Niin, talos on skimmeri joka ei ole skimmeri. Tyypillistä GW:tä.daider kirjoitti:Talos ei varsinaisesti ole Skimmeri.... se vain liikkuu samalla tavalla...
Necron Destroyer
Talos ei periaatteessa ole skimmeri, vaan leijaileva walkeri, samaan tapaan kuin tomb spyderkin leijailee mutta ei ole skimmeri.Warboss ZagSnikk kirjoitti:Niin, talos on skimmeri joka ei ole skimmeri. Tyypillistä GW:tä.daider kirjoitti:Talos ei varsinaisesti ole Skimmeri.... se vain liikkuu samalla tavalla...
Sekavaa, mutta niin se vain on
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
- The Captain
- Valvoja
Tomb spyder vain kärsii vaikeasta maastosta kuten jalkaväki, talos kuten skimmer.Deetwo kirjoitti:Talos ei periaatteessa ole skimmeri, vaan leijaileva walkeri, samaan tapaan kuin tomb spyderkin leijailee mutta ei ole skimmeri.Warboss ZagSnikk kirjoitti:Niin, talos on skimmeri joka ei ole skimmeri. Tyypillistä GW:tä. ;)daider kirjoitti:Talos ei varsinaisesti ole Skimmeri.... se vain liikkuu samalla tavalla...
Sekavaa, mutta niin se vain on :)
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
mut sekin leijailee maan yläpuolella...
on se GWllä vaikeeta kun keksivät jokun kivan säännön jollekkin tyypille niin heti ollaa vääntämässä sitä johonkin suuntaan omaksi edukseen.
on se GWllä vaikeeta kun keksivät jokun kivan säännön jollekkin tyypille niin heti ollaa vääntämässä sitä johonkin suuntaan omaksi edukseen.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"