin... (perinteitä täytyy kunnioittaa)
- Et kai sä oo se tyyppi, joka voittaa aina nää turnaukset sillä juustoarmeijallaan?
- En, mä oon sen paha kaksoisveli...
- En, mä oon sen paha kaksoisveli...